bölüm 2

24 11 5
                                    

Ve o gün geldi hayatlarının ilk adımını atıcaklardı.Ardil kırmızı sırt dekolteli bı elbise giymişti müthiş görünüyor du konakta hazırlıklar başlamıştı saat öğlen 12 idi süslemeler başlamıştı beyaz renk çiçekler ile son dokunuşları hazırlıyorlar'dı Ardil ise heyecandan kalbi duruca'k gibiydi kuzeni nisa odaya girdi ve gözlerinin içi parladı amcasının biricik ve tek kızı mükemmel görünüyor du ve çok mutluydu nisa odanın kapısını kapattı kuzenine sarıldı ve çok güzel görünüyorsun dedi Ardil ;çok teşekkür ederim şu an kalbim duruca'k gibi hissediyorum dedi nisa güldü tabi olucak böyle şeyler dedi istediğin bişi varmı Ardil dedi Ardil diyordu çünkü nisa 22 yaşında Ardil ise 23 yaşında idi Ardil ; hayır teşekkür ederim şimdi biraz dinlenicem,aşağıda hazırlıklar nasıl herşey yolunda mı dedi nisa ;sakın ol herşey yolunda hazırlıklar mükemmel gidiyor sen telaş yapma,şimdi biraz dinlen misafirler çoğalmaya başlayınca ben seni çağırırım dedi Ardil başını sallayarak onayladı nisa odadan yavaşça çıktı . hazırlıklar son hız devam ederken konuklar gelmişti nisa Ardil'i uyandırmak için odaya doğru çıkmaya başladı kapıyı açtığında Ardil hayla uyuyordu hafif bı dokunuş ile omzuna dokundu bugün çok yorulucakti şimdiden uyuması iyi olmuştu yavaşca uyandı hadi ama enişte gelicek birazdan sen hayla uyuyorsun dedi Ardil gözlerini tamamen açtı nisa'ya çok güzel bı şekilde gülümsedi sonra nisa hadi ama aşağı inelim amcam kızıcak artık dedi babasının adını duyunca ürpelen Ardil hadi gidelim dedi Ardil bahçede gelen konuklara selam verdi yanlarında oturdu muhabbet etti ama bir türlü Azat gelmemişti nisa'dan odadaki telefonu istedi nisa hemen telefonu getirdi Ardil Azat'ı aradığında açmadı ve tam o sırada kapıdan bahçeye girdiler zılgıtlar eşliğinde birden Ardil'in yüzünde gülücükler yayıldı herkes alkış ve zılgıt eşliğinde söz kesilicegi bölüme geçtiler ve söz kurdalesini azatin halası sevil hanım kesic'ek idi yüzükler takıldı kurdale kesildi herkes tekrar alkışlarla mutluluklarında yanında olduklarını gösterdi ama azat yüzünden düşen bin parça idi çok tuhaf'tı en çok o istemişti oysa yüzüklerin takılmasını ama anlaşılan bişi olmuştu dinlenmeleri için annesi Zeliha hanım ilerleyen saatlerde Ardil'in odasına geçip dinlemelerini söylemişti odaya geçtiler Ardil çok mutluydu en başta çok tedirgin di ama herşey neredeyse bitmişti telaslanica k hiç bişi yoktu azat'a döndü ve yüzünün gülmediği'ni ve tüm gün somurtmuştu Ardil dayanamayıp azat ne oluyor tek bı kelime bile etmiyorsun dedi bişi mi var ?bişi mi oldu ? Dedi Azat sadece Melisa  dedi Ardil Melisa mı? Hani bitmişti bu konu ne yapmaya çalışıyorsun dedi bı sinirle azat ;Melisa çocuğu varmış dedi Ardil ne saçmalıyorsun sen azat çocuğu varsa senden mi napicaks'ın dedi Azat sesini hiç çıkarmadı Ardil hayır !hayır ! Dedi üzgünüm Ardil ama böyle bunu senin de bilmem gerekiyor du dedi birden bağıran Ardil eğer o yüzük ten önce bu olayı söyleseydin o yüzüğü alır suratına fırlatırdım dedi Ardil parmağındaki yüzüğü çıkarıp fırlattı ama içinde babama ben ne dicem korkusu vardı ben bunu nasıl babama açıklarım korkusu .azat odadan çıkıp arabaya binip hızla uzaklaştı konaktan ardil odada ağlarken annesi Zeliha hanım geldi noluyor kızım dedi annesine bu utanç verici olayı anlatmak istemedi sadece kalga ettik anne beni yalnız bırak dedi annesi çok üstüne gitmek istemedi kızının yavaşça odadan çıktı tam çıkarken yüzüğü yerde gördü bu ne kızım dedi tamam kalga ettiniz ama yüzük parmağınızdan hiç çıkmasın dedi ve odadan çıktı Ardıl ne yapacağını bilmiyor du birine bişi dese babasının kulağına gider ve babası nerden buldun bu aileyi diyip bir takım cezalar verebilirdi napicağını bilmiyor du bir kadın Ardil in nişanlısı tarafından hamiley'di ağlamaktan uyuyan Ardil sabah beş te uyandı kaç saattir uyuduğunu bilmiyor du birden telefonun çaldığını gördü bu saatte kim arayabilir di ki ? telefona baktığında azat'ın aradığını gördü açmadı sessize aldı telefonu ve tekrardan aradı Ardıl ne dicek diye merak edip açti kısık bı sesle ne var ne istiyorsun dedi sevdiğim nolur bı hataydı ben daha 18 yaşında idim şimdiye kadar kimse bişi demedi bana ve nişanlanıcağımızı duyduğunda arda ile haber gönderdi bana dedi Ardil ; ben bu nişanı istemiyorum ama ne yapicaz bı uolunu bulucaksın ben seni istemiyorum artık dedi Azat ne yapacağını bilmiyor du bı yandan sevdiği kadın bi yandan 3_4 yaşların da bı çocuğu olduğuydu telefonu kapattı azat ve hemen İstanbula gitti çünkü bildiği kadarıyla Melisa hayatının geri kalanını İstanbul'da geçirmeye devam etti ve aradan bı kaç saat sonra İstanbul'a geldi ardayi arayıp melisa'nın ev adresini istedi arda en başta arkadaşı azatin çok sinirli olduğunu görüp izin vermedi ama azat çok öfkeli idi arda adresi verdi Azat hemen evin önüne geldi kapıyı bı hışımla vurmaya başladı ve kapıyı 3_4 yaşlarında sarı saçlı ela gözlü hafif tombul minik bi kız açtı ve azat o sırada içinde bi yumuşama oluştu annneeee bı abi geldi dedi ve annesi ise Melisa idi Melisa kapıya gelince Azat'ı gördüğünde çok şaşırdı kısa bı sure bakıştılar Melisa ;annecim sen odana gir kapıyı kitle tamamı dedi ama anne dedi hadi dedim sana!tamam anne diyip odaya girdi bu benim kızım mi dedi Melisa ; hayır benim kızım çünkü yıllardır bı kızın olduğunu bilmiyordun ve onu hayatı boyunca anne benim babam kim dediğinde sesiz bıraktığın için kızımın babası değilsin dedi Azat kes sesini! Benim kızım mi dedi evet senin kızın dedi DNA testi yaptiricağız hazırla kızı dedi Melisa ne yapacağını şaşırdı ama kızı ada nın odasına girip kızını hazırladı kapının önünde duran azat ne düşünücegini şaşırmıştı hadi gidelim dedi yok boyu kimse sesini çıkarmadı . hastanenin önüne gelmişler idi test yaptırıp eve dönerken iken içinden bı his o kızın azatin kızı olduğunu söylüyor du azat Melisa ! Dedi Melisa ;efendim dedi ismi ne dedi Ada dedi .sesizlik içinde eve bıraktı ve İstanbulda olan arkadaşı arda'da 2 gün kalicaktı test sonucu çıkana kadar. Ve o iki gün geldi azat hastaneye gidip sonuçları almaya gitti ve kağıtta sonuçların eşleştiğini gördü arabaya bindi ve ağlamaya başladı kızının bebekliğini görmemişti 3_4 yaşına gelene kadar hiç bı olayına şahit olamamıştı ne yapicak bilmiyor du ve birden Ardil aradı ona ne diceğini bilmiyor du oda ailesinin haberdar olmasınlar diye elinden geleni yapıyor du .ve Ardil tekrar aradı azat açtı ne çıktı sonuçlar dedi Ardil azat kızım var benim dedi Ardil uzun bı sure konuşmadı nefesi çok zor alıyor du ve kendinden önce tanıdığı kadından çocuğu vardı .

ve Ardil tekrar aradı azat açtı ne çıktı sonuçlar dedi Ardil azat kızım var benim dedi Ardil uzun bı sure konuşmadı nefesi çok zor alıyor du ve kendinden önce tanıdığı kadından çocuğu vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Azatin kızı Ada koç

Ve azat'ın eski sevgilisi Melisa koç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve azat'ın eski sevgilisi Melisa koç

ArdilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin