Heyoo!! Szeretnék kicsit beszélni erről a kis történetről. Nos hát először is, igen bele kezdtem ebbe és úgy gondolom végig akarom írni, de az se kizárt hogy félúton már törölve lesz. De remélem nem kell idáig eljutnom, vagy ehhez folyamodnom. Ugyanis nagyon sokszor elkezdtem írni valamilyen történetet, de az valahogy mindig tőrlesre került, akár véletlen akár okkal. Szóval aki majd olvassa ezt a történetet az készüljön fel arra is hogy ez ne adj isten megy a kukába.
Nagyon sokszor gondoltam hogy megírom ezt a sztorit, mert a fejemben már mindent elterveztem a kezdettől a végéig, de azért valljuk be ha rá gondolunk könnyebb, megvalósítani nehéz. Emellett szeretnék a szereplőkről is beszélni hogy tudjuk ki kinek micsodája, vagy hogy milyen a kapcsolatuk, mire kell számítani stb. Ugye a történet akkor érdekes ha értjük is mit olvasunk.
A szereplőket a képzeletek alkossa<3
(Főszereplők)
A magyar tanár: Balla Alex. Egy izmos alakról beszélünk, a szemszíne zöld, de látható benne barna, sárga és kék is. Leginkább bő ruhákról lehet felismerni. A haja leginkább rövid szokott lenni, de a közepes haj sem áll neki rosszul. A hajszíne fekete.
A koreai diák: Jeon Minjun. Kissé nőies alakja van, viszont senki nem mondaná rá hogy nem férfias. Kavarható egy amerikaival, egy nagyon picit. Szőkés haja és barna szemszíne van.
Minjun és Alex szülei, családtagjai is közre játszanak a történetben, és pár barát.
Mellékszereplőkből, ők majd a sztoriban fognak megjelenni.
És még lesznek a kihagyhatatlan 18+ jelenetek amit még az elején jelezni fogok, vagy ha ahhoz hasonló lesz. Amit még kihagytam majd ide csatolom.
Ha valamit majd nem értetek akkor hozászolásoknál tudtok kérdezni <3
Remélem tetszeni fog ez a történet és sokan fogják olvasni. Aki olvassa annak jó szórakozást :D
INFORMÁCIÓK ITT LESZNEK! (2023.10.01/14:39)
További Infók:
2024.01.01 IGEN, mivel régen csak BTS shipeket írtam, így sokszor elfelejtem hogy nem kéne bele raknom a fiúkat, de végül mégis csak benne vannak/lesznek :/ Mellesleg próbálom gyorsabban hozni a részeket, de nem éppen jön ihletem
YOU ARE READING
𝔐𝔢𝔤𝔟𝔞́𝔫𝔱𝔞𝔪?
General Fiction"Ő a tesi és töri tanárom, nem is tudom mi fogott meg benne, talán az hogy ő másabb velem? Talán azért mert érzek egy kis törődést?" Egy Magyarországról érkező férfi kezdett bele Dél-Koreai életébe tanárként. Két éve tanít csak az iskolában de már...