Azat test sonucundan sonra hemen ilk uçağa binip Mardin'e sevdiği kadının yanına döndü ama artık Ardil hislerin'den emin değildi artık kolay değil sevdiği adamın başkasından bı çocuğu olması ve bu olayı konağın içinden kimsenin duymasını engellemesi azat İstanbul'da bı kaç gün kaldığı esnada Ardil bir lokma yemek bile yemiyor'du annesi Ardil'in bu haline ne yapacağını bilmiyor du artık kızını karşısına oturtup bu konuyu konuşması gerekiyor du ama nerden bilsin mustakbel damadının küçük bı kızı olduğunu Ardil'in odasına girdi ve ardıl gene ağlıyor du Zeliha hanım kızım kalk hadi konusucağız dedi anne yalnız bırak beni dedi Ardil annesi konuşmaya kararlı idi ama kızı Ardil ise annesinden daha inat'tı ama ne olursa olsun artık Ardil annesine söylüyücek'ti anne dedi Ardil Zeliha hanım artık konusucağı'nı anladı saçlarını kızının saçlarında gezdirdi anne ben sana bişi dicem artık çıkamıyor bu işin içinden lütfen bana bı yol göster dedi Zeliha hanım durumun ne olduğunu öğrenmek istiyordu artık söyle güzel kızım dedi Ardil derin bı nefes alarak anne Azat dedi ve ağlamaya başladı Zeliha hanım damadına bişi oldu korkusu düştü kalbine en sonunda Zeliha hanım hadi kızım anlat artık sende rahatla bende dedi Ardil göz yaşını sildi derin bı nefes aldı anne azat'ın eski sevgilisi 3_4 yaşında kızı varmış durumu anlamayan Zeliha hanım kızım buna mı ağlıyorsun kız evlenmiş ve çocuğu olmuş Allah'ın izni ile evlendikten sonra sizinde bı evladınız olur dedi
Ardil; anne
Zeliha hanım;efm kızım
Ardil;anne o çocuk azatin çocuğu dedi uzun bı sure kalbi durmuş gibi olan Zeliha hanım yutkunama'dı ne diyorsun kızım sen nasıl olur böyle bişi ? Şaka yapıyorsun demi kızım lütfen şaka de eğer bu Baba'nın kulağına giderse hiç hoş şeyler olmaz Ardil göz yaşları göz pınarları'na doldu
Ardil ; anne şaka değil gerçek günlerdir kimse beni anlamıyor kimseye anlatamadım ben bitek sana anlatabildim dedi
Zeliha hanım;kızım napicaz biz dedi ve kapıda Kayra tarafından dinlendikleri'ni bilmiyorlardı ve Kayra bı hışımla odaya girdi ne diyorsunuz siz diye odaya girdi Zeliha hanım ve Ardil bı anda bı refleks ile ayağa kalktılar Kayra bağırmaya devam etti babama dicem o şerefsize ben ablamı veremem dedi ve bı hışım ile odadan çıktı babası Ahmed beyin yanına gitmek üzere salona doğru ilerledi Ardil olayı babası duyar ise çok kötü sonuçlar olucağını düşünüyordu annesi Zeliha hanım oğlunun kolunu tutup bı odaya soktu şimdi elimi çekicem ama bağırma dedi Kayra göz işareti ile tamam dedi annesi yavaşça elini ağzından çekti kapıdan içeri hemen Ardil girdi ne yapıyorsun sen babama beni öldürtmek mi ? Amacın ne senin ? Babam duyarsa ne yapacak bana biliyormusun silahı çekip kafama sıkıcak neden biliyormusun ? Babam hayır ben kızımı vermicem o aileye diyebildi ama etrafta laf çıkar Ardil ile azat sevgili imiş ama şu kişiyle şimdi evleniyorlar demesin diye bu ailenin adı çıkmasın diye anlıyormusun beni lütfen biz annemle haledicez sen kimseye bişi deme ben haledicem herşeyi dedi kardeşi ablasının dediklerini haklı görerek sustu ve kafasıyla tamam dedi ve sinirli bı şekilde kapıdan çıkıcak iken sakın o.sdam bu eve girmesin yoksa olacaklardan ben sorumlu değilimmmm diyip odadan çıktı anne kız birbirine bakarak napicaz biz bakışı attılar .Zeliha hanım; Ardil hemen bavulunu hazırla hataya teyzenle're gidiceksin dedi ne diyorsun sen anne hiç bı yere gitmem ben dedi Zeliha hanım sus Ardil bunu senin için yapıyorum baban ile amcan iş için 1 aylığına Antalya ya gidicekler ve ben bu konuyu cözüp seni çağırıcam dedi sesiz bı şekilde Ardil odadan çıktı ve kendi odasına girdi dolabının üstünde bulunan bavulu alıp içine bı kaç parça eşya koydu ve sesiz bı şekilde yatağına oturdu Allah'ım ben bu duruma düşücek ne yaptım? Nolur bana bı yol göster dedi göz yaşları içinde ne yapacağını bilmez şekilde.
Ve akşam saat gece yarısı oldu konağın bahçesinde sesler gelmeye başladı Ardil yatağında uyuya kalmıştı usulca camdan aşağı baktı ve amcası ve babasını uğurladılarını gördü aşağı gidip ne oldu sana Ardil sorularını duymak istemiyor du artık o yüzden yatağına uzanıp sabah erkenden teyzesine gidicegini hatırladı ve hemen uyudu .Ve saat yedi olmuştu annesi Ardil'i uyandırdı hadi kızım kalk teyzen'e gidiceksin geç kalıyorsun dedi Ardil yavaş yavas gözlerini açtı Zeliha hanım ;hadi kızım kalk bilet saatine geç kalicaksin dedi. Ardil teyzesine gitmek istemiyor du ama bir yandan ise mecbur du. uyandı ve Giyinmeye başladı telefonu eline aldı ve azat aradı hemen gelen çağrıyı kapattı ve bidaha aradı tekrar kapattı azat ısrarcı biri idi en sonunda Ardil açtı telefonu ne var ! Sevdiğim sana açıkladım ya ama kesin melisa'nın bı oyunu o çocuk benim olamaz dedi Ardil'in birden sesi yükseldi ya sen beni nasıl bı duruma soktuğun'dan haberin varmı ! Babam duysa ne yapar senin yaptığın hatanın cezasını ben çekiyorum ve bı çözüm yolu bulana kadar sakin beni arama dedi ve telefonu kapattı azat artık delirmek üzere idi napıcak'tı eğer Melisa test ile oynamadı ise ya gerçekten ada azat'ın kızı ise a,at sanırım hayatının en büyük hatasını yapmıştı.
Ardil uçağa binmek için sırasını bekliyordu derin düşüncelere dalmıştı babası, amcası duyarsa napıcak'tı derken birden biniceği uçak ismi anons edildi uçağa binmek için ilerledi teyzesine gitmek istemiyor du kuzeni can ve Tuana ile asla anlaşamazdı ama yapicak bişi yoktu yol boyu uyuyan Ardil sonunda hataya teyzesine gelmişti. uçaktan indikten sonra karşısında kuzeni Tuana yi gördü şaşırdı burda karşılamaya gekicegini düşünmezdi kesin bı iş var dedi içinden ardil. kuzeni hoşgeldin Ardil diyip Ardil'e sarıldı bu kadar samimi karşılanacağını tahmin etmiyordu . gülümseyerek hoşbuldum Tuana dedi Tuana Ardil'in elini tutarak hadi evde hazırlık yaptık seni herkes bekliyor dedi tamam dedi ve bavulunu aldı ve aklına bu soru geldi annesi herşeyi teyzesine veya tuanaya anlatmışmıydı eğer anlatmadı ise bı pot kırmak istemiyor du hemen eline telefonu alıp annesine yazdı......
Evet Ardil'in teyzesinin kızı Tuana
Ve Ardil'in teyzesinin oğlu Can
Evet değerli okuyurlarım nasılsınız umarum çok iyisinizdir :)
Kitap hakkında düşüncelerinizi ve tavsiyeleriniz olursa yorumlara yazmanızı çok isterim şimdiden teşekkürler ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ardil
Non-FictionEvet çok kolay istedikleri oldu ama nişandan sonra onları çok zorluklar bekliyor