Merhabalar efeniiim Ben Eyşan Korkmaz kitabimi yazmaya başladığım ilk guuun.Ve Ablam yani Hulyosum 7 gun sonra evlenicek.O yüzden Abimle bizide peşine taktı.
Zor durumdayiiiz.Resmen Abimle birlikte Ablama çeyiz bakiyoruuz.3-4 saat geçti ve biz hala AVM de çeyiz bakıyorduk bu duruma bir son vermek için ablam döndüm ve şöyle dedim
"Abla cidden çok yoruldum yetmezmi artık?" ablam ise şöyle dedi: "ya ablacığım olurmu öyle şey bu daha başlangıç."Abime baktım beni savunsun diye ama birşey yapmadı beyefendi çünkü Ablam ondan büyüktü ve ona karisamiyordu.Ama bana coook karışıyordu canım abim.Vee Sonunda eve geldiiiik çok yorulmuştum ama abim laftan anlamiyorduu "Eyşan nasılsın abisinin gulu"anlamıştım kesin birşey isteyecekti"Abi başına gunesmi geçti acabaa?" göz devirdi ve tam birşey diyecekken sözünü kestim"Abi bak cidden çok fazla yoruldum sana yemek hazırlayamam dışardan sipariş et lutfeeen" döndü ve şöyle dedi"Günah kızım günah yiyecek yemeğimiz varken dışardan söylemek israf hep."dedi aynı babama benzemeye başlamış abim ya sjsowksowksk
Oh sonunda abim gitti biraz kitap okuyayım ben kitap okurken müzik dinlemeye bayiliriiiim ve hemen favori şarkımı açtım ve başladım kitabı okumuya derkeeeen içerden bir ses yükseldi"Çocuklar Damat geliyo evi toplayin hadii'diye bağırıyordu annem gelmessem azar yiyecektim o yuzden kalktım yerimden bir de ne göreyim abim le ablam yayilmislar koltuğa bir tek ben iş yapıyorum ama ne yapayım büyükler bende de sözüm gecmiyo.
30 dakika sonra Bizim Damat yani Enişte bozuntusu Burakcik geldi.Abim onu pek sevmiyordu ama nefrette etmiyordu yanii Ablamı çaldı diye düşünüyor herhaldee.
Kapıda Enişte bozuntusunu karşıladık ve bana şöyle dedi"Bana bak cimcime sakin Ablani o abinle birlesip bana karşı doldurmayım deme tamammi?" şöyle bir baktım güldüm ve "Yapmamı istemiyorsan para ver Burak Enistecigiim" dedim ve 100 lira verdi.Zengin galiba bizim enişte skskakawks
Babisim dışarda annemi bekliyordu beraber gezip beni bu 3 vahsinin eline birakacaklarmis.Annemde hadi çocuklar ben cikiyorum dedi gitti kaldimmi bunlarla başbaşa.
Hulyosumla Eniştem düğünlerinin nasıl olacagini konuşuyorlar ve gulusuyorlarda Efemm yani Abimle ben coook sıkıldık.Gittim abimin dizine uzandım başımı oksadi öptü benii.Gercekten abimi çok seviyordum beni gıcık ediyordu falan ama o çok iyi bir abiydi benden sevgisini hiç eksik etmedi ayy canım abim benimmm.Bir anda Eniştem abime döndü ve "Efe varmı senin hayatında biri koçum?"dedi abimde enişteme goz kirpip "var var"dedi abime sinirli bir bakış attım ve kalkmaya yeltendim bana "dur dur abim valla yok biri ya dkeksks"
dedi geri yattım.Sonra Eniştem "Eee baldız senin varmı birii"dedi Bir ürperdim ve abime dondum sinirden damarları çıkmıştı ve abime bakarak"yok enişte ben yapmam öyle şey ben abimi üzmem sozundende hiiic çıkmam" dedim.Abim Enişteme dönüp"Olmaz öyle şey Ben Eyşana izin vermiyorum bu konu burda kapandı."dedi ve gerçekten ciddi ve sinirliydi.Ablam da gerginliği azaltmak için "çay isteyen varmiii?"dedi Ben "evet ben isteriiim,Abicim sende istermisin?" dedim kafasıyla onayladı.(4 GUN SONRA)
"Kaldı düğüne 3 gün mutlumusun kiiiiz" dedim ablama
"mutlu olmazmiyim kiiiz"dedi Ablam benim en yakın arkadasimdi küçüklüğümden beri hep ablalık yapmıştı bana o gerçek bir Quuendi sjskskskskVee Abim geldi Mutfaktaki annem,ablam ve bana şöyle dedi"Oooo hanımlar ellerinize sağlık" bende"Saol yakisklii efe beyyy"dedim.
Babisim geldiii "Babaaaa kurtar beni bunlardaaan"diye bağırdım Babamda sarıldı bana ve "Çocuklar bugün misafirliğe gidicez haberiniz olsun"dedi bizde hep bir ağızdan"Tamaaaam"dedik.
Ve geçti ustunden bir kaç saat Gidiyoz misafirliğe. misafirlik felan hiç sevmem ben yaa "Eyşan Abicim bana bir telefonunu ver "dedi bu ver telefonu kontrol edicem demek aslinda ama şöyle dedi "Bir şeye bakicam o yüzden istiyorum"dedi jwskwkskwk bu yalandi ama sakladigim bir şey yoktu ama geriliyordum.Vermek.zorundaydim ve telefonu uzattım.
Baktı baktı ve baktı... O sırada gelmiştik misafirliğe birde.ne göreyim kapıda beni benden 1-2 yaş büyük yakışıklı bir çocuk karşıladı.Abim bana ve çocuğa bizi oldurucek gibi bakıyordu ve beni yanından ayirmiyordu ama ben çocuğa bakmak istiyordum ya kdsoskskw
Abim beni oldururdu o yüzden pek bakmadım.Sonra Tuvalete gitmek için kalktım ve çocukta kalktı o sırada abim telefonuna dalmıştı.Cocuk arkamdan gelip"Merhaba adın ne?"dedi dedimkii"Ben Eyşan,Eyşan Korkmaz senin ismin ne acaba?" dedikiii"Cenk benim ismim tanistigimiza çok memnun oldum"derken bir anda abim geldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
ChickLitHikaye ve hikayedeki hersey kurgudur.Eglence için yazilmis bir kitaptır.Kitapda Bir kızın eğlenceli aile hayatından gercek askini bulmasını anlatiliyor.