'Yavaş ol.'' dedi tanıdık bir ses. Ardından odanın ışığı yandı ve üzerinde olduğum kişinin Sam olduğunu fark ettim. Bıçağı boğazından çektim.
''Neler oluyor Sammy? Kim bağırdı?''
''Uyurken Dean'in elini ezmişsin güzelim, inleyen Dean'di.''
Sam yerden kalkarken, Dean'e baktı ve ekledi.
''Sanırım bir çatlak daha.''
Dean'in yanına giderek ondan özür diledim. Dean'in benim yatağımda Sam'in de yanımda yatmasını teklif ettim. Onlarda eğer uyanmasaydım öyle yapacaklarını dile getirdiler. Yatağa yerleştiğimizde Sam küçük bir çocuk gibi bana sımsıkı sarıldı ve derin huzurlu bir uykunun kollarına kendimizi bıraktık.
Uyandığımda ikisi de yoktu. Saat on bire geliyordu. Salona yöneldiğimde kardeşlerin biri hakkında konuştuğunu duydum.
''Günaydın.'' beni duymadılar. Sam'in yanına geçip oturunca Sam bir anda konuyu değiştirmek için
''Bütün gece horladın.'' İçtenlikle gülümsedi.
''Hayır horlayan Dean'di. Aslan gibi kükrüyordu yine.'' gülerek karşılık verdim. Sam Dean'e dönüp alaylı bir şekilde güldü.
''Her şey mümkün Sammy.'' Dean alayla karşılık verdi. Gülüştük.
''Umarım bir şeyler yemediniz. Çünkü krep yapmayı planlıyorum.'' mutfağa yöneldim. Sam'in ardımda olduğunu fark ettiğim sırada ürktüm ve
''Neden beni uyandırmadınız?''
''Aslında...'' dedi Sam.
''Seninle bir şey konuşmak istiyoruz.'' Dean ekledi. Beni kolumdan yakaladı ve salona çekti.
''Bobby'in bize ihtiyacı var.'' Sam gevelemeye devam etti.
''Kansas'a dönüyoruz.'' Dean tek seferde söyleyiverdi. Sam'e göre her zaman daha duygusuz olduğunu biliyordum.
''Ne?! Ben ne olacağım?? Beni öylece bırakıp...'' Dean parmaklarıyla dudaklarımı örttü.
''Biz de onu düşünüyorduk.'' dedi Sam.
'' Annenle iki güne kadar dönerler, bizde o zaman yola çıkarız.''
''Annemler tatilin sonuna kadar dönmüyorlar Dün aradılar ben size söylemeyi unuttum Aslında süpriz yapacaktim.'' dedim.
Dean yüzümü incelemeye başladı. Eskisi gibi yüzümden söylediğimin anlamazsın. Nasıl yalan söylenmesi gerektiğini öğrendim. Hadi ama Dean ben o bıraktığın küçük çocuk değilim.
İkiside söylediğime tepki vermedi.
''Bende geliyorum.''
''Okulun var.'' dedi Sam en sonunda.
''Ne olacak canım en fazla 2 hafta içinde dönmüş oluruz. Ki olmasak bile kullanabileceğim devamsızlık hakkım var.''
''Olmaz.'' dedi tıpkı gözleri gibi sözleri de keskin olan Dean. Katı olmasından nefret ediyordum. Özellikle bana karşı fazlasıyla katıydı.
''Sizi bir daha asla bırakmayacağım. Duydun mu beni Bay Winchester!''
Elimi göğsüne koyduğumda kalbinin deli gibi attığını fark ettim. Gözlerimiz buluştuğunda hızla başını yana çevirdi ve benden uzaklaştı. Kısa bir duraksamanın ardından, ciddiyetimi hiç bozmadan yerimden kalktım ve odama yöneldim. Sevecen olmaya çalışarak,
''Çok eğlenceli bir tatil olacak.'' Spor çantamı hızla doldurmaya başladım. Ben hazırlanırken Dean söylenmeye devam ediyordu. Yaklaşık 20 dakika sonra 2 bavul ve 1 sırt çantasıyla salona yöneldiğimde beni fark edemeyecek kadar derin bir şekilde konuşmalarına kulak misafiri oldum.
''Onu yanımızda götürmek iyi bir fikir değil,burada her şeyden uzakta güvende olmasını istiyorum.'' Dean burnundan soluyordu.
''Saçmalama Dean, Ona hiç bir şey olmayacak.''
''Hazırım ben çocuklar!!'' Sevecen bir şekilde bağırdım. İkisi de bana baktığında Sam güçlü bir kahaka patlattı.,
''Hayır hayatım. Bu bavulları almaya gerek yok. Evin tamamını yanımızda götürebiliriz. Eminim bagaja sığacaktır.'' Dean alayla söylendi. Gülüşünü görmek hoşuma gidiyordu.
''Hadi ama çocuklar bu almam gerekenin çeyreği bile değil.''
Oy fazlalığı ile onlar kazandı ve 2 büyük bavulu bırakmak zorunda kaldım. Sadece yanıma gerekli olan şeyleri aldım. Diş fırçası, iç çamaşırı, şarj aleti ... bana göre geriye kalan iki bavulda gerekliydi tabi... ama çocuklara göre kendilerinde yaptıkları liste daha gerekliydi...
Çantaları yerleştirdikten sonra İmpala'nın arka koltuğuna yerleştim. Eski kokusunu içime çektim. Şehri ardımızda bırakırken Dean'in benim için neden bu kadar endişelendiğini ,hızlı kalp atışlarını düşünmemeye çalışarak, anın tadını çıkarmaya çalıştım.
Değerli okurlarım, nasılsınız siziii özledim yorumlarınızı özledim ! <3
Yorumlarına değer veriyorum. Lütfen yorum yapın, hikayenin ilerinde neler görmek istiyorsunuz özellikle istediğiniz bi sahne ve ya konu var mı? mutlaka yazın katkılarınızla hikayemizi daha iyi hale getireceğimizi umuyorum. İlhammm kaynağımm olunn !! :)