1.bölüm gözlerini benden kacırıyordu

11 0 0
                                    

Bir gün birisi gelir , yeniden şekillendirir  hayatını...
Aklını,
Kalbini,
Her şeyini,
Özdemir Asaf .


Durunun anlatımıyla .

Sabbah saat 8 de kalkıp dişlerimi fırçalayıp duş aldım çıktıktan sonra  saçlarımı kurutum kot bol ispanyol paca beyaz atletimi giyip üstünde beyaz gömleğimi giyip 2 tane dümesini acık bıraktım saatimi küpemide taktık  sonra saçımı danık topuz yapıp hafif bi makyaj yapıp merdivenlerden aşağıya inip kahvaltı masasına doğru gitim kahvaltı masasına oturup annem babam ablam bide abimle günaydınlaştık kahvaltı ortasında babam konuştu.

Mehmet baba. Bulut suna Duru çocuklar bugün  işiniz varsa bitirip çabuk evegelin misafirlerimiz var.

Bulut. Misafirlerimiz kim baba zaten benim bugün pek işim yok çabuk eve gelirim .

Mehmet. Derman arkadaşım bide ailesini davet etim dün sabah oğlum yani artık dünür sayılırız .

Bulut. Haklısın baba .

Suna. Baba bildin gibi benle ateş şimdilik evlenmeyi düşünmüyoruz.

Mehmet baba.  Kızım biliyorum zaten bende seni kolay kolay o ateşe verirmiyim hiç babasının gülü .

Suna. Ya baba ya .

Duru. Abla sende nemeraklıymışsın evlenmeye Duru gülerek söylemişti.

Suna. Senide görücez küçük hanım gülsen gül bende sana gülücem.

Duru. Bikere benim hayatımda hiç kimse yok ablisko.

Suna. Şimdilik yok belki başka zaman olur.

Duru. Belki.

Suna . Baba benim bugün işe gitmeyecektim zaten bugün işim yoktu.

Ahmet . Tamam kızım.

Hülya anne. E artık annenle oturup bir güzel dedi kodu yaparsın artık.
Hülya hanımın bu dedine hepsi gülmüştü

Duru . Bensiz dedikodu .

Ahmet. Kızım senin işlerinmi vardı .

Duru.  Evet baba arkadaşlarımla buluşacaktım.

Hülya.  Kiminle Kızım.

Duru. irem nur la annecim .

Hülya. Kızım zaten onlarla dün buluştun ya bugün evde kal  akşama Misafirlerimiz var daha sonra başka birgün arkadaşlarınla buluşursun .

Ahmet.  Kızım annen haklı eyer önemli değilse buluşma .

Duru. Peki siz nasıl isterseniz zaten önemli değildi öylesine buluşacaktık.

Hülya. Kırılmadım demi Kızım.

Duru .Kırılmadım annecim.

Der ve mutlu birlikte kahvaltı yaparlar.


Karan Anlatımıyla .

Sabah saat erkenden uçaktan inip hava alanınında ayrılıp babamın gönderdi şoför valizlerimi bagaja koyup arabayı sürüp ev doğru gidiyorduk ve 40 dakika sonra eve geldim.

Arabada indimde babam annem küçük kız kardeşimi ve abimi gördüm beni kapda karşılıyorlardı.

Annem bana koşarak sarıldı . Bende anneme aynı karşılık verip tüm ev ahalisi il sarıldıktan sonra eve geçtik ve yemek masasına oturduk.

Derman baba.hoşgeldin evine oğlum evinde odanda bizde çevrendeki insanlarda seni çok seviyorum ve çok özledi seni.

Karan. Hoşbulduk baba bende çok özledim sizi çok seviyorum sizi iyi varsınız.

Mafya oğlu sevdi kızı kaçırdı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin