Беше тежко да седи толкова близо до него, когато в главата ѝ се въртяха порочни мисли. Мислеше, че след като свършат с минзухарите и си тръгне и тя ще свърши няколко пъти с пръсти във вагината си и мисли за него, а сега се чудеше как да пропъди тези мисли и да се държи нормално. Той подхвана някакъв лек разговор и това ѝ позволи да се разсее и отпусне до толкова, че даже се излегна на дивана и опъна краката си. Даниел отмести котката от себе си, вдигна ходилата на Вика и ги положи в скута си. Момичето веднага усети промяната в топлината.
- Сигурно си изморена, днес доста работа свършихме. Какво ще кажеш за един масаж като благодарност за вкусната храна, която приготви?
- Трябва да съм луда, за да откажа - отвърна тя и отпусна глава на подлакътника на дивана.
Даниел обхвана нежно пръстите на единия ѝ крак и ги раздвижи, а после плъзна длани към петата ѝ. Тя усети мазолите от тренировките по ръцете му и незнайно защо това я възбуди. Движенията му бяха умели и тя почувства мигновено облекчение в ходилата. Той повтори същото и с другия ѝ крак, след което продължи нагоре към прасеца ѝ. Виктория не можа да подтисне въздишката на удоволствие и той почувствал смелост от това продължи към бедрото ѝ. Пръстите му се скриха под роклята ѝ с плавни движения, редуващи натиск и лек допир. Кожата ѝ настръхна. Беше едновремено приятно от самия му допир и от облекчаването на насъбралата се умора. Той премести единия ѝ крак зад себе си, другият остана в скута му и така се озова между краката ѝ. Наведе се и потърка нос в коляното ѝ. Кожата ѝ ухаеше на душ гел ѝ с аромат на ванилия. След като тя не го отблъсна, тоя я целуна от вътрешната страна на крака ѝ, малко над коляното. Виктория захапа пръста си в опит да не издаде звук. Пръстите на Даниел продължиха смело нагоре, следвани от устните му. Вика усети как зърната ѝ се втвърдяват и материята на роклята ги дразни. Спусна ръката си към врата на Даниел и притисна пръсти в обръснатия му тил. От него се изтръгна въздишка на удоволствие, това беше потвърждението, което чакаше, за да продължи. Изравни се с лицето ѝ и се подпря на ръце от двете ѝ страни, като по този начин вените му изпъкнаха. В сумрака чертите му изглеждаха още по-остри, а погледа - гладен. Приличаше на истински викинг дошъл от миналото. Или от едноимения сериал. Виктория се възхити на красотата му и повдигна длан, за да го погали. Прокара несигурно пръсти по бузата му, той се отърка в тях и целуна дланта ѝ. Тя ги спусна надолу и ги преплети в брадата му. Искаше да направи това откакто го видя. Остана изненадана колко е мека. Двамата се гледаха няколко секунди в очите, докато неговите не потъмняха от желание, той се наведе над нея и засмука долната ѝ устна. Нова въздишка се изтръгна от нея, обхвана главата му с две ръце, а той покри устните и грубо покори устата ѝ. Тя вдиша аромата на кожата му, примесен с нейния шампоан, но и така си оставаше изключително мъжки. Езика му нахлу дълбоко в устата ѝ, изследващ всяко кътче. Момичето заключи крака около кръста му и инстинктивно повдигна таза си, търсейки твърдостта му. Благодарение на клина, нямаше никакво съмнение какво усеща. Тя безсрамно се отри в коравия му член, а в отговор той се притисна още повече към нея. Отдръпна се колкото да свали тениската си и отново се спусна към устата ѝ, която имашу вкус на шоколада, който беше изяла след вечерята. Ръката му обхвана бедрото ѝ и се плъзна под дупето ѝ, притискайки я така още по към пениса си. Стисна дупето ѝ и тя се изви под него. Гърдите и се допряха до неговите е той усети твърдите им връхчета. Другата му ръка се спусна към копчетата отпред на роклята и сръчно ги откопча. Обхвана сигурно гърдата ѝ с огромната си ръка и тя усети загрубялата му кожа по чувствителното си зърно. Даниел отдели устни от нейните само, за да ги впие в нежната ѝ кожа първо на едната гърда, а после и на другата. Виктория вече не прикриваше стенанията си. Ръцете ѝ смело обхождаха гърба му и танцуващите под пръстите ѝ мускули, стегнатия му задник или притискаха главата му към гърдите ѝ. Нямаше такова удоволствие като това брадата му да драска зърната ѝ. Единственото по-възбуждащо от това би било сигурно да усеща брадата и езика му между бедрата си. Смяташе да разбере това. Но по-късно. Първо изгаряше да усети огромния му стоманен член вътре в себе си. Ако се забавеше още малко щеше да си свърши и така както се трие в него като някаквя тийнейджърка. Промуши ръката си между телата им и я постави на най-горещото му място. Междувременно той отново се беше върнал на устните ѝ. Виктория го стисна през клина и погълна въздишката му. Измъкна пулсиращия му член и прокара плъсти по опъната му кожа. Той рязко се отдели от нея, за да свали бикините ѝ и ѝ се нахвърли като диво животно. Отдръпна грубо ръката ѝ от пениса си, притисна бедрото ѝ настрани и едновременно езика му рязко нахлу в устата ѝ, а твърдия му член във вагината ѝ. Момичето се стегна около него, а стенание на болка се загуби под грубите му устни. Ноктите се впиха в раменете му, раздирайки кожата му. Готвеше се за нов тласък, когато усети, че тя е сложила ръце под гърдите му, в опит да го отблъсне. Успя да се овладее, подпря чело в нейното, дишайки тежко.
- Извинявай - изхриптя дрезгаво той. - Откакто те видях, не мога да спра да си представям как те чукам... извинявай... как те...
- "Чукам" е добре - прошепна тихо тя - просто по-...леко.
- Да... да продължа ли или ...
- Ако спреш сега ще те убия - каза Виктория и се раздвижи под него, колкото позволяваше тежестта на тялото му.
Той се върна отново на устните ѝ, опитвайки се да сдържа силата и желанието си, но по-скоро беше непохватен, отколкото внимателен. Тласна се отново в нея, но този път бавно. Изкара го изцяло и отново ѝ го вкара бавно и дълбоко. Момичето се разтвори за него. Скри лице в рамото му, а той се загуби в косата ѝ. Още веднъж го плъзна навътре, още повече. Тя намести таза си, за да и е приятно триенето. Размерът му напълно отговаряше на височината му. Той започна да забързва тласъците, а тя се повдигаше към него в точния момент. Целуна рамото му, след което го захапа и мускулите му се стегнаха под устните ѝ. Ръката му обхвана грубо дупето ѝ, езикът му потърси шията ѝ. Вкусът на кожата ѝ беше опияняващ. Тя отново забоде нокти в гърба му, но този път от удоволствие. Ръцете му започнаха да изтръпват, затова се надигна без да излиза от нея. Хвана я, извъртя се и седна на дивана, а тя беше върху него. Виктория вдигна ръце към роклята си, разкопча останалите копчета, докато го гледаше в очите, и я захвърли настрани. Той посегна към гърдите ѝ, но тя го перна по ръката. Изхлузи се от него и стана, само за да се извърти и да седне в скута му с гръб съм него. Хвана члена му и бавно и внимателно се смъкна по него. Той престана да диша, за да не го тласне рязко. Момичето опря длани на колената му и затанцува в скута му, така както пенисът му, все още твърд, си беше вътре в нея. Той обхвана кръста ѝ и започна да я повдига и спуска към себе си в синхром с изтласкванията му. Тя се отпусна на твърдите му гърди. Косата и го гъделичкаше. Виктория хвана ръцете му и ги примести на гърдите си, притискайки ги към тях. Той разбра какво се иска от него и се заигра със зърната ѝ. Момичето вдигна ръце назад към главата му. Даниел отмести косата ѝ и я целуна под ухото. Спусна ръка към клитора ѝ и прошепна:
- Искам да те чукам така във фитнеса... пред голямото огледало...- Сигурно ще ми хареса - промълви тя.
- Със сигурност ще ти хареса - поправи я той.
Пръстите му бяха магични. Даниел усети, че тя се стяга около него и побърза да каже:
- Обърни се към мен. Искам да ме гледаш, когато се изпразвам в теб.Виктория се подчини. Обърна се и го възседна. Вдигна ръката му към устата си и облиза пръстите му. Той я хвана за косата и я опъна леко назад. Гледаше я в очите, докато с последните няколко тласъка тя не започна да трепери и той свърши в нея. Привлече лицето ѝ към своето и я целуна грубо, задъхано. Тя трепереше върху него, но все още чувстваше напрежение, а не облекчение, въпреки че имаше доста силен оргазъм.
YOU ARE READING
Секс и шафран
ChickLitвсякаква прилика с реални лица е напълно случайна. написаното е плод само и единствено на развинтеното ми въображение Снимка корица пинтерест (искаше ми се да е друга ама...) *** Буря ги принуждава да останат заедно за през нощта и...