1)

44 1 0
                                    

Bele gondoltam már párszor abba, hogy szakítsak a barátnőmmel. Nem érzem magam jól mellette, talán nem is szerettem soha. Röviden, csak bele fáradtam. Így matek órán elkezdtem gondolkozni azon hogy hogyan vessek ennek véget. Szerintem, életem legnagyobb hibáját követtem el, amikor vele összejöttem. Tudni kell róla, a szülei elitek, az iskolában "mindenki" kedveli. Hogyan is kéne ezt megoldanom, hogy ne jöjjek ki belőle rosszul? Még ma el akarom neki mondani. Pár mondatot kitaláltam majd azokat egy lapra írtam, de egyikkel sem voltam megelégedve. Egy dolgozatra nem készültem ennyit, nem hogy egy szakításra. Vegyél magadon erőt Minjun! Férfi vagy, nem fog neked egy nő parancsolni! Felállva csaptam rá az asztalra. 

-Kurva életbe!-Ütöttem rá ököllel. Már csak suttogásokra néztem fel a padról. 

Mindenki engem nézett. Mintha egy űrlény lennék. Az akkor bent lévő tanár megkérdezte hogy mi a bajom, de választ nem adtam rá. Ez kínos volt. Inkább csendben végig ültem az utolsó tíz percet, tovább gondolkodva.

Kicsengettek. Mindenki felállt a helyéről majd páran kimentek a teremből, de bent is maradt diák. Eljött az idő, ha most nem teszem meg szenvedni fogok. 

Elindultam célom felé. Ahogy minél közelebb voltam hozzá, annál jobban kezdtem remegni. Vajon jól cselekszem? Kérdések cikáztak a fejemben, nem tudtam mi a helyes és mi nem. Csak arra fókuszáltam hogy nekem véget kell vetnem a kapcsolatunknak. Beértem a terembe ahol a diákok hangoskodtak. Szememmel őt kerestem és pillanatok alatt megtaláltam. Magabiztosan indultam el felé.

Viszont ez a magabiztosság eltűnt amikor észrevett. Megálltam vele szemben, míg ő csak mosolyogva nézett rám kérdően. Meg kell tennem? Muszáj? Nem akarok szenvedni.

-Mondanom kell valamit, Maya.-Kezdtem bele halkan, míg szemei még kíváncsibbak lettek. Nehéz, nehéz kimondanom. Mintha félnék attól hogy mindent elveszítek. Jézusom, légy férfi te ostoba! Mond ki, amit elrontottál helyre fogod tudni hozni. Erőt véve magamon, mondtam ki végül. "Szakítok." Maya arcáról lehervadt a mosoly, meglepődve majd mérgesen nézett rám. Mondani akart valamit, de a tanár bejövetele megakadályozta. Mindenki rajtunk tartotta a szemét, néhol suttogásokat lehetett hallani. Kezdtem magam kellemetlenül érezni a diákok tekintetétől, így sietősen indultam az ajtó irányába.

Az udvara tartottam, azon gondolkozva ezek után mi fog történni. Hibát követtem el? Milliónyi kérdéssel bombáztam az agyam, már annyira hogy az elkezdett fájni. Nekem ennyi elég is volt mára, 6. óra után haza megyek.

Leülve egy fa alatti padra hunytam be szemeim. Nem volt meleg se hideg. Tökéletes volt, kellemes.

-Nem valami szépek.-A hirtelen megszólalásra szívemhez kaptam. Oh, ez csak Taehyung.

-Majd lesznek szebbek is.-Húztam le csuklómra pulóverem. Felsóhajtva rázta meg a fejét, majd inkább már nem mondott semmit. Egymás mellet ültünk élvezve a kellemes szelet az óra kezdetéig. 

-----------------------

Eljött a 6. óra ami tesi volt. Ezután megyek haza. Felsorakoztunk és vártuk a tanárt. Pár perc elteltével ért be egy másik osztállyal. Ki lehet olyan balszerencsés, hogy pont az exe osztályát kapja? Persze hogy én! Maya könnyedén észrevett, majd felém közeledett. Ebből balhé lesz.

-Kedves Minjun!-Kezdte hangosan s gúnyosan. A hangzavar miatt mindenki ide nézett, majd kíváncsian figyeltek minket. Maya egy pofonnal indított majd kezdett ordibálni.  Ahogy velem kiabált, úgy pofozott meg párszor. Megalázva éreztem magam.

-Az ágyban még egy öregember is jobb nálad.-Zárta le, majd vissza ment osztályához. A tesitermet nevetések töltötték be. Úgy látszik még ez órán el kell mennem.

Vártam 10 percet, majd kikérezkedtem a mosdóba.

-Minjun, Ha végeztél menj az irodámba.-Na király, a jó isten se akar segíteni nekem. Bólintottam majd indultam a mellékhelyiséghez. Mi lenne a legjobb megoldás? Menjek vissza, vagy szökjek el? De Alex tanár úrral nem akarok rosszban lenni..Komolyan ki akar vele rosszban lenni? Hiszen ő olyan tökéletes, szexi, egy félisten! Ki tudja mikor lesz rá lehetőség...Na elég volt! Túl sok hülyeségen jár a fejem, ideje elszöknöm.

Bementem az egyik fülkébe, azt bezárva vettem egy mély levegőt. Nem kellet volna, iszonyat dög szagot éreztem amitől reflexszerűen kiszaladtam a szűk helyiségből.  A mosdókagylóhoz szaladva köhögtem párat, majd összeszedtem magam. Ideje volt elmennem.

Léptem volna ki a mosdóból ha nem ütköztem volna neki valakinek, ő szitkozódott míg én bocsánatot kértem. 

Fel nézve tettem fel magamban a kérdést: Lehet ennél rosszabb? Az iskola egyik rossz fiúja, DakHo. Muszáj volt pont ő vele találkoznom? 

Hirtelen szorított a falnak, amitől egy pillanatra megszédültem. Felnéztem szemeibe ami úszott a vérben, ijesztő s vad volt. 

-Szépen mutatsz így.-Kukucskált be az ajtón Maya.

-Azt csinálsz vele amit akarsz!-Tette hozzá majd mosolyogva távozott. Úgy érzem nekem annyi..







𝔐𝔢𝔤𝔟𝔞́𝔫𝔱𝔞𝔪?Where stories live. Discover now