Частина 3

9 1 0
                                    

І ось, я трохи поговорила з Хевон та вирішила піти додому, щоб поговорити з Бей.
Підходячи до під'їзду я знову завагалась:
Чи потрібні їй пояснення стосунків? Чи знайшла вона когось іншого..?
Останнє бентежило набагато більше, ніж можна уявити.
Піднімаючись в ліфті я поглянула на годинник:
20:43. Бей має бути вдома.
–Бей! Нам треба поговорити, ти де? – Крикнула я, зайшовши у квартиру.
– Бей, ну де ти там? – Роззуваючись я кинула кросівок у шафу від нервів.
Я зайшла у вітальню і побачила записку:
"Привіт, Лілі, вибач, що ми не попрощались як слід, та, я кидаю тебе. Я знайшла іншу дівчину. Ти була прекрасною дівчиною, я дуже любила тебе, та, я закохалась у іншу. Якщо хочеш, можемо зустрітись і поговорити."
З моїх очей текли гарячі сльози. Я плакала безперестанку. То ось чому Бей охолола до мене. У неї з'явилась інша людина, що ж..
Я не мстива людина, але я помщусь. Зраду вибачати не можна.
Набравши номер Бей, яка досі записана у мене як "Кохана" я намагалась не плакати, але кілька сльозинок таки потекло по червоних щоках.
– Ало? Чого тобі? Хочеш поговорити? – Почувся голос Бей з іншого кінця лінії.
Поспіхом витерши сльози я мовила:
– Привіт. Давай зустрінемось обговорити все?
– Добре. Зараз скину адресу. – Мовила вона і кинула слухавку.
Вона таки скинула адресу і час, я поспіхом зібралась та вибігла з квартири, сіла у таксі і поїхала до Бей. Хтозна, від звички бігти до Бей я, можливо не позбудусь.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Oct 02, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Одна нічWhere stories live. Discover now