Bölüm 3

809 46 0
                                    

Zehra'dan

Uçaga en son binen bendim ve uçak ta yerimi arıyordum. Umarım Ebrar'ın yanına otururum. Hande dışındaki herkese tamamim. Koltuğu buldum ve oturdum yanımdaki kişinin yüzüne bakınca içimde ananı sikm dedim.

Çünkü bu Hande'ydi.

Ve daha kötüsü 11 saat boyunca yan yana oturcaktik (11 saatmi emin değilim çünkü Google den baktım asklarim).

Hayır Hande'den nefret etmiyorum ama aramıza mesafe koymam ikimiz içinde iyi gelicek eminim. Zaten bu 11 saat sonra bir daha yüzünü görmeyeceğim. Tabiki daha sonralarında gorucem kulüp maçlarında seneye milli takım'da ama en azından seneye kadar görmeyeceğim. Belki bana olan hoslantisi biter çunku onun arkadaşlığını çok özledim.

(Dur bakalım Zeze ben sana neler yapıcamm)

Hande'den

Yanıma Zehra oturmuştu. Şuan ona sarılıp ağlamak geliyordu içimden ama yapamıyorum olmuyo. Ondan bağlarımı bir türlü koparamıyorum. Bende salak gibi en inkansızına aşık oluyorum.(belki imkansız değildir handanim)

Onu bir daha görmek istemiyorum ama mecbur görücem. Çünkü beni daha fazla yaralamasını istemiyorum.  11 saat boyunca yan yana oturcaktik. Singe'nin yanına gitmeyi düsündüm ama yanında Gizem abla vardı (örge olan) Şaka gibi koskoca uçakta zehrayla yan yana oturuyorum. Kalkıp kahve almak daha iyi olacaktır diye düşündüm ama ben cam kenarında olduğum için çıkamıyordum. Acaba zehraya çekilirmisin desemmi. Bence desem bişey demez. Ve çekinmeden sordum

H:Zehra çekilebilirmisin çıkıcamda?

Zehra yüzüme baktı ve

Z: Tabi geç dedi

Ve geçtim ordan çıkınca nefes verdim ve kahve almaya gittim.

Kahvemi aldım ve yine onun yanına gidicektim. Gittim ve beni gördü ayağa kalktı geçmem için bende sıkıldım ve film izlemey başladım of bu 11 saat nasıl geçicek.

5 saat sonra:

Hande'den:

Of 5 saat geçmişti ama daha 6 saat vardı. Ve biraz uyumaya karar verdim. Ve gözlerimi kapayıp cama yaslandım.

Zehra'dan:

Biraz film dizi ve sevgilim Erenle konuşmaktan tam 5 saat geçmişte ve daha 6 saat vardı. Hande uyumuştu sanırım cama yaslanmış uyuyordu. Bende yavaş yavaş gözlerimi kapattım ve bende kendimi uykuya teslim ettim.

(Biraz hızlanmak istiyorum)

6 saat sonra:

Hande'den:

6 saat geçmişti ve uçaktan inme zamanıydı ve bir daha zehrayı görmemem zamanıydı. 11 saat onun yanındaydım ne konuştuk ne de yüzümüze bakabildik. Seneye kadar görüşemiycektik. Ve bu beni üzüyordu. Karar vermiştim Zehrayı kalbimden söküp atıcaktım tabi söylemek kadar kolay olsa. Ama başarıcaktım inaniyorum. Yani umarım. Valizlerimizi aldık ve ben Singeyle gidicektim. Berkayı bekliyorduk. Ondan önce bir araba geldi ve içinden nefret ettiğim eren cıkmıştı ve Zehra herkese sarılmıştı bana ise sadece "Görüşürüz" demişti....









Selamm asklarr sabahtan bölüm atayım dedim akşamda belki atabilirim gorusuruzz

İmkansızın peşinde •HanZeh•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin