სამსახურიდან დაბრუნებულმა დეტექტივებმა ოთახის კარი გააღო და შიგ შეაბიჯა. სუნჰე სკამზე დაჯდა და ოთახის ყველაზე მაღალ წერტილში ღილაკზე დაჭერით ავიდა, ორი მკვლელობის სცენის ფოტო ჩამოიღო და კარგად დააკვირდა.
სუნჰე:კი მაგრამ, რა უნდა იყოს ამ ორ მკვკელობას შორის საერთო?
მინჰო:არვიცი.. მაგრამ, მოიცადე... რომ დავაკვირდეთ ამ ორ მკვლელობაში შუალედი 1 კვირაა, ეს ორი მკვლელობა კი ორივე შაბათს მოხდა, ღამის 23:00-ზე. შეიძლება ეს დამთხვევა იყოს?
სუნჰე:ამაზე არ დავფიქრებულვარ, შეიძლება რომ ის სხვა დღეებში რამე საქმით დაკავებული ყოფილიყო? აი მაგალითად როგორიცაა:წარმოვიდგინოთ თითქოსდა ის ექიმია და თავის მსხვერპლებად პაციენტებს ირჩევს. და თან მითუმეტეს ის რომ გადარჩენილი მსხვერპლების ნათქვამიდან ის დანას კარგად იყენებს, ასევე იცის ადვილი გზები თუ როგორ მოკლას ადამიანი ადვილად და მწარედ.
მინჰო:მართალი ხარ! ის ნამდვილად ექიმია, ან ადრე იყო ექიმი, მითუმეტეს ის რომ ყველა ექიმ ჯონ ბოგუმთან მისული პაციენტი გარდაიცვალა, შეიძლება რომ ის იყოს? თანაც ის გამოცდილი ექიმია, მაგრამ მუშაობა მხოლოდ 2 თვის უკან
დაიწყო, ამ ორი თვის მანძილზე კი მკვლელობებიც გახშირდა.სუნჰე:ეს ყველაფერი დანარჩენებსაც უნდა შევატყობინოთ.
მინჰო:იცოდე ხვალ არ დაიგვიანო, ტელევიზიაში უნდა წავიდეთ, კარგად გამოეწყვე იცოდე! და ეს ყველაფერი დანარჩენებს დილით ადრიანად მოვუყვეთ. ხო მე კიდევ წავედი სახლში, გვიანია უკვე, ღამის 2 დაიწყო, ხვალ გნახავ, ნახვამდის!
სუნჰე:კარგი, ნახვამდის!
შემდეგი დღე:
მინჰო's POV:
კი მაგრამ რატომ იგვიანებს სუნჰე? მალე ტელევიზიაში უნდა წავიდეთ, ხომ გავაფრთხილე რომ ადრე მოსულიყო? მოკლედ რაა, არასოდეს მიჯერებს.სუნჰე:მოვედი, ბოდიში დაგვიანებისთვის, ჩემი პატარა ძმა ტიროდა და ძლივს გავაჩერე.
მე:კარგი ხო, მალე, მალე წავალთ.
მინჰო's POV'S END:
გადაღებებიდან 15 წამით ადრე:
?:მზად ხართ? 15 წამში დაიწყება,
მოემზადეთ, თმები გაისწორეთ და ტექსტი გადაიმეორეთ. წარმატებები! ვსიო, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 დაიწყო!იერი:მოგესალმებით, დღეს ჩვენ განვიხილავთ მკვლელობის ამბებს, რომლებიც კორეაში საკმაოდ გავრცელებული გახდა, ახლა კი გეტყვით ახალ ამბებს, რომლებიც დეტექტივებმა აღმოაჩინეს.
სუნჰე:დიახ, ჩვენ აღმოვაჩინეთ ახალი ინფორმაცია მკვლელის შესახებ. ჩვენი ვარაუდებით ის ექიმია, რადგან აქვს მედიცინური ნიჭი და პროფესიონალურად იყენებს დანას. ჩვენი ვარაუდებით ის ფსიქოპატია, ადამიანების 98% რომელიც კარგად იყენებს, ფსიქოპატია.
იერი:და რას ფოქრობთ იმ 2%-ზე?
სუნჰე:ის 2% არის ის რომ,
დანის კარგად გამოყენებაში მზარეულობა იგულისხმება, ანუ, მზარეულები რომლებიც დანას კარგად იყენებენ.იერი:გასაგებია. ბატონო ლი, ერთი ორ სიტყვას ხომ ვერ დაამატებდით?
მინჰო:დიახ, ასევე ჩვენ აღმოვაჩინეთ რომ ამ მკვლელობებში დაშორება 1 კვირაა, ეს ყველა მკვლელობა კი შაბათს საღამოს 23:00-ზე მოხდა, და ჩვენ დავფიქრდით, და შეიძლებოდა გაეკეთებინა იმ დანარჩენი დღეების განმავლობაში? ჩვენ კი მივხვდით, თუ ის ექიმი იქნებოდა, მის მსხვერპლებად პაციენტებს აირჩევდა, შემდეგ კი მოკლავდა. ჩვენ კი ეჭვი ექიმ ჯონ ბოგუმზე გვაქვს, რადგან მან მუშაობა დაიწყო, 2 თვის უკან, მასთან მისული პაციენტი გარდაიცვალა, გარდა ერთისა, ბოლო მსხვერპლი ბატონ ჯონთან არასდროს მისულა, თანაც მის გვამთან ნაპოვნ დანაზე ერთერთი ციხის, კონკრეტულად მუიონის ციხის ერთერთი პატიმარის ანაბეჭდები იქნა ნაპოვნი. დარჩენი ინფორმაციები კი ჯერჯერობით უცნობია.
იერი:კარგით, ამასობაში ჩვენი შოუ დასასრულს მიუახლოვდა, შემდეგ შოუში შევხვდებით, ნახვამდის!
?:ყოჩაღ! მაგარი იყო!
მინჰო:კარგად იმუშავეთ! ყოჩაღ!
სუნჰე & იერი: მადლობა, შენც ასევე!
მინჰო:სუნჰე, ლურჯ ფერში ძალიან კარგად გამოიყურები!
სუნჰე:მადლობა, მინჰო.
☆☆☆☆☆
აბაა შემდეგი საუკუნიდან დაგიბრუნდითთთ!🙈💐
კაი ხო, ბოდიში დაგვიანებისთვის!💕😭აბა შემდეგ საუკუნეში კიდე დავდებბ, რომ დავბერდები😂 ახლა მასე ძაანაც არ დავიგვიაბებ🥲💓 პაკაა💜🌸
YOU ARE READING
იმ დღეს შუა ოკეანეში😖🪚..
Horror❗️გაფრთხილება❗️ ❗️❗️იქნება მკვლელობის სცენები /ბილწი სიტყვები / 18+ სცენები.❗️❗️ ლი მინჰოს თავისი მშობლები 12 წლის ასაკში მოუკლეს, ამის გამო ის ხდება დეტექტივი, რომ დაიჭიროს მკვლელი. მკვლელს კიდევ მრავალი მსხვერპლი და სამიზნე ჰყავს, ამიტომ მინჰოს ეხ...