usernotfound☆

57 5 4
                                    

Clay okuldan eve donmenin yorgunluguyla yavasca bilgisayarini acti ve masanin karisina gecerek twitch kesfetinde dolanmaya basladi.
Saçma sapan bikinili kadinlar,mc yayincilari falan derken onerilerinde birini farketti ve yavaşça yayini acti.

Sadece 3 kisinin izledigi bu yayinin basligi bile Clay'in basli basina ilgilisini cekmis olacak ki kendi kendine gulumsedi.

"Beni aldatan eximin mcdeki evini patlatiyoruz."

"SELAMLAR MILLET!!GOGYNIZ GELDI..Ah 3 kisi mi izliyor bu iyi oldu..
Ah simdi de 4 oldu selamlar user1212 takip edersen cok sevinirim."

*Diye gulumsedi yayinci*

Clay uzun zamandir sikintidan dolayi yemek bile yemiyor sadece ders calisip oyun oynuyordu ancak bu yuz onu sicak karsilamis ve samimi gelmisti.Ama sanki cok tanidikti onun icin..

Clay dusuncelerinden ayrilarak yavasca mouseyla "kullaniciyi takip et." butonuna tikladi ve 20 takipcili genci takip etti.

Genç ona sukranlarini sunarken Clay,takma isminin Gogy oldugunu dusundugu cocugu inceledi.
Kahve gozleri,cikolata rengi saci ve ustundeki salaş siyah gri tisortle beraber sirin duruyordu.Ayrica bu cocugun okulda yan siniftaki bir ogrenci oldugunu fark edince merakla yayini izlemeye devam etti.

Clay banka kartini onayladiktan sonra yayinciya tam tamina 50 dolar bagis yapti ve npc kadinin donateini okudugundan emin oldu.

npc;"User1212 50 dolar bagisladi"
Hangi okulda okuyorsun?

G;
"Tanrimmm!Cok tesekkur ederim bununla kesinlikle yeni bir mouse alacagim..
Herneyse ******* Lisesinde okuyorumm."

*George hem izleyicisinin attigi sorulari cevapliyor hemde eski sevgilisinin evine envanterinden aldigi tntleri diziyordu.*

Clay hesabina biraz daha para yukledi ve dusunmeden minik yayinciya 100 dolar bagisladi

npc;"user1212 100 dolar bagisladi"
hangi siniftasin?sanirim seni taniyorum.

G;
Suan saka yapiyor olmalisin...
Suan maasini yiyor gibi hissediyorum bay anonim!

George uzun bir sure gulup minecraftta eline cakmak aldi ve tntleri atesledi,tahta evin alevlerinin her yere bulasip yangin cikmasini gozleri parildarayak izledi.

"11-A'dayim,ayrica sizinle tanismak cok isterim ama yasitlarimin bana bu kadar donate atmasi beni utandiriyor sahsen."

Clay tespitinde dogru cikmisti gercektende karsi siniftan biriydi "Gogy".
Birsure daha sacma sapan sorular sormaya ve donate atmaya devam ettikten sonra Clay uzun bir sure sonra ilk defa kendini huzurlu ve rahat hissetmisti.Gogy'yle kesinle tanismasi gerektigine emindi.

O gun George 1 saat yayin yapip"bay anonim"le konustuktan sonra yayini kapadi ve gundelik islerine devam etti.

Clay'in akli ise o caylak yayincida kalmisti,onu bir sapik gibi stalklamasi dogru degildi ancak akli ve beyni ayni sekilde calismiyor gibiydi.Telefonunu sarjdan cekti ve instagrami acti.Gogy'nin onun yan sinifinda olmasi onun icin bir avantajdi cunku arkadaslarinin onu takip edebilme sansi vardi.Clay yayincinin nickini instagram arajma motoruna tusladi..

:"usernotfound"


idk your name / dnfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin