(Rok 2000-dzieciństwo sióstr)
Pov: Jessica- Mamo co się dzieje?- zapytałam widząc ją całą zapłakaną.
- Twój ojciec...On, i tak nie zrozumiesz...- odparła nadal szlochając.
- Scarlett? Wytłumaczysz mi?- zapytałam mojej starszej siostry.
- Jak będziesz starsza to Ci wytłumaczę.- powiedziała, a nagle usłyszałyśmy huk.
Wszedł mój ojciec. Był bardzo pijany, cały w malinkach od innych kobiet, a w kieszeni trzymał ostry nóż.
- Czas zakończyć twój żywot Loreen!- krzyknął do naszej matki rzucając gdzie swoją butelkę wódki.
Scarlett podała mi rękę i poszłyśmy się schować za ścianę.
Zobaczyłam jak mój tata znęca się nad naszą matką. Bił ją, kopał, aż w końcu sięgnął po ostry nóż.
- Nie!- krzyknęłam, lecz Scarlett zatkała mi buzie ręką. Wzięła telefon i zadzwoniła pod numer alarmowy.
Było już za późno...Usłyszałam krzyk mojej mamy. Spojrzałam na dużą plamę krwi, która była teraz na podłodzę.
Płakałam, tak jak i moja siostra. Rozległ się dźwięk syren alarmowych. To domu wbiegli ratownicy i policjanci.
***
Czekałyśmy którąś godzinę w szpitalu z ojcem Scarlett.
- Niestety...Staraliśmy się pomóc. Pani Loreen nie przeżyła.- powiedział jeden z lekarzy, a John przytulił nas do siebie.
- Dlaczego?- zapytała moja siostra płacząc. Wtedy jeszcze dobrze nie wiedziałam co się stało, ale uświadomiłam sobie jedno.
Nigdy już nie zobaczę mojej kochanej mamusi...
***
Teraz minął kolejny miesiąc od śmierci naszej matki. Mieszkałyśmy u ojca Scarlett, który widocznie nas kochał.
Włączyłam telewizor. To co zobaczyłam w wiadomościach mnie przestraszyło.
,,Poszukiwany Patric Smith! Wczoraj 21.03.2000 o godzinie 18 dokonał kolejnego morderstwa tym razem swoich rodziców. Jeśli ktoś wie coś na temat sprawcy prosimy natychmiastowo zgłosić to na policję."
- Dziewczyny...Nie macie się czego bać. Zobaczycie, schwytają go.- powiedział John, a ja odetchnęłam z ulgą.
________________
Hejka! Jak podoba wam się nowa książka? Macie jeden króciutki rozdział na temat dzieciństwa sióstr.
CZYTASZ
I'm just a model | Tom Kaulitz |
RomancePiękna, a wręcz wyjątkowa modelka Victorii Secret czyli sama Jessica Smith ostatnimi czasy staje się cholernie popularna wśród modelingu. Każdy pokaz zaczyna właśnie ona. Najgorętsza kobieta w świecie Victorii Secret. Lecz jest ktoś wyjątkowy komu o...