Birsuru sonuctan sonra profil fotografinda 404 yazan bir instagram hesabina girdi Clay heyecanla.
"Gogy" oldugunu zannetmiyordu ancak yinede sansini denemeliydi.En yakin arkadaslarindan olan Nick'in sevgilisinin bu hesabi takip ettigini gordugunde daha da heyecanlanmisti.
Ancak hesap...
gizlideydi.
Bu onun icin kesinlikle kotu bi haberdi,okulunda cok fazla ogrenci oldugu icin onu bulmak kesinlikle imkansizdi. Pes etmeyerek yeni bir instagram hesabi acti kendine. Isimde cok kafa yormasina gerek yoktu,sonucta Gogy'nin bunu anlamasi gerekirdi. Ismini bay_anonimqw tarzi biseyler salladiktan sonra 404 yazan hesaba tekrar donerek takip istegi yolladi.
Belkide cok fazla ustune dusuyordu,sonucta Clay'e yetebilecek kadar arkadasi vardi zaten. Tum arkadaslariyla da iyi geciniyordu. Ama peki neden bu cocugu stalklayip durmadan onu dusunuyordu? Sonucta yeni onu tanimisti. Hatta bekle onu tanimiyordu bile. Ancak onun hos vibei onu etkilemisti. Clayi etkilemisti. Bundan emindi,hemde cok.
Belkide onlar ilerde arkadas olur,
Hayir belkide arkadastan fazlasi olu-Ne dusunuyordu boyle? Daha ismini bile bilmeyen cocuk hakkinda dusundukleri igrencti. Sapik gibi dsvrandigini dusunmeden edemiyordu
Ama yinede yapicakti. O cocukla konusucakti.
Saate baktiginda gec oldugunu gorerek yatagina girdi ve bi süre daha yarin için neler olacağını düşünmeye başladı.
Sabah Clay onun tabiriyle "lanet alarm" ile uyandı ve etrafına bakındıktan sonra rutin işlerini yaptı ve ayak üstü kahvaltısını yaptı. Okula doğru giderken instagramindan 404 nickli profilin onun isteğini kabul ettiğini ve ona istek attığını gordugunde yüzünü sadece bi gülümseme almıştı. Ve "Gogy"'nin isminin George oldugunu öğrenmiş ve okula gidene kadar konuşmuşlardı. Aslında bunlar cogunlukla normal yazışmalardı,okuldan yoksun minecraft gibi şeyler.
Clay bi süre sonra okul saati geldiği için okula gitti ve gayet normal bi sekilde dersleri işledi.
Bir süre sonra arkadaşı Nick'in ona yaninda bir çocukla beraber yürüdüğünü fark etti. gozleri maviydi ve saçlarıda kumral renkliydi. acikcasi Dream böyle birini okulda muhtemelen görmemişti.
N;Naber amcık!
C;Yine ne var amina koyayim!Sabahin köründe beni uğraştırdıgin işlere bak Nick!
N;Ne sinirlendin be?Huysuz sey. Neyse seni Karl ile tanıştıracagim. Kendisi bu okula yeni transfer olmuş bir öğrenci. ama kendisini zaten önceden sosyal medyadan tanıyordum.
K; Selam Clay! Nick senden çok bahsetti.NICK ASKIM BOCEGIMLE BULUŞTUK SONUNDA!Big Q ne alemde bu arada Nick?
C;Uf,çok gayce davraniyorsunuz sizi minik aşk kuşları.
Clay sohbetten bunalmaya başlamıştı ve yavaşça sırasından kalkıp lavaboya doğru yürüdü. yüzüne biraz su tutmaya başladı ve o sırada gözü lavabodan içeriye giren ve neredeyse birbirini yiyen çifti gördü.
TANRIM BEKLE?!BU DÜNKÜ YAYINCI "Gogy" VE O NEDEN BİRİYLE OPUSUYOR!Gozlerini kısarak "Gogy'nin opustugu kişiyi görmek için sanki elini kurutuyormus gibi davranmaya başladı.
C;Ne?
Clay'in ağzından sessizce bu laflar dökülmüştü çünkü "Gogy denen bu çocuğun kendi eski sevgilisiyle opustugunu açıkça görmüştü.
C;Bi sictirmadiniz amina koyayim! Yiyisicek yer istiyorsanız bir geneleve falan gidin!
Clay'in ismini Gogy olarak bildiği çocuk yavaşça arkasını döndü ve ona bakan yeşil gözleri ve sinirli tavrı gördü. Ellerini opustugu adamdan yavaşça çekti ve gözlerini tekrar opustugu adama çekti.
O; George aşkım bir saniye lütfen.
Owen yavaşça George'un önüne geçerek Clay ile yüzleşmeye başladı.
O; Ne o kıskandın falan mı?
Clay çoçuğun isminin George olduğunu öğrenmişti ama suan sorun o değil önündeki orospuydu.
C; Kıskanmak? Okulun lavabosunda yiyisiyorsunuz resmen ve ben mi kiskaniyorum?! O çocuğu da benim gibi mahvetmek falan mi istiyorsun?
Clay son cümlesini söylerken işaret parmağı ile George'u gösterdi.
O; George'u mu kast ediyorsun? kendisi toxic ve aldatıldığı bi ilişkiden yeni çıktı ve ona yardım ediyorum! Ve şimdide onu mahvedeceğimi söylüyorsun?! Ne sikim oluyor Clay?
George iri gözlerle hızlıca lavabodan tek laf etmeden çıktı.
C; Kacirdin çocuğu orospu evladı!
——————————————————————-
574 kelime🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
idk your name / dnf
Fanfiction{Clay sıkıntıyla bilgisayarinda acik olan twitch fypsinde gezinmeye basladi ve 3 izleyicili bir yayinciya denk geldi.} "Beni aldatan eximin mcdeki evini yakıyoruz!!" -"Bune amk."