(23)"Birlikte her şeyin üstesinden geleceğiz sevgilim"

139 11 6
                                    

Merhaba kızlar yüreğim sızlar nasisiniz inşallah iyiyim bende sağolun. Benim son sene arkadaşlar ondan sınava hazırlık iste ondan öyle yazamıyorum yani kusura bakmayın her neyse daha fa bekletmeden geçelim.💋
~

Jisung gözlerini yumdu ve derin nefes alıp kapıyı çaldı.

Kai direkt kapıya doğru yöneldi ve kapıyı açtı. Jisung'un ödü kopuyordu bir şey olacaktı diye Abisi agresif biriydi korkuyordu bundan.

Kai, Minho'yu görünce garipsemişti tek kaşını kaldırıp Minho'yu baştan aşağıya süzdü o ise hiç tepki vermeyip dikkatlice baktı. Kai içeri girmeleri için kapıdan çekilip salona gitti ve koltuğa oturup çifti beklemeye başladı, ardından ikisi eve girdi.

Birlikte içeri gidip Kai'nin karşısına oturmuşlardı. Jisung korktuğundan ellerini kütletiyordu ve abisine bakmıyordu ama Minho ise tam tersiydi dikkatli ve ciddi bir şekilde abisine bakıp konuşmasını bekliyordu.

Kai derince iç çekti ve kızgın bakışları ile Jisung'a baktı, daha sonra bakışlarını Minho'ya çevirdi, bakışları çok sertti Kai göz devirip ikisinide görecek şekilde arkasına yaslandı ve konuşmaya başladı;

"Jisung bir yere gidince bana neden haber vermiyorsun ve neden yalan söylüyorsun?"

Jisung'un boğazı düğümlenmişti o an konuşamamıştı, yutkundu ve kısık bir ses tonuyla abisi ile hiç göz teması kurmadan konuştu;

"Korktum izin vermiyeceksin diye"

Minho sevgilisinin üzülmesine daha da dayanamıyordu. Kolunu Jisung'un omuzuna doğru götürdü ve kendine doğru çekti.

Kai daha da sinirlenmişti derin bir nefes alıp verdi ve dedi ki;

"Evet vermicektim bu yaşta ne yaptığının farkında mısın sen?"

Minho abisinin konuşma tarzına sinir olmuştu ve sevgilisinin gözlerinin dolduğunu fark etti daha da dayanamayıp sesini yükselterek Kai'ye konuşmaya başladı;

"Yakında reşit olacak ne isterse yapar onu kısıtlayamazsın böyle bir hakkın yok!"

Kai elini yumruk şekline getirip sıkmıştı ve Minho'nun konuya dahil olmasına kızmıştı

"Benim kardeşim o Annem ve Babama söylemediğime dua etsin bence ama artık sabrım taşıyor benim!"

Jisung daha da göz yaşlarını tutamadı ve ağlamaya başladı. Minho ağladığını fark edince sıkıca sarıldı ve sinirli bir şekilde abisine konuşmaya başladı;

"Hiç kardeşini düşünmüyorsun değil mi onun mutlu olmasını istemiyorsun sadece kıskanç inatçı bir insansın çok kötü bir abisin bunu aklına sok Kai."

Minho sevgilisinin yanaklarına süzülen göz yaşlarını sildi ve yanağına bir öpücük kondurdu.

Jisung ağlamaklı ses tonu ile hıçkıra hıçkıra konuşmaya başladı;

"Hiç bir zaman benim iyiliğimi istemedin yaptığın tek şey kıskançlık mutlu olmamı istemiyorsun dimi"

Jisung göz yaşlarını sildi ve ağlamayı durdurup konuşmasına devam etti;

"Ne buluyorsun demiştin dimi onda biz beraberken farklı bir evrende gibi oluyoruz Minho benim mutluluk sebebim ilişkimizin ilerisine bile gittik her şeyi biz beraber yaptık anlıyor musun kime ne diyeceksen de umrumda değil artık"

Kai dedikleri ile karışık duygular yaşıyordu hem ikisinin beraber olduklarına sinirlenmişti hem kardeşinin dediklerine üzülüyor, değişik duygular hissediyordu.

Jisung sevgilisinin elini sıkıca tutup merdivenleri çıkmaya başladı ve odasına gelip dolabına yöneldi, hızla kapakları açıp sırt çantasını aldı, sonra ihtiyacı olan her şeyi aldı ve yeniden sevgilisinin elini sıkıca tuttu ve aşağı indi.

Kai evden hızlıca gitmişti onlar yukarıdayken. Kardeşi ile arası bozulduğu için üzülüyordu tabii ama başlatan kendisiydi.

Jisung evden kaçmak istiyordu bir daha gelip abisinin yüzünü görmek istemiyordu ve Ailesinin de öğreniceğini biliyordu.

Bir kaç saat sonra Jisung sevgilisinin evine gelmişti, salona geçti ve koltuğa oturdu daha fazla ağlamak istemiyordu ama göz yaşlarını tutamıyor yine ağlıyordu.

Minho onun yanına oturdu ve sıkıca sevgilisine sarıldı ve saçlarına öpücük kondurdu.

Jisung bir kaç dakika sonra geri çekildi ve göz yaşlarını silip konuşmaya başladı sevgilisine;

"Burdan uzaklara gidelim Minho kimsenin bizi bulamayacağı bir yere gidelim lütfen senle nereye olursa olsun gelirim sevgilim"

Minho sevgilisini öyle görünce dayanamayıp ağlamaya başlamıştı. İkside bir birine sıkıca sarılıp ağlamaya başlamışlardı.

"Birlikte her şeyin üstesinden gelicez sevgilim mutlu olucaz kendi hayatımızı kurucaz geçicek her şey"

Bir birlerine daha da sıkı sarılmışlardı.

O zamandan sonra Jisung ve Minho planlar yapıyordu geleceğe dair ikiside ailevi sorunlarına dayanamıyor kaçmak istiyordu ve bunu yapacaklardı.
~
Arkadaşlar bir sonra ki bölüm harika olcak valla billa tillah görüyor musunuz he nerden nereye geldik birden kahakxkcbslwjocal
Her neyse kizlar düzelticem merak etmeyin ve Kaiden nefret etmeyin(şaka edin)

Enayi han jisung •minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin