☕🌸Я ТЕБЕ ЛЮБЛЮ🌸☕

112 10 0
                                    

Поївши та прийнявши всю гігеєничну раню рутину вони вийшли гуляти , Гуляли вони до вечора та зачепили одну тему........

Чонін вирішив запитати чому в перший день він так летів та розлив каву на Чоніна.
Синмін не хотів говорити тому промовчав а менший побачивши що старшому не комфортно пропустив цю тему .

Пройшло 3 роки
Чоніну 19 і він вже закінчив школу як і Синмін , та їх друзі .
Але вони так і нікому не казали що дружать і одне про одного як про пару ніколи не говорили просто Д-Р-У-Ж-Б-А нічого більшого , а через трохи коли вони так дружили а точніше через рік такоїх їхньої дружби почали знову негативно ставлятись одне до одного . Тому зараз рідко переписуються або телефонуються .

Та один раз Синміну потрібно було їхати в Сеул він подав заявку на айдола . Він вже збирався та тут йому дзвонить Чонін він підняв та сказав щоб той говорив швидко у нього є 5 хвилин .
- Привіт . Ч. ( Чонін )
- Привіт що потрібно? С ( Синмін)
- та нічого . Ч
- ну швидше мені через 5 хвилин виходити . С
- ти кудись їдиш? Ч
- так , в Сеул і сюди не повернусь - Синмін чекав поки молодший йому признається .
- зрозуміло - Чонін уже хотів казати але його хватав страх ,, а якщо я йому не подобаюсь !? " , ,, а якщо він мене пошле ?! . З його роздумів його перебив Синмін
- Мені уже потрібно іти - сумно промовив Синмін
- Я ТЕБЕ ЛЮБЛЮ !
Синмін саме ці слова почув з тої сторони , саме ці слова хотів почути він відповів йому :
- Я тебе теж .
Чонін зібрав речі та поїхав з Синміном в Сеул там вони розповіли своїм друзям та ті приїхали до них та зараз у них є своя група та вони раді та щасливі .
А що до Синміна та Чоніна ?
У них зараз все добре .
Для нас це кінець а для них це тільки початок .

КІНЕЦЬ ❗
Вибачте що фф вийшов коротким і кінець за швидкий та нелогічним просто я це пишу вночі а по друге я не придумала що писати далі тому вибачте що є то є.
Дякую всім хто підтримує мене в моїх фф дякую всім .
На цьому все , до зустрічі в новому фф , всім надобраніч 💗💕😘💋🌹

다들 감사 해요 ❗

🎉 You've finished reading Нам залишилось 5 хвилин ( Закінченний ❗) 🎉
Нам залишилось 5 хвилин ( Закінченний ❗)Where stories live. Discover now