"kimse,hemde hiç kimse..."
yazardan
jisung artık cidden bıkmıştı
minho'dan
işinden
hayatından
beyninden
kalbinden
dünyadan
herkesten
ve daha sayamadığım birçok şeyden bıkmıştı
o adam onu bir odaya kitlemişti
oda simsiyahtı ve sadece bir bıçak vardı
adam sanırım jisungun istediği şeyi biliyordu.ve evet jisung o adama uyup bunu yapıcaktı...
yere eğildi ve bıçağı yerden aldı,vücudu zaten kanlar içerisindeydi ve mosmordu yani sadece birkaç çizikle yavaşça intihar edebilirdi ya da şah damarından keserek direk ölüm yapabilirdi.
acı çekmekten yorulmuştu,2.seçenek ona daha cazip geliyordu.
"tanrım lütfen beni bunun için bağışla.."
bıçağı boynuna doğrulttu ve
ve
şah damarını kesti.
kulağı aniden patlamak üzereydi çınlıyordu,başı dönüyordu,yere yığıldı ve bağırmamak için,başkalarının yardımını istemeden ölmek için dilini ısırdı.
ölüyordu ve kimsesi yoktu.
o anda aklına minho ile anıları geldi ve gözleri doldu.
flashback
"jisungieee bak bir kediii"
"aynı sana benziyor"
minho güldü"o zaman arkandaki sincapta sensin küçük sincap"
"evet bu benim"
flashback 2
"minho işin bitti miiiiii söz verdiğin gibi lunaparka gidelim miiiii"
"evet bebeğim bitirdim yani bu seninle lunaparka gidebileceğim anlamına geliyor"
dedi ve jisungun başını öptü.flashback 3
"doongie neredesin minik kedi
pisi pisii""lan minho doongie ağaçta"
minho ağaca baktı ve doongie ile göz teması kurdu.
"ben alırım"
dedi ve ağaca tırmanmaya başladı jisung
tam kediye ulaşmışken ayağı kaydı ve kedi ile minho'nun kucağına düştü.sonra ikilide gülmeye başladı
flashback end
"h-her şey için özür dilerim sevgilim ama bu ikimizinde h-huzura k-kavuşması i-içindi..."
jisungun artık gözleri bir daha açılmamak üzere kapanıyordu.
hayatının son gülümsemesini verdikten sonra artık bilinci bir daha açılmamak adına kapandı.o artık ölmüştü.
11 yıl sonra
"babaa bu adam kimm"
elindeki fotoğrafı oğlundan aldı minho ve gözlerinin dolduğunu hissetti."eşyalarımı kurcalamaman gerektiğini söylemiştim jisungie"
evet minho jisungun ismini oğluna vermişti,ona her baktığında jisungu hatırlıyordu."hyunjin hyung bu kimmm sen biliyor musunn"
"o babanın bir arkadaşı..."
"öyle mii bende onunla tanışmak istiyoruuum"
oğlunun başını sevdi minho ve onu kucağına aldı.
"daha çok erken zamanı geldiğinde tanışırsın"
evet doğru okudunuz minho 11 yıl önce chan ve seungminle konuşurken polislerden mesaj geldi ve jisungun ölü bulunduğunu söylediler.
Minho o gün ruhumu ve kişiliğini kaybetmişti.1 yıl sonra minho annesinin zoruyla bir kadınla evlendi ve 1 oğlu oldu.
chan ve seungmin güney koreden Almanyaya taşındılar ve 1 kız çocukları oldu.
hyunjin'in felixle olan ilişkisi bitti çünkü felix Avusturalya'ya taşındı ve hyunjin jeongin diye bir fırıncının oğlu ile evlendi ama çocukları yok.
ve bu hikaye alışık olmayan bir sonla bitti.
son
evet bunu yazarken ağladım
iyi günler dilerim
ben ağlamaya gidiyorum
ve bir hikaye daha bitti.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just a magazine/minsung
RandomDünya'nın en büyük şirketi nin ceo'su lee minho sevgilisi han jisung tarafından magazinler'in iddaları yüzünden terk edilir "sana istediğini vereceğim han jisung"