Частина 1

12 1 0
                                    

Я жила звичайним життям, поки моє психічне здоров'я не опинилось на низу, а кохана охолола до мене.
Сьогодні я прокинулась  і мала йти на роботу, але у мене сталась панічна атака та через те, що я не прийшла мене звільнили. Коли я розповіла про це Бей, вона сказала "бідненька, я трохи зайнята, поговорімо потім?"
Потім, щоб трохи відволіктись я пішла у своє улюблене кафе, та, зустріла стару знайому, Кюджин, приємно було з нею говорити, а потім вона втекла по справах.
Одразу після цього мені подзвонила кохана Бей:
– Лілі, все добре? Як твій день? – Почувся голос Бей з іншого кінця лінії.
– Паскудно, мене звільнили з роботи, а зараз я у кафе, щоб хоч якось підняти настрій. – Трохи сумовито мовила Лілі.
Та, Бей пропустила слова коханої і мовила:
– Я сьогодні трохи затримаюсь, маю справи на роботі.
А після цієї фрази вона кинула слухавку, та залишила бідну Лілі наодинці з думками.
Вечір. Я уже йду з кафе, пошуки роботи закінчились марно, мене нікуди не взяли.
Поки я йшла по мосту з'явилась думка зістрибнути з моста, щоб це жахіття закінчилось.
І ось я ставлю одну ногу, потім іншу, ледь тримаючись за поручень, та, чую крик
– Зупинись! Дівчино, що ви робите?? – До мене підійшла якась дівчина з прекрасним каштановим волоссям та темними очима.
– Дійсно, що це на мене найшло.. – Розгублено мовила я.
– Чому ви хотіли це зробити? Вам погано? Розкажіть, я підтримаю вас! - Сказала дівчина.
– Та, життя паскудне, дівчина охолола, звільнили з роботи, стало дуже погано. А так, все добре. - Сказала я, дивлячись вдалечінь.
– Може, я якось вам допоможу? Давайте обміняємось номерами! Я вчусь на психолога, можливо, я вам допоможу.
Ми обмінялись номерами, та, я дізналась, що її звуть Хевон. Що ж. Сподіваюсь, ми подружимось.

Одна нічWhere stories live. Discover now