Chapter 3.

1.9K 76 13
                                    

"You're a victim of ypur own mind"-Anonymous.

 

"Tata, crezi ca poti veni, te rog, sa ma iei? Intreb incercand sa ascund vocea mea atat de plansa.

"Scumpo, sunt singur ca domnul Styles te poate aduce. Si cu toate astea, mi-ai spus sa vin sa te iau la ora sase. Nu este timpul acum." Replica tatal meu.

"Tati-"

"Iubito, uite- Trebuie sa plec.  Intreaba-l pe domnul Styles, sunt sigur ca el va spune da." Inchide telefonul, inainte ca eu sa pot protesta. Oftez, ridicandu-ma de jos si pornind spre cea mai apropiata cafenea.

Imi privesc reflexia si ma simt atat de urata si grasa ca oricand. Nu-mi puteti vedea acei colacei ai mei, nici bratele mele nu sunt slabe, si nici picioarele. Mi-am curatat lacrimile ramase, usurandu-mi chipul si incercand sa zambesc. Dupa ce eram gata, m-am intors inauntru, incercand sa ma decid ce as vrea de baut.

"Buna! Cu ce te pot servi astazi? O doamna ma intreaba. I-am zambit, inainte sa ii plasez comanda mea.

"Un Java Chip si un covrig."

Mi-am platit macarea cu banii primiti in aceasta dimineata de la tatal meu, iar apoi imi i-a macarea luand loc pe unul din cele doua scaune libere.

Nici dupa cinci minute, simt o prezenta ce se aseaza in scaunul din fata mea.  Eu ezit la inceput, dar mi-am ridicat privirea pentru a vedea un domn Styles ce imi arunca o privire dura.

"Nu am apreciat chiar deloc ca m-ai lasat, Arabella."  Vocea lui neteda se aude.

"Tatal tau mi-a spus ca te pot gasi aici." Spune el din nou. Incerc sa il ignor din nou, dar ele cea mai intimidanta persoana pe care o cunosc.

"Intoarcete la lucru. Job-ul tau inca nu s-a incheiat."Imi ridic privirea catre el, pentru a vedea un ranjet pe fata lui.

"As presera sa nu." Spus ezitand sa il privesc. Simt cum trasaturile lui devin mai dure.

"Trebuie si o vei face. Acum haide." Cere el.

"Domnule-"

"Ti-am spus sa nu imi mai spui asta." M-am incruntat la schimbarea sa brusca de atitudine.

"Cum s-ar presupune sa va spun?" intreb.

"Spune-mi Sir. Toti angajatii mei folosesc cuvantul asta, si asa trebuie sa faci si tu." Spuse. Aprop din cap, ridicandu-ma pentru a arunca resturile de covrig si bautura ramasa.

"Nu termini?" Intreaba el ridicandu-si corpul.

"Nu mi-e foame." Spuns, asteptandu-l pentru a putea porni.

El merge spre mine, luandu-mi mana mea in mana sa mare. Am simtiti acea conexiune atunci cand mainile noastre s-au impreunat. Nu, nu este doar ceva simplu. Am simtit ca este ceva real.

~ ~ ~

Am mers impreuna in complexul imens, simtind cum toti ochii sunt pe mine. Imi intorc capul pentru a-I vedea secretara privindu-ma aspru, ca si cum ar vrea sa ma omoare sau asa ceva.

Incep sa ma intreb daca este ceva gresit, in ceea ce fac. Aleg sa ignor privirile obtinute si sa ma concentrez pe faptul ca sunt aici, in aceasta postura.

El ma conduce la lift si asteptam unul langa celalalt. Pdata ce usile liftului se inchid, tensiunea devine mai mare, mai puernica. Simt cum domnul Style isi plaseaza ochii pe mine, dar prefer sa ma uit in alta parte.

"Arabela, priveste-ma!" spuse el. Incet, ezitand putin, imi intorc capul in directia lui. Ochii lui ma privesc, fiind prima data cand ii observ culoarea ochilor, adevarata culoare a ochilor sai.

"Esti atat de inocenta." sopteste, mangaindu-mi obrajii cu mainile sale mari. El deseneaza cerculete cu degetele sale mari, iar eu imi inchid ochii, lasand senzatia de relaxare sa ma cuprinda din cauza miscarilor sale.

"Asa pura." Sopteste el din nou. Simt cum se apropie de mine. Ochii mei se inchid, si atunci cand am crezut ca se va indeparta, buzele sale se zdrobesc de ale mele.

El este atat de frumos.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 14, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Yes, daddy" [TRADUSA]Where stories live. Discover now