Mustafa'dan
Sametle iyi anlaşmıştık onu gerçekten sevmiştim belkide oda beni sevmiştir bilmiyorum ama şuan bana okulu gezdiriyor.
"İşte burasıda arka bahçe, aynı şuanki gibi oğlanlar burda futbol oynuyor."
O anda oğlanların oynadiği futbol topu bana doğru hızla geliyordu. Bunu gören Samet hemen beni korumak için önüme geçti ve duvarla beni arasına aldı.
"İyimisin?!"
Dedi gözlerindeki telaşla.
Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Aramızdaki mesafe o an o kadar kısaydı ki nefesini yüzümde hissediyordum.
"E-evet iyiyim."
Daha sonra aramızda mesafenin ne kadar kısa olduğunu anlamış olacak ki hemen geri çekilip kendini toparladı.
"Teşekkür ederim "
Dedim utangaç bir şekilde. Yanakları kızarmıştı mırıldanarak rica etti .
"Hadi gidelim burdan."
Dedi ve yürümeye başladı hemen ardından bende onu takip etmeye başladım. Birkaç yeri daha gösterdi ama benim aklım hala az önce yaşananlardaydı. En son okulun tiyatro salonunu da gösterdikten sonra zil çaldı ve artık bu okuldaki ilk dersime girecektim. Hangi sınıf olduğuna baktıktan sonra Samet'in az önce gösterdiği sınıflardan biri olan sınıfa girdim. İlk ders olduğu için hemen öğrencilerle tanışma aşamasına girmiştik. Bazı öğrencileri Samet'le gezerken görmüştüm Samet onlara laf söylemiş onlarda gülerek ve dalga geçerek cevap vermişti galiba öğrencilerle iyi bir bağı vardı.
Artık ders anlatmaya geçtiğimde aklıma hala az önceki sahneler geliyordu. Neden olduğunu bilmememe rağmen kafamda dolaşan bu düşüncelerden kurtulamayacagimi anladığımda dersin bitmesi için dualar eder olmuştum.
Zil çaldığında hemen çantamı toparlayıp koşar adım sınıftan çıkıp öğretmenler odasına gittim. Samet te oradaydı. Biriyle gülerek konuşuyordu, kafamdan kimle konuşuyor diye düşündüm. Ama neden merak ediyordum ki bana neydi sonuçta. Ona bakmayı kesip çantamı oradaki masaya bıraktım. Bırakmamla çıkan ufak sesi duyup bana bakmış olmalı ,öyle hissettim, ama oraya doğru bakmadım.
Birkaç dakika sonra telefonu kapatıp yanıma doğru yaklaştı
"İlk dersin nasıldı?"
Diye sordu.
"Eh işte "
"Noldu çocuklar mı birşey yaptı?"
Dedi telaşla.
"Hayır, ders boyu seni düşünüp durduğum için derse odaklanamadım. "
Demek gelsede içimden malesef yapamadım.
"Hayır çocuklar birşey yapmadı sadece kafama takılan bazı şeyler var bu yüzden derse odaklanamadım. "
"İstersen anlatabilirsin ama özelse zorlamıycam."
"Özel "
"Tamam sana bir yeri göstermeyi unutmuşum gidelim mi?"
"Olur"
Eliyle buyur işareti yapıp belime de hafif dokundu ve hala eli belimdeyken ilerlemeye devam ettik. Tam merdivenlerden inerken önümüze Samet'in boylarında biri çıktı. Bir Samet'e bir bana birde Samet'in eline baktı. Daha sonra hızla Samet'in omzuna çarparak yukarı çıktı, biraz sinirlenmiş gözüküyordu ama asıl sinirlenmesi gereken bizdik çünkü Samet'in omzuna bilerek çarpan oydu. Samet sinirlenmiş olacak ki belimdeki elini çekerek koşar adım bir yere doğru ilerlemeye başladı hemen ardından bende gidiyordum onu yakalamaya çalışıyordum ama o çok hızlı ilerliyordu.
Sessiz ve az ışık alan dar bir yere girdiğimizde yavaşladı ve durdu. Arkasından yavaşça yaklaştım ve elimi omzuna doğru bir yere koydum.
"İyimisin?"
Diye sormamla bileklerimden tutulup duvara yapıştırılmam bir oldu. Çok ışık olmamasına rağmen Samet'in sinirden kıp kırmızı olmuş gözleri çok belliydi ve beni korkutmuştu.
Korktuğum için gözlerim doldu ve ağlamaya başladım. Bileğimde olan elleri gevşedi ve daha sonra bileklerimi bırakıp kollarını belime doladı. Hala ağlıyordum fakat kalbim korkudan mı bilinmez yerinden çıkacak gibi atıyordu.
Biraz sakinledikten sonra bir elini kaldırıp göz yaşlarımı sildi. Daha sonra tamamen sakilneşebilmem için tekrar sarıldı bu sefer bende kafamı omzuna yatırıp sarıldığımda
"Daha iyi misin?"
dedi.
"Seni korkuttuğum için özür dilerim o bir anda öyle yapınca bende sinirden kendime hakim olamadım."
"Tamam,sorun değil ama neden bu kadar çok sinirlendin ki?"
"Bunu şuan sana söyleyemem ama ilerde anlatıcam."
Daha sonra aklıma ben ağlarken zilin çoktan çaldığı geldi ve Samet'i hızlıca kendimden uzaklaştırdım.
"Eyvah,dersimiz vardı."
"Merak etme,sorun olmaz. Ayrıca bu halde gitmeyi düşünmüyorsun heralde."
"Ne varmış halimde?"
"Gözlerinin altı ve burnun kıpkırmızı az ışıkta bile belli oluyorsa demekki ışık alan bir ortama çıksa-"
"Tamam tamam anladım kötü gözüküyorum."
"Hayır aksine çok tatlı gözüküyorsun."
Hehehe👬💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk (BxB)
Teen Fiction⚠️ Sadece eğlence amaçlıdır ⚠️ Yeni Matematik hocası geldiğinde Samet in kalbi pır pır atmış sanki bir kelebeğe dönmüştü taki parmağındaki yüzüğü görene kadar o an hiç umudunun olmadiğını düşündü... (NOT: Samet Tarih Hocası)