No, you were wrong!

141 32 79
                                    

2023 Gwacheon,Güney Kore

"Siparişleriniz."

Bir kafede oturan iki arkadaş siparişlerini getiren garsona teşekkür ettikten sonra garson yanlarında ayrılmıştı.

Garsonun masalarından ayrılmasıyla masadaki ikinci kişi yanında bir kitabı okuyan -gerçi daha çok kitap başka bir dildeymişte  çözmeye çalışıyormuş gibi duruyordu- kişiye doğru konuştu.

"Hyung,bunun işe yara-"

Konuşan,bir parmak şıklatma sesi duydu ve dilini oynatamadığını fark etti.Boğuluyor gibi sesler çıkardı ve işaret parmağını boğazına götürerek boğazını kesiyormuş gibi yaparak karşısındakini tehdit etti.

Bunun karşılığında ise kitapla uğraşandan bir gülüş aldı ve tekrar duyduğu parmak şıklatma sesi ile dilini oynatabildiğini fark etti.

"Bir şey hakkında tam bilgi sahibi olmadan konuşmamanı tavsiye ederim Hoseok."

Masada duran içeceğinden bir yudum aldı ve tekrar kitaba gömüldü.

"Ama hyung,bu nekromansiye girer.Nasıl bir ölüyü canladırabilirsin ki?"

Hoseok'un bunu demesiyle dili tekrar damağına yapıştı ama hemen ardından geri çözüldü.

"Bir daha bunu ortalık yerde söyleyeyim deme.Ayrıca bana o kıytırık Harry Potter mı ne haltsa o seriden öğrendiklerini bana aktarma.O seriden geçenlerden fazlasını biliyorum,doğal olarak."

Hoseok,karşısındakine ters ters baktı.

"Bir kere nekromansiyi o seriden öğrenmedim.İkincisi ise o seri kıytırık değil,çok güzel sen anlayamıyorsun Seokjin Hyung."

Seokjin,dediğine karşılık Hoseok'a güldü.

"İçlerindeki sihri kullanmak için asaya ihtiyaçları var Hoseok.Sadece büyük bir hasar almış ve sihrini kontrol edemeyen cadı ve büyücüler asa kullanır.Senin  bu kıytırık olmayan harika seride ise herkes asa kullanıyor.Bu demek ki hepsinin hasarlı sihri var."

Hoseok aldığı cevaba göz devirdi.Hyunguna bu konuda laf atamazdı.Kendisi gerçek bir büyücüydü çünkü.

"Peki ya ilk sorum hyung?Cevaplamadın hâlâ."

Seokjin hâlâ göz ucuyla incelediği kitaptan kafasını kaldırdı ve ona meraklı gözlerle bakan Hoseok'a baktı.Ağzının içinde bir şeyler mırıldandı ve konuşmaya başladı.

"Evet,dediğin gibi bu nekromansiye,yani ölü birini ayinle dünyadaki yaşamına geri döndürmek,girer.Zaten yapacağımız şey bu.O kıytırık seride haklı olunan az konulardan biride bir ölüyü bile hiçbir sihrin geri getiremeyeceği.Ancak o tam bir ölü değil.Ölmeden önce beni ziyarete gelmişti.Onun vücuduna o zaman incorruptio adı verilen bir toz sürmüştüm.Bu toz ölen birinin bedeninin çürümesini engelliyor.Bu yüzden tam bir ölü değil,tamamıyle bu dünyadan ayrılmadı.Bedeni hâlen dünyada,çürümedi.Ama ruhu kayıp.Kayıp ruhunu ise her yüzyılın 23. yılında mevsim dönümlerinde yapıldığında işe yarayan bir ayinle geri döndürebiliyorsun.Bu sene ve bu yüzyılda yapmak için tek şansım kaldı,21 Aralık." Hoseok hâlâ ona meraklı gözlerle bakıyordu.Ne için olduğunu biliyordu."Neden 21 Aralık'ı beklediğimi merak ediyorsun biliyorum.En uzun gece olduğu için ayinin başarılı sonuçlanması daha yüksek bir ihtimal."

Devam etmedi.Onunla yaklaşık üç yüzyıl önce yaşadığı şeyleri düşünmeye başladı.Çok özlemişti.

"Hyung peki öbür yüzyıllarda neden olmadı?"

Seokjin kafasını kaldırdı.Aslında Hoseok'un kendisine hyung demesi garipti.Aralarında 246 yaş vardı.24 yaşında gibi görünsede oldukça yaşlıydı.Sevgilisinin ölümünden sonra hep onu hayata döndürmek için uğraşmıştı.Sihirli kan aileden gelsede genelde birkaç kuşak atlardı.Bu yüzden bu süre içerisinde ailede kendisinden önce cadı olan büyükannesi ile 20. yüzyılın başlarına kadar hep temas içindeydi.1905 yılında ise büyükannesi artık hayatın onu çok yorduğunu söyleyip sihrini reddetmiş,yani ölmüştü.

wizard ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin