.
.
.
.عزيـزي القاريء
او خليني اقول احبابي و نچـومي، لأن بجد كل شخص فيكم هنا يعني لي الكثير!، سواء كان قاريء بيكتب لي كومنت او قاريء صامت، كلاكما عندي غاليين اوي بجد اكثر مما يفوقه فكركم.
كل سنة و انتم طيبين يا حبايبي قبل كل شيء،
اولًا حابـة اقول اني مُفتقداكم جدًا، و مُفتقدة الرواية و تعليقاتكم اللطيفة بجد اللي حفظتهم واحد واحد، اتمنى كل شخص فيكم يكون بخير بجد سواء جسديًا او نفسيًا، بجد خلوا بالكم من نفسكم ارجوكم!
المُهم انا عارفة ان فيه كتير منكم منتظر او كان مُنتظر اني اكمل الرواية و البعض قد يكون مَلّ و نسيها بالفعل، و في الواقع لا اَلُـومه والله بجد!
الصراحة متوقعتش اني اقعد لحد اللحظة دي و انا مش مخلصة رواية كيلِـر!، لأني في الواقع كنت مخططة لكل شيء فيها و اني هخلصها في الاجازة اللي بالفعل نهايتها اخر الاسبوع ده مع بداية الدراسة.
و لكن كل ده اختفى بجد، مع إنعدام شغفي كل ده راح، رغم حُبي الكبير للرواية دي بس شغفي كان معدوم و نفسيتي وقتها تعبت بسببه بجد، لذلك مقدرتش اني اكتب فيها ولا كلمة من الاحداث الجديدة.
و لما طاقتي و شغفي رجعوا تاني رجعت و ابتديت اعدل فيها و في احداثها بالفعل، بس كان العائق الوحيد بالنسبة لي الفترة الاخيرة اني حاليًا في اخر سنة ليا في ثانوية عامة يعني تالتة ثانوي، و بالتالي الفترة دي او السنة دي مش هعرف اكتب او انزل اي شيء بجد، لأني حابة اركز على السنة دي و اديها كل طاقتي و مجهودي.
ان شاء الله لو كان في العُمر بقية بإذن الله لما اخلص السنة دي و تعدي على خير، هرجع تاني بإذن الله و هكمل الرواية دي و غيرها من اللي نزلتهم قبل كده.
اتمنى تتفهموني بجد، انا مقدرة كل شخص هنا، و كل شخص كان بينتظر الرواية او منتظرها، و حتى اللي فقد الامل اني اكملها، انا بعتذر ليكم كلكم بجد.
اتمنى يكون كل واحد فيكوا بخير و في احسن حال، اهتموا بـنفسكم و صحتكم و دراستكم، و خلى بالكم من نفسكم و مُستقبلكم، ركزوا على نجحكم لأنه اهم حاجه بجد!
اخر حاجة احب اقولها لكم و آسفة اني طولت بجد!، بحبكم جدًا بجد، بشكر ربنا على وجودي هنا علشان اصادف ناس جميلة كده بجد شكرًا.
لو اي شخص بعت اي شيء او كتب تعليق او سؤال، ان شاء الله هكون متواجدة على الواتباد من وقت للتاني، و لو فيه اي نشاط ليا عليه هبقى اعدل بس في احداث الرواية فقط.
عندكُـم اي سؤال؟
اينما كُنتم ابقوا في امانٍ و سعادة يا نچُـومي اللامعة♡
إذا وصلت إلى هنا فـ انا حقًا اشكرك من اعماق قلبي على قرائتك.
.
.
.
.
أنت تقرأ
𝐊𝐈𝐋𝐋𝐄𝐑 || 𝐊𝐓𝐇 ||
Romance𝖪 𝖨 𝖬 𝖳 𝖠 𝖤 𝖸 𝖧 𝖴 𝖭 𝖦 𝖪 𝖨 𝖫 𝖫 𝖤 𝖱 +𝟏𝟔 "مـاذا تُريـد؟" "فـي رأيـكِ مـاذا قـد يفعَلُ شـابٌ مـع فتَـاةٍ فـي منزِلٍ وحدهُـم، و غـابةٍ معزولـة عـن المَديـنة؟" مُـعاقةٌ ذهنيَّـة و قَـاتِلٌ مُتَسلسِـل؟! مـا نـوع العِلاقَـة التِـي قد تَ...