5

94 6 2
                                    

Minho'dan

Bebeğimi bulmuştum,evin kapısını çaldım orada olduğunu biliyordum açmadı bir kaç defada böyle olunca adamlarıma kapıyı kırmalarını söyledim evin her tarafında adamlarımı dizdim ,ah be sevgilim niye böyle yaptın ki ,kapıyı kırdıklarından sonra içeri girdim evin her yerini aradılar ama bulamadılar herkese gitmesini benim daha sonra geleceğimi söyledim onlar gittikten sonra,jisungun bilmediğimi sandığı o bodruma girdim ve o kapıyı açtım gördüğüm manzara hiç hoş değildi jisung koltukta ağlıyordu kapı açılma sesini duyunda ayağa kalktı ona doğru yavaş yavaş yürüdüm ve ellerimi beline sardım nefesim ona değiyordu , o çıt çıkarmadan ne yaptığımı izliyordu ,ona "neden kaçtın" dedim , cevap vermedi "sana illa ceza mı vermem gerekiyor güzelim" "siktir git minho aldatmadan önce söyleyecektin" " aldattığını kim söyledi "herkes" benim saf bebeğim her şeye inanıyor muymuş  ah be,"güzelim sana ceza vermem gerekiyor ,kaçmaman gerekirdi bebeğim" " git buradan min-" demeden onu kendime doğru çevirip dudaklarına parmağımı koydum "bana bundan sonra babacığım diyeceksin " "siktir git minho" dudağımı büzerek ona baktım ve cebimdeki silahı gösterdim çok korkmuş olucakki "ufff tamam be ya" dedi gülümsedim "cezan için bu akşam hazır ol " onu ağlatana kadar becerecektim "ben senin olmayacağım  asla senin sevgilin olmayacağım yine aldatırsın felan yook " dedi ona doğru yürümeye başladım ve ellerimi beline sarıp onu öpmeye başladım itmeye çalışıyordu ama beceremiyordu onun üst dudağını emmeye başladım uzun bir süre emdim sonra nefessiz kalmış ki ayrıldık "SENİ İSTEMİYORUM PİÇ" diye bağırdı sırıttım "sen ne kadar istemezsende benimsin sadece benimsin" diyip kapıyı tekrar kilitledim "siktir git"
"unutma jisung sen nereye gidersen git seni bulacağım" "bak bana 1 saat tanı 1 saat sonra tekrar gel ben sana kararımı söylerim""tamam bebeğim"diyip kapıya yöneldim ve kapıyı açtım gitmeden önce "unutma han jisung ikimizinde yönelimi eşcinsellik ben bir kızı öpmem sadece seni öperim"bana baktı ve"insanların ne yapacağını anlamak çok zor sen her an bir kıza aşık olabilirsin""ben sadece sana aşığım"dedim ve gittim....

Jisung'tan

O piç gebrteceğim onu ya Halla anlamıyor kıt beyinli , madem beni buldu bende ondan kaçmaya devam edeceğim piç hem aldatıyor hemde kendini haklı çıkarmaya çalışıyor piç kurusu ,o gittikten sonra 2.planımı devreye soktum ve bir otele gidip 1 haftalık oda tutacaktım  o bir haftalık süreçte evimi satıp yenisini alacaktım güzel plandı bence , ilk eşyalarımı toplayıp taxi çağırıp gittim...

1 Hours later

Minho'dan

Bebeğimin evine gittiğimde orada yoktu , bu jisung saf mı onu bulacağım tabikide bulacağım derken telefonum çaldı
Yine o mal Hyunjin arıyordu

Bu çocuğa en son ne zaman peçete yedirmiştim

Ona böyle arada yedirmek lazım

"Ne var Hyunjin "

"Minhoooo biliyon mu"

"Neyi amına koyim yine neyi bilmiyorum"

"Sevgili yaptım"

"Tamam"

"Ne tamam"

"Tamam yani bundan banane"

"Adını sormayacak mısın"

"Neden soruyim kim"

"Ay seninle uğraşılm- AĞAĞĞAAĞAĞAAĞAĞ"

"Ne oldu yine"

"AĞAĞAĞAĞAĞAAAAAAA ELİĞİM MASAYA AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA"

"Tamam"

"ULAĞAN SENİN TAMAMINI AAAAAAA"

Just a magazine/minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin