Bölüm 2 °Bir aile meselesi°

92 40 48
                                    

Bölüm şarkısı olarak önerebileceklerim
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
●Loreen tattoo
●Night we met
●Krobak its snowing like its the end of the world
●Skz ex
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
°merhaba bu şarkıların en iyisi °° skz ex °°ile dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim sevgilerimle ♡ iyi okumalar ...
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Bugün , 22 haziran 2025 Pazar günü . Saatler akşam 7 'yi gösterdiği sırada bendeniz üniversite sınavından çoktan çıkmış ; üstümden yılların yükünü attığımı , omzumdaki yükün hafiflediğini bir nebze de olsun hissetmenin verdiği huzurla odamın kapalı balkonunda çok sevdiğim bir yazarın muhteşem kurgularını okuyor; yüzümdeki sırıtma , kısık gözler , kalkmış sol kaşım ve dudağımın sağ tarafını üste kıvrılmış olmasının verdiği o komik ifadeyle
Bana ithaf edilmiş olan bölümle bakışıyordum .

~~ daha yazarlığımın başında tanışmıştım Vega ve Victoria ile muhteşem yazarlardı , en başından beri yanımda olup böyle jestler yapıyorlardı ve bu beni onurlandırıyordu . Onlara minnettarım... ~~

skz ile ilgili bir cinayet kitabı okuyordum ve tüm oklar benim en masum hyungum minhomu gösteriyordu . Başlarım böyle hikayeye, "minhom yapmaz" dedim. birkaç dakika sonra haklı da çıkmıştım , Minho hyungum masumdu . Neydim ben böyle ya , cinayetler benden sorulur . Dedektif Sherlock 'a bir Enola holms çıkarım ben.

~~Skz e bayıldığım gibi Minho ya da bayılıyorum . En az Felix kadar masum olduğunu düşünüyordum . Onu gördüğüm ilk andan beri 'cute boy' vibe ı alıyorum ... ~~

Neyse neyse sınavı da atlattığıma göre hayallerimin peşinden gidecektim artık . Sınav iyi geçmişti , ailem Ankara'da kalmamı istiyordu . Ama benim onlara sürpriz bir kararım vardı ve maalesef onların aklımdan böyle bir düşünce geçtiğinden dahi haberleri yoktu . Ki haberleri olsa , zahmet edip umursayacalarını da zannetmiyordum.

~~Küçüklüğümden beri ailemle aram limoniydi . Her seferinde beni boşluyorlardı , bunu onlara söylediğimde ise inkar ediyorlardı . Bu daha çok koyuyordu insana ~~~

~~~O zamanlar Skz ile tanıştım . İlk gördüğüm üye de Felix oldu , çillerine hayran kaldığımı hatırlıyorum . Bir arkadaşım bana sevdiği idollerin fotoğraflarını gösterip onlardan bahsediyordu . Felix i görür görmez onu durdurmuş , o sunshine gülüşüne düştüğümü çok yakışıklı olduğunu söylemiştim . Ki işin komiği diğer idolleri gösterdiğinde yüzümdeki o sıkılmış ifade Felix e gelince hayranlığa dönmüştü . İlk gördüğümde bile beni bu kadar etkilemeyi başarmıştı ... ~~~

Tercihlerimi yurt dışı , ki mümkünse Kore yazmayı planlıyordum . Zaten senelerdir bunun hayalini kuruyor ve kendimi bunu için gelistiriyordum . Yabancı dilim çok iyi durumdaydı C1 İngilizce , B2 Almanca , B1 Fransızca , B1 Rusca , B1 İspanyolca ve son olarak C1 Korece olmak üzere kendi dilime ek 6 dil biliyordum . Bu benim için çok büyük bir artıydı , herhangi bir ülkenin sizi 3 dil ile bile mükemmel gördüğünü düşünürsek ... Beni havada karada kapmaları için dil , büyük artı getiren bir yeteneğimdi .

~~~Senelerdir yurt dışı hayali kurmam ve dil öğrenmemin en büyük sebeplerinden biri skz di . En zor zamanlarımda karşıma çıkmış ve en büyük motivasyon kaynağım olmuşlardı. Ben ilk kez kendimi onlar sayesinde değerli hissetmiştim . Özellikle chan in 'sizi koruyacağım stay ' konuşmasında ne kadar çok etkilenip saatlerce ağladığımı hatırlıyorum . Çünkü ailemden görmediğim duyguları bana yaşatıyorlardı... o
Onlara beslediğim minnetle yazmaya başladım. O zamanlar geri dönüş almasam da beni anlamalarını istiyor ve onların dillerinde kendimi anlatmaya çalışıyordum . Teşekkür ediyordum onlara , o zamanlar en büyük tutkumu kaybetmek üzereyken bana hayatta tutunmamda yardım ettikleri için . Onlar ve Eymen olmasaydı pes edeceğime emindim . İşte o zaman ne benim bu başarım , ne annemin bir kızı, ne de Eymen in bir teyzesi kalırdı. ~~

My Safe Place ~SKZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin