Це Ян Чонін і Кім Синмін вони великі вороги ненавидять одне одного але це тільки при людях а так люблять одне одного але при цьому бояться сказати це одне одному , дуже важка звісно проблема але ми вернемось трішки назад :
23.9.22
Ян Чонін
Ощ ( особистий щоденник)
Сьогодні я йду у нову школу
У мене будуть нові учителі і однокласники , я такий радий .Не встиг він дописати як його покликали
- Чонін іди уже а то запізнишся.
- та іду мам
Так я прийду і напишу як все пройшло сказав він собачці яка стояла на столі і щоденнику та заховав .
І шов Чонін дуже веселий , кажись що уже його настрій ніхто незпортить але тут , життя напевне сказало по інакшому .
Він ішов і в нього врізався якийсь придурок мало того що він розлив свою каву і мою . Я був весь в каві і він .
- Ей.... Дивись куди преш , придурок а хто мені буде каву і футболку купляти .? - сердито сказав той.
Чонін встав з землі і сказав :
- ей ти придурок а мені хто а? Показуючи на свою футболку і пом'ятий стаканчик на землі показав Айен.
Але тут звінок на урок їм завадив
- тобі пощастило !!! - гуркнув той і пішов до школи.
Вот кончаний , подумав я і пішов до школи застібнувши свою кофту .
Я уже доходив до кабінету і зайшов але тут от чорт :
- діти знайомтесь , це ваш новий однокласник .
Тут був він той придурок .
- Чонін ти тут ? - озвалась вчителька
- а?.. так .- натягнувши на себе посмішку і я сказав : - Всім привіт і мене звати Ян Чоніна мені 16 років як і вам ( давайте придставим що він ходить в 10 клас , він буде найменший в класі і всім його однокласникам буде 16 але скоро 17 а деяким уже 17 ). Надіюсь ми подружимось .
- так добре іди і сідай ось туди ,- вона показала на місце того придурка тобто на близьку до нього парту.
Урок пройшов нормально не дивлячись на того хлопця він сидів навпроти мене і я його міг добре бачити , Брюнет з темно чорним волоссям , каріми очима , гарними трішки пухкими рожевими губами , з гострими кутиками , дивно звісно але він був схожий на цуцика , нічого не скажу гарненький але не вмойему смаку ! . А ще якщо не рахувати що він повний ідіот.
Пізніше той хлопець підійшов до мене та сказав щоб я до нього не підходив і не попадався на очі , ха треба він мені , подумав я і пішов геть .
Після цього хлопця до мене підійшов хлопець з ангельським личиком волосся його було біле а очі карі , на обличі були гарні веснянки на які через вікно попадали промені сонця і відблискувались від чого вони здавались ще прекраснішими , а його світле сіре худі і чорні штани виглядали на ньому відпадно .
- привіт ти новенький? , давай знайомитись - хлопець не дочекавшись відповіді сказав : - мене звати Лі Фелікс , для друзів можна просто Лікс і простягнув руку для привітання.
- привіт Ем.. мене звати Ян Чонін для друзів можна просто Чонін , Айен або ще деколи можна мене називати Єна , як подобається.
- окей , ти зараз зайнятий? Пішли познайомлю з своїми друзями .
- добре пішли .
Він взяв мене за руку та посунув на футбольне поле , там були чотири хлопці , двоє сиділи та тримались за руку , а ще двоє бігали та дурачились бо вищий забрав у нищого кепку.
- агов народ , спокойтесь , знайомтесь це наш новий друг , пристався - сказав до мене хлопець і штохнувши в бік ліктем .
- привіт всім , мене звати Ян Чонін для друзів Чонін , Айен якщо ще хочете можете мене називати Єна.
- добре , приємно познайомитись Чонін - посміхнувшись сказав він - , мене звати Бан Чан для друзів просто Чан .
, Це Чанбін - він показав на хлопця поряд з ним та той простягнув мені руку . , А це наші голуб'ята - Хан та Мінхо .
- привіт - горною посмішкою просунув мені руку Хан а за ним і Мінхо.
- зараз мій друг підійде - каже Мінхо
- окей - 3×
- о привіт братела
- здаров
- Чонін знайомся це мій друг .
- ти!?
- я ж тобі казав не суватись мені на очі
- а ти чого тут ?
- а ви вже знайомі?
- цей придурок вперший же мій день в новій школі розлив на мене каву .- сказав Чонін
- та це ти розлив ішов в наушниках і нікого не бачив.- крикнув Синмін
- а ти біг , та куда біг летів не понятно куди .
- так все годі ! , ми поняли що ви не раді одне одному і що робити ? - охвався Лікс
- Окей я пішов уже мені пора - озвався Айен .
- я тебе проведу - сказав Фелікс
- ну і як вас помирити? А з чого це розпочалось ?
- Почалось це все з кави!.Блін початок нормальний а ось кінець не зрозумілий і не добрий , на наступний раз постараюсь як омога краще написати проду до цього фанфіку .
Дякую тим хто читає мій фф .
Ставляйте зірочки мені буде приємно ★.
Як вам фф?
Вибачте що є слова які багато повторюються . Всім дякую та надобраніч 💗
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нам залишилось 5 хвилин ( Закінченний ❗)
Hayran Kurguце буде історія про двох заклятих ворогів , Ян Чоніна та Кім Синміна . Як ним залишилось 5 хвилин щоб сказати слова ....... ( Дізнаєтесь як прочитаєте фф) , а так надіюсь вам сподобається . Ну ідеюку я нагла на межах ти але переробила її повністю ! ...