👉👈

25 2 3
                                    

Matematikçiden
Bu muhteşem sesin sahibini merak ederek okula doğru ilerledim , dış kapıdan içeri girdiğimde resmen bütün gözler bana dönmüştü tam o sırada birlikte çalışacağım o iki yakışlıyı ve önlerinde onlarla konuşan  kızı gördüm.

Tarihçiden
En yakın arkadaşım Kenan ( biyolojici) ile konuşuyorduk

"Samet bugün yeni matematik hocası geliyormuş haberin var mıydı?"

"Haberim yoktu ya söylediğin iyi oldu bak "
Biz bunları konuşurken bizim Koreli  geldi ( acaba kim☺️)

"Hocam yeni matematik hocası geliyormuş yeni duydum doğru mu"

"Aynen Koreli ( yani benden bahsediyor evet hoca bana Koreli diyor) yeni matematik hocası geliyormuş hayırlı olsun sende matematiği çok seversin zaten ya"

" Aa tabi hocam bayılırım ben matematiğe "

"Jdhsjej aynen aynen"

Tam bu sırada dış kapıdan içeri kalp ritmimi hızlandıran , o beyaz t-shirt ünün üzerinden bile gözüken atletiyle beni benden alan o şaheser kişi içeri girdi. Önümdeki Koreli onu görmemle parıldayan gözlerimi fark etmiş olmalıydı ki bana bişiyler söyledi

" Hocam hoşunuza mı gitti ?"

"Ne?"

"Hiiç"

Diyerek oradan ayrıldı ve bende birkaç metre ötemde duran bu şahesere doğru adımladım.

" Merhaba siz yeni matematik hocası olmalısınız öyle değil mi "

" Ah şey evet öyle peki siz kimsiniz?"

"Ben tarih öğretmeniyim adım Samet"

"Memnun oldum bende Mustafa"

Bu sırada Koreli ( yani ben)

"Kesin love olcak bakın izleyin "

" Ne bileyim onları pekte öyle hayal edemiyorum "

"Nasıl hayal edemiyorsun Cennet yaa baksana çok yakışıyorlarr"

Kenan'dan ( biyoloji hocasi)

Yeni matematikçi gelmişti ve  fazlasıylada dikkatimi çemişti çünkü o gerçekten büyüleyiciydi ama bir sorun vardı Samet'de ondan čok hoşlanmış gözüküyordu ve onunlada ilk Samet tanışmaya gitmişti ah aptal kafam neden hızlı düşünemedimki eğer daha hızlı düşünebilseydim şuan onun yanında Samet değilde ben olacaktım ama acele etmeyelim sonuçta onu istiyorum ve alıcamda...
 
Şimdilik bu kadar olsun birazdan unutmazsam eğer bir bölüm daha aticam neyse bayyy

İmkansız Aşk (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin