M A Z E & Put Your Head On My Shoulder

35 0 0
                                    

[Uni]
ဟယ်လိုချစ်တို့ရေ🙋🙋
ဒီနေ့မှာတော့ ကိုကို့မွေးနေ့အတွက် အက်မင်တို့ပေ့ချ်ကနေ အလှူခံရရှိထားတဲ့စာအုပ်လေးတွေထဲကနေ"အစ်မတစ်ယောက်"လာရောက်လှူဒါန်းထားတဲ့ Author@JustPieceရဲ့"M A Z E"နဲ့ Author@LanYue_94ရဲ့"Put Your Head On My Shoulder"ဆိုတဲ့စာအုပ်လေးတွေကိုတစ်မဲကို2,000(နှစ်ထောင်)ကျပ်ဖြင့် မဲအရေအတွက်အကန့်အသတ်မရှိပါဝင်ကံစမ်းနိုင်ပါပြီရှင့်။ Datelineကတော့25.9.2023ကနေ28.9.2023(4:00pm)အထိရောင်းချပေးသွားမှာဖြစ်ပြီး28ရက်နေ့ည8နာရီမှာမဲဖောက်ပေးသွားမှာဖြစ်ပါတယ်။(တစ်ယောက်တည်းကိုနှစ်အုပ်လုံးဖောက်ပေးသွားမှာပါရှင့်။)
ပါဝင်ကံစမ်းချင်ရင်တော့မင်မင်တို့ရဲ့Page messenger(or)Telegram acc @BFRFXTF_ADMIN မှာလာရောက်ဝယ်ယူနိုင်ပါပြီရှင့်

"M A Z E" link : https://t.me/bfxfxtf10050805/525?single

*"Put Your Head On My Shoulder"ကိုအော်သာကunထားလို့linkမရှိပါဘူးရှင့်*

©®pic[Zawgyi]ဟယ္လိုခ်စ္တို႔ေရ🙋🙋ဒီေန့မွာေတာ့ ကိုကို႔ေမြးေန့အတြက္ အက္မင္တို႔ေပ့ခ်္ကေန အလႉခံရရိွထားတဲ့စာအုပ္ေလးေတြထဲကေန"အစ္မတစ္ေယာက္"လာေရာက္လႉဒါန္းထားတဲ့ Author@JustPieceရဲ့"M A Z E"နဲ႔ Author@LanYue_94ရဲ့"Put Your Head On My Shoulder"ဆိုတဲ့စာအုပ္ေ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

©®pic
[Zawgyi]
ဟယ္လိုခ်စ္တို႔ေရ🙋🙋
ဒီေန့မွာေတာ့ ကိုကို႔ေမြးေန့အတြက္ အက္မင္တို႔ေပ့ခ်္ကေန အလႉခံရရိွထားတဲ့စာအုပ္ေလးေတြထဲကေန"အစ္မတစ္ေယာက္"လာေရာက္လႉဒါန္းထားတဲ့ Author@JustPieceရဲ့"M A Z E"နဲ႔ Author@LanYue_94ရဲ့"Put Your Head On My Shoulder"ဆိုတဲ့စာအုပ္ေလးေတြကိုတစ္မဲကို2,000(ႏွစ္ေထာင္)က်ပ္ျဖင့္ မဲအေရအတြက္အကန္႔အသတ္မရိွပါဝင္ကံစမ္းႏိုင္ပါၿပီရွင့္။ Datelineကေတာ့25.9.2023ကေန28.9.2023(4:00pm)အထိေရာင္းခ်ေပးသြားမွာျဖစ္ၿပီး28ရက္ေန့ည8နာရီမွာမဲေဖာက္ေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။(တစ္ေယာက္တည္းကိုႏွစ္အုပ္လံုးေဖာက္ေပးသြားမွာပါရွင့္။)
ပါဝင္ကံစမ္းခ်င္ရင္ေတာ့မင္မင္တို႔ရဲ့Page messenger(or)Telegram acc @BFRFXTF_ADMIN မွာလာေရာက္ဝယ္ယူႏိုင္ပါၿပီရွင့္

"M A Z E" link : https://t.me/bfxfxtf10050805/525?single

*"Put Your Head On My Shoulder"ကိုေအာ္သာကunထားလို႔linkမရိွပါဘူးရွင့္*

#BFRFXTF
#Demon
#XiaoZhan32ndBirthdayProject
#XiaoZhanBirthdayxBFRFXTF

XiaoZhan's 32nd Birthday Donation Where stories live. Discover now