Epilóg

95 8 1
                                    

Hermiona otvorila okno a usmiala sa, keď zbadala sovu, ktorá naňho klopala. „Ahoj, Hedviga. Nesieš list od Harryho, však?“

Hedviga odovzdala obálku a zvitok zo svojich pazúrov a prijala od Hermiony maškrtu, usadila sa na neďaleké bidielko, aby ho zjedla a odpočinula si. Hermiona doniesla obe položky späť do postele a opatrne sa vplížila pod perinu, pohybovala sa trochu neohrabane kvôli svojmu veľkému bruchu. Lakťom strčila do kúska, ktorý sa v jej neprítomnosti zvládol rozvaliť cez celú šírku postele.

„Ron, dostali sme list.“

Ron vystrčil hlavu spod pokrývky, jeho vlasy vyzerali rozkošne strapaté a ona odolala túžbe ulíbat ho do bezvedomia. Pre teraz. „Od Harryho? Čo v ňom stojí?“

Hermiona otvorila obálku a vytiahla kúzelnícku pohľadnicu, ktorú podala Ronovi, potom rozbalila zvitok.

*Rone a Hermiona,

Mama mala pravdu – Korfu je úžasné. Oceán je taký modrý a taký čistý, že je vidieť až na dno a včera sme naozaj plávali s  delfínmi ! Áno, naozaj. Sev sedel na pláži a mal neslušné komentáre o mojich plaveckých schopnostiach. Nebojte sa, dnes som mu to vrátil, keď som ho zatiahol do vody a – no, dokážete si predstaviť ten zvyšok. Ak nie, povedz Ronovi, nech sa pozrie do knihy na stranu 343.

Tieto medové týždne sú presne to, čo sme potrebovali po posledných mesiacoch, potom porazení Voldemorta a navyše s tou svadbou a všetkým. Verili by ste, že sa Sirius pokúšal rvať mi do ruky fotky ‚vhodných kúzelníkov' až úplne do obradu? Aspoň jeden druhého počas svadby neprekliali, čo je pozitívne znamenie.

Egypt bol skvelý a Bill s Dracom boli perfektní hostitelia. Neviem, či vám to Bill hovoril, ale rozhodli sa, že zostanú spolu, aj keď zmluva už vypršala. Neviete si predstaviť, ako je zvláštne vidieť Draca a Billa spoločne. Draco je taký smrkáč, ale keď mu Bill povie, aby sklapol, tak ho naozaj poslúchne! Sev hovorí, že je škoda, že Draco nedostával na zadok ako dieťa, ale to isté hovorí aj o mne, takže ho obaja ignorujeme. A ja si nedokážem predstaviť, že skutočne sa zo všetkých ľudí zhodnem na niečom práve s Dracom Malfoyom. Bill chce, aby som prišiel aj budúce leto a zostal dlhšie. Kúpil si výtlačok maminej knihy, videl v nej moje kresby a hovoril, že sú dosť dobré. Gringottovi po mne chcú, aby som vytvoril zoznam ich nálezov – vyzerá to, že nejaké zo starších pokladov sú vyberavé, aký ich obrázok môže byť zhotovený. Odkedy vyšla tá kniha, som dostal pol tucta ďalších požiadaviek na moje kresby, takže možno predsa len budem potrebovať manažéra, Rone. Samozrejme, Sev je neskutočne samoľúby ohľadom celej tej veci, ten na nervy idúci blb.

Zajtra, na moje narodeniny, si ideme urobiť piknik k rozvalinám a ja vám pošlem pohľadnicu.

S láskou,

Harry*

Ron zdvihol pohľadnicu, aby obaja mohli sledovať, ako sa postupne objavuje panoráma modrého oceánu, za ním nasledoval obraz ostrých skál a potom popadaných kameňov. Skončil na dvoch postavách, sediacich spoločne na jednom z kameňov, paže obtočené okolo druhej osoby, brada vyššieho muža spočívala na divoko rozstrapatených čiernych vlasoch toho menšieho, zatiaľ čo sa obaja pozerali na výhľad s rovnakými výrazmi spokojnosti.

A v pozadí, mohla Hermiona prisahať, že videla prízračný obrázok ženy s dlhými, červenými vlasmi, ako sa na pár láskyplne pozerá…

KONIEC



KONIEC

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Pytačky Harryho PotteraWhere stories live. Discover now