Media: Barbatos'un yayın giriş müziği
*ੈ✩‧₊˚
"Selaamm! Ben Barbatos, yayınıma hoş geldinizzz."
Venti'nin girişiyle sohbet olduğundan daha hızlı akmaya başlamıştı. Uzun zamandır ortalıkta görünmediği için onu takip eden kişilerin sayısı da bir hayli artmıştı. Venti sohbeti gülümseyerek okuyordu ve yaklaşık 2 dakika boyunca sessiz kalmıştı. Çünkü kendisini sevip destekleyen fanları sohbeti güzel cümlelerle donatıyorlardı. Bu Venti'yi her zaman mutlu etmişti ve etmeye devam ediyordu. Arkada kısık bir şekilde çalan giriş müziğini kapattı ve kameraya bakarak arkasına yaslandı.
"Uzun zaman oldu değil mi? Beni bu kadar çok özleyeceğinizi düşünmemiştim. Haha.. Ben de sizi çok özledim! Gününüz nasıl geçiyor? Umarım iyi bir hafta geçirmişsinizdir ve umarım iyisinizdir. Çünkü ben çok iyiyim heheh!!
Ha- Aaah..bağışlar ve abonelikler daha şimdiden mi?"Venti'nin konuşması bağışlardan gelen sesli mesajlarla kesilmişti. Suratındaki gülümseme büyürken gelenleri dinlemeye başladı.
Mary46: Barbatos-san sizi çok özledim! Lütfen eskisi gibi korku oyunları oynamaya devam edin! Seni seviyorum<33
Lucywonsr: Barbatosss!! Bugün için elmalarımı biriktirmiştim! Artık aktif olun sizi özledim.
Barbatosunkapkeki: Barbatos oppa ismimi okur musun hehe。◕‿◕。
"Mary, Lucy ve... Barbatosunkapkeki? Hehe bağışlarınız için teşekkürler!!! Sanki uzun süredir yokmuşum gibi yazıyorsunuz ama sadece ufak bir ara vermiştim çocuklar. Arayı kapatıp kaldığımız serilere devam edeceğiz merak etmeyin."Venti kenara bıraktığı abur cuburlara baktı. En sevdiği kraker paketini açıp tekrar masaya koydu ve içinden bir tane alıp ağzına attı. Bu hareketi bile sohbetinin coşmasına sebep olmuştu. Venti kıkırdadı.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
X: Barbatos-san Yandere sim oynayın lütfenQ: knk artık korku oyunu oyna
Amberbunny (MOD): Korku oyunlarından korkuyor ama oynamaya devam ediyor 😔
Y: @/Barbatos adımı oku
Z: BENİ DE YER MİSİN ÖYLE @/Barbatos
Ö: Barbatosumuz afiyet olsun
V: İYYY GAYA BENZİO BU 🤮(mesaj silindi.)
P: Enerciiii
O: SİMS OYNA SİMSSSSSS
İ: Lan adam ban yedi AGAVHASHASHHANASNSNJAJJŞHJGİDOALASKCM
E: ez
R: AYYY Selamm!
coldkaeya (VIP): Demek sonunda yayın açabildin
Dilucwine (MOD): @İ Haketti.
Dilucwine (MOD): @R Selam, Hoşgeldin.
Dilucwine (MOD): @coldkaeya Sana ne lan p*
L: BEST MODUMUZ GELMİS
H: Cus Diluc askim gelmişş💞💞
Heizuzu(MOD): DİLUC HG SİCCAMHSJAKASKSMSSSKDKMDEOWEORİWK
Y: XXBCÖGİWPWALSMXMVŞHTÜXMCNL
▪️Yavaş Mod
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━"Bugün sadece sohbet etmek istiyordum ama gördüğüme göre çoğu kişi oyun oynamamı istiyor. Hehe sizi tabiki kırmak istemiyorumm! Oha? Diluc sonunda teşrif edebilmiş *kıkırdıyor* Hoşgeldin~~ Hehe Madem öyle Diluc benim için bir anket açabilir misin? Sohbete ismi en çok yazılan oyunları eklemeni istiyorumm."
Venti birkaç kraker daha ağzına atarken sandalyesinde dik bir pozisyon aldı. Sohbet yavaş mod da olmasına rağmen sadece oyun isimleri yazıldığından akmaya devam ediyordu. Venti sohbete bakmayı bırakıp bilgisayar faresine uzandı ve masaüstündeki oyunların üzerinde gezdirmeye başladı. Yayını bıraktığı süreçte kafa dinlediği için hiçbir oyuna girmemişti. Hatta bilgisayarını anime izlemek dışında bir kere bile açmamıştı. Gözlerini oyunlarda gezdirmeyi kısa süre sonra bıraktı. Sohbete baktığı ekranı küçültüp, discordunu açtı. Yakın arkadaşlarından ve gruplardan yayın açacağını söylemesine rağmen bir sürü mesaj gelmişti. Onlara girmeden kendi sunucusuna girdi ve yayında olduğu ile alakalı bir duyuru paylaştı.
Daha sonra tekrar sohbete baktığında Diluc'un anketi çoktan açtığını ve anketin bitmesine saniyeler kaldığını gördü. 'Ne kadar da çabuk?' diye düşünmeden edememişti.
"Oh, demek en çok istenilen oyunlar bunlar ve kazananı belirlemek üzereyiz."
Venti heyecanla seçilen oyunu beklerken birkaç bağış daha gelmişti. Onlarında isimlerini okuyup teşekkür etti. Birkaç kraker daha ağzına attı ve çok sevdiği elma suyunun kutusuna pipetini batırıp içmeye başladı. Venti bunları yaparken fanları sürekli kayıt alırdı ve ona bir sürü editler yaparlardı. Venti bundan asla rahatsız olmaz ve editleri beğenerek instagramında paylaşmaya çalışırdı. Pipeti ağzından çekti ve gülümseyerek ekrana baktı.
"Horraayy!! Yandere Sim seçilmişş!! Bu oyunu oynamamı bu kadar çok istediğinizi bilmiyordum. Hem bende bayadır oynamıyordum. O paçoz Osana'ya bugün gününü göstermeliyizz!"
Venti tekrar güldükten sonra masaüstündeki oyuna çift tıkladı ve oyunu başlattı. Kendisini upuzun bir yayın bekliyor gibi gözüküyordu.
˚ ༘♡ ⋆。˚
Bunun devamını yazmıştım da silinmiş JSKAOWOSKWOLWPW
Diğer bölüme kaydırıyorum bu yüzden kısa oldu biraz :<
Umarım beğenirsiniz<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stream | Xiaoven
RandomSon kez derin bir nefes aldı ve kafasını kameraya çevirdi. Suratında bir gülümseme oluşurken ellerini havaya kaldırıp enerjik bir şekilde ekrana doğru salladı. "Selaamm! Yayınıma hoş geldiniz." Streamer Au Xiaoven!! İyi okumalar<33