hastalıktan geberiyorum kesin o garip isimli eris varyantı oldum hay aw.
neyse uzatmadan bölüme geçelimmm.
Lan watty bazı yerleri siliyo amk bende anlamadım.
_________________________________________Neler oluyordu burada ?
Kafamı abime çevirmiştim gözleri sinirden titriyordu . Abimin yanına yürümeye başlamıştım ama ensemde hissettiğim acı durmama sebep oldu ben hareket etmeyi bırakınca acı bir süre sonra kesildi, yavaşça arkama döndüm .
Bana baktığı gözlerinde hiçbir duygu belirtisi göstermiyordu ama aslında bir çok duygu vardı mavi gözlerinde vücudumu tamamen ona döndüm .
???: Hiç bir yere gitmek yok sevgili psikolog :)
Ahh cidden doğruyu söylüyormuş hahahaha lanet olsun .
Sebepsiz yere gözümden bir damla yaş düşmüştü ama üzüntüden değildi peki neden böyle olmuştu ?
???: Ağlamak sadece hayatı için yalvaranlar için bir sebeptir bayan psikolog ve eğer sen ağlarsan bende ölmüş olacağım .
Elini yanağıma koyup göz yaşımı silmişti.
Y/N: Elini çek .
Sesim fazla zayıf çıkmıştı yine herkesin gözünde zavallı birisi gibi görünecektim bunu istemiyordum .
???: Ama ben bunu istemiyorum o zaman ne yapacaksın sevgili psikolog ?
Elini yanağımdan sertçe ittirmiştim gözlerimi onun gözlerine dikmiştim aynı onun gibi bakıyordum anlamsız ama her şeyden daha anlamlı .
Y/N: Emin ol bunu bilmek istemeyeceksin Haruchiyo .
Sanzu: *kıkırtı* Emin ol sevgili psikolog senin hakkında her şeyi bilmek isterim .
Y/N: Peki .
Omuzlarımı indirip kaldırmıştım . İki adım geriye gidip kollarımı birbirine bağladım.
Sanzu: *Kıkırtı* özel gösterimi yapacaksın ?
Minik bir tebessüm verip hemen eski halime geri dönmüştüm bunu gıcıklık olsun diye yapmıştım.
Y/N: Tehlikeli olanlarından .
Sanzu: Tehlikeli ha ? Ben tehlikenin ta kendisiyken mi?
Y/N: Senden daha tehlikeliyim Haruchiyo .
Sanzu: Bunu görmek isterdim ama öldürdüğüm çoğu kadının sözleri bunlar . Siz kadınlar kendinize fazla güveniyorsunuz .
Sinirden dişlerimi birbirine sürtmüştüm tırnaklarımı koluma geçirip kanatmıştım.
Y/N: Öldürdüğün çoğu kadının işi neydi peki yani mesleki olarak.
Sesim ne öfkeli ne sakin çıkmıştı .
Sanzu : Hmm bir düşünelim çoğu fahişeydi.
Y/N: Neden onları öldürdün peki ?
Sanzu: Hizmetleri kötüydü .
Sanzu omuzlarını indirip kaldırmıştı bunu yaparken gözlerini devirmişti .
Y/N: Ahh anladım :) ben sana onlardan daha iyi bir hizmet verebilirim belki .
Sanzu: Hızlısınız bayan psikolog . Memnuniyetle bekliyorum .
Elini bana doğru uzatıp başlamamı söylemişti.
Ona bir adım yaklaşıp önünde durmuştum .
Bir adım daha yaklaşacak şekilde hareket etmiştim fakat yaklaşmamıştım bir süre gözlerinin içine baktım bana sanki kendisinin bir kölesiymişim gibi bakıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
number neighbor \☆/ Sanzu X Reader
Fanfiction"Ağlamak hayatı için yalvaranlara aittir sevgili psikolog ve eğer sen ağlarsan ben ölmüş olacağım" Sanzu x reader kitabı olacak ilk bölümler biraz cringe olabilir kusura bakmayınnn 🥲 Şimdiden iyi okumalarrr <33