Izzamuzzic-Shootout
Düşünceler insanı ölüme sürükler,
Farklı zihinler insanını ölüm kıyısına çarpar.
Yaşanmışlıklar insanı pişman eder.
Yaşanamayanlar insani içten içe yiyip bitirir.
Olmak istediğimiz tüm gerçekler zihnimizin derinliğinde bize özel yalanlar.
Düşnünce neden ölume sürükleniriz?
Ölüm bu kadar kolay bir eylememi saklanmış.
Hiç bir zaman anlayamasın .
Gözlerin en derininde hangi senaryonun döndünü anlayamasın.
Gözlere güvenme asla .
Saklıdır orda gözleri yaşla.
Gözlerime güvenme asla .
Bakarsan ölürsün bir feryad yasla.
Kıyarım sana bir makasla.
Sözlerime değil ,gözlerime güvenme asla.
Saklanmış ruhuma basma.
Yeşil ağaçlar da kurur zamanla.
Buna sende alışırsın bir bakışla.
☆ ☆ ☆
Çocukluktan beri hep bir insanı kendimize yakın görürüz.
Hayata karşı gözümüzü açmamıştan bile önce varlığını biliriz her zaman.
Bu yüzdende hep ona minnettar oluruz. Bazen kendimizi mecburiyetten, bazende saf duygudan minettar halde buluruz.Bir kucak sevgisi,seslenişi her şeyin temelini oluşturur.
Birlikte geçirdiyimiz her anı çoçuk olan aklımın hiç yazılmamış beyaz sayfalarına saklardım. Beyaz sayfaları, sevgiyle karalardım.Annemle keçen her an benim yaşam arzumla doğurdu.
Ne zaman ihtiyacım olsa, beni sarıp sarmalar.Her şeyin düzeleceğine inandırmaya çalışırdı.Bir defasında annemle birlikte market alışverişinden dönünce yol kenarında çok güzel bir kedi gördüğünü hatırlıyorum.
O zaman da çok küçük olduğumu.Çoğu şeyden çok habersiz oldumu. Gerçek dünyanın kötülüklerini bilmediğim bir küçüklükt olduğumu hatırlıyorum.
En az dört ya da beş yaşında oldumu anca hatırlıyorum.
Ben kediyi görünce hemen koşmaya başlamış.İçime dolan mutlulukla gülerek kediye gitmişim koşarak.
Beyaz mavi gözlü,uzaktan bile yumuşacık görünen kedi benim bu anı hareketimden korkarak uzaklaşıp gitmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Avı
Mystery / ThrillerNe kadar gerçekliği göz ardı etmek isteyibte, hayalinin bile bu kadar güzel olması en çok annesinin ona ilk doğum gününde aldığı,bir an olsun bile bırakamadığı ayıcığı ile alevler içinde olan evin karşısında oturmuş annesini bekleyen küçük kızı mutl...