Від нашого знайомства з Хевон пройшло близько тижня. Ми активно спілкувались та дуже навіть подружились. Я розповіла їй про проблеми з коханою, вона порадила поговорити з нею. Звісно, я дуже хотіла поговорити з Бей, але щоразу, коли я намагалась з нею поговорити мене щось зупиняло, чи, можливо, я просто боялась..?
Сьогодні я знову поїхала на зустріч з Хевон, бо я більше не могла терпіти холод у свою сторону.
– Привітик, Хевон. – Мовила я, зайшовши у наше улюблене кафе.
Воно було скромно омебльовано. Вайб дарк академії. Я повішала пальто на вішак, та, сіла за столик до Хевон
– Привіт, ти поговорила з Бей? – Кинула вона відклавши телефон.
– Ну..я не сказала..мені важко говорити про такі речі. – Сказала я та згадала прекрасні моменти проведені з Бей близько року тому: ми завжди були разом, вона піклувалась про мене, а зараз..
Губа Хевон смикнулась:
– Чому ти досі не поговорила з нею? Ти хочеш їсти холод від неї на сніданок, обід та вечерю? Повір, буде краще якщо ти з нею поговориш, а не будеш страждати через ці стосунки.
– Коли я намагалася серйозно поговорити з нею, вона завжди перемикала увагу та не давала мені сказати слова. Зате, панічні атаки стають не такі важкі. – Сказала я, та згадувала на які дрібниці вона переводила теми, в основному це було "Я не помила посуд, давай іншим разом?", "Пробач, мені треба зробити проєкт по роботі".
– Тим більше, тобі просто необхідно поговорити з нею, адже якщо ти не поговориш з нею зараз, будеш терпіти і надалі цей холод. – Мовила Хевон, у її голосі чулось презирство та жаль. До мене.
І тут я насправді задумалась. Чи хочу я терпіти цей холод? Може, дійсно краще поговорити? Мені було важко розуміти, що у мене є дівчина, що рідніше за Бей. Та, все ж, я вирішила.
Сьогодні я маю поговорити з Бей, бо я не хочу надалі терпіти таке відношення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна ніч
Historia CortaУ Лілі опускаються руки, вона зовсім не має сил, її психічний стан погіршується, та, в одну ніч її рятує дівчина на ім'я Хевон