Bölüm 7

741 48 1
                                    

Hande'den:

Bugün Antalya'ya gidecektik. Vnl maçları başlıyordu. Martyna çok samimi bir kızdı. Baya sohbet ettik antreman sırasında. Şimdide hazırlanmış havaalanına gidiyordum. Yine Zehra'yı görücektim. Bende nedense hep bu cümleyi kuruyordum. Sanki hiç görmeyecektim. Yine bir 5 ay falan beraber olcaktık. Niye ben milli takımdayım ya daha doğrusu ben neden Zehra Güneş'e aşığım. Çünkü ben aptalım imkansıza aşık olmuştum. Güneş'e yani. Ama bu dünyada aşık olabilecek son kişide Zehra olurdu. Ben bunları düşünürken havaalanına gelmiştim bile. Havaalanında Singe, Ebrar,Şahin kardeşler,Zehra,Mile,ayça vardı. He birde Martyna vardı. Neredeyse bütün takım oradaydı. Ama daha Eda ablalar falan gelmemişti. Çünkü uçagin kalkmasına daha 1 saat vardı. Oraya geldiğim anda Martyna boynuma atladı. Maryna'yı çok sevmiştim baya samimi kızdı. Bana sarılırken herkes bize bakıyordu. Zehra haricinde herkes bize gülüyordu. Bende Martyna'ya sım sıkı sarıldım. Zehra'ya baktığımda bize dik dik bakıyordu ne alakaysa...

Zehra'dan


Hande havaalanına geldiğinde Martyna Hande'nin boynuna atlamıştı. Herkes onlara gülüyordu ben ise çatık kaşlarla onlara bakıyordum. Hayır yani daha 1 gün olmuş ne bu samimiyet anlamadım onlara çatık kaşlarla baktığımı yine gören Ebrar bu kız nerden çıkıyo ya bi sal beni be kızım ya.

E: Neden öyle bakıyosun Zeze çok tatlı değillermi ya

Ebrara sınırlı bir şekilde baktım

Z: Sanane ya Ebrar hem değiller tatlı falan

E: Niye ya bi kere artık benim best çiftim Hande ve Martyna (Yapma ebrarr yanarizz)

Ebrara dik dik baktım ve önüme döndüm. Telefonumla uğraşmaya çalışıyordum. Ama gözüm hep Hande ve Martyna'ya takılıyorlardı sohbet ediyorlardı. Hande ise ona gamzelerini göstererek gülüyordu. Ne hakla ya. Tamda telefonuma mesaj geldi. Erenden gelmişti artık ondan gelen mesajdan yüzüm gülmüyordu aksine moralim bozuluyor du cevap vermeden kapattım ve önüme baktım ama şu Martyna denen kız varken mutlu olamazdım. Bir dönem boyunca bunlar böylemi olcak yaa..









Evettt yeni bölüm Martyna'yı sevdinizmiii ve yorum yazarsïnız çok sevinirim sizin düşünceleriniz benim için çok önemliii✨✨

İmkansızın peşinde •HanZeh•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin