تـزوجتـها لاجـلك💔💔💔.
ࢪنـا تـامـࢪ النشـاࢪ✍🏻✍🏻✍🏻.
𝐩𝐚𝐫𝐭 𝟏𝟒..مليكه بإبتسامة ثقه/ يعني اناا ابقي مليكه نصران و حفيدة نصران بيه وليا كل الحق اني اعيش في القصر ده اناا واهلي.
شادي وسما بصدمه/ اييييييييه.
صافيه بارتباك/ انتي جبتي الكلام ده منين.
مليكه بسخريه/ مش مهم جبت الكلام ده منين.. ثم اكملت بإبتسامة ثقه.. المهم انه الكلام ده صح.
سما اقتربت منها وامسكت بيديها بشده وتحدثت بحده/ شايفه الباب ده تخرجي منه حالا انتي والشاحتين اللي معاكي دول.
جميعهم انصدموا واؤلهم سما الذي تلقت صفعه قويه من مليكه.
مليكه وهي تشير بإصبعها بتحذير/ انا لو سمعتك بتجيبي سيره اهلي علي لسانك مره تانيه ساعتها القلم اللي ادتهولك ده هديهولك اضعاف اضعافه انتي فااهمه.
مليكه وهي تتحدث مع اهلها الذي كانوا في صدمه من مليكه الذي تغيرت تماما .
/ تعالي يا ماما اما اوريكي اوضتك.. ثم نظرت الي شقيقتها وتحدثت بإبتسامة.. وانتو يا بنات تعالوا ورايا.
صعدت مليكه الي اعلي و ورأها عائلتها وتركوا الباقي تحت تأثير صدمتهم من الذي حدث من قبل قليل.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ💔
في الطابق العلوي...
في غرفه كريمه..مليكه بإبتسامة وهي تفتح الباب/ ادخلي بريجلك اليمين يا ست الكل.
دخلت كريمه ورأها الفتيات ثم تحدثت كريمه بإستغراب/ ممكن افهم بقي ازاي اتحولتي كده من مليكه الطيبه ل مليكه اللي مش عارفه احدد شخصيتها بالضبط.. ثم اكملت بحده.. وبعدين ايه اللي انتي قولتيه تحت ده.
مليكه بثقه/ بإختصار كده يا ماما انا اتغيرت عشان نفسي وعشان كرامتي مش عشان حد ده اولا.. اما ثانيا بخصوص اللي انا قولته تحت ف ده اجابته مع حضرتك مش معايا لانه حضرتك اللي عارفه الحكايه كلها.. ولا ايه يا ست الكل.
كريمه بارتباك وهي تنظر في الجهه الاخري/ اناا معرفش حاجه.
مليكه بسخريه/ بجججد.. ثم اكملت بجديه.. عموما انا هسيب حضرتك ترتاحي دلوقتي وبعدين نبقي نتكلم.
مليكه نظرت الي شقيقاتها وتحدثت بإبتسامة/ يلا يا بنات عشان اوريكوا اوضتكم .
خرجوا الفتيات وتركوا كريمه في حيره وتساؤل كيف تغيرت ابنتها بهذه الطريقه.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ💔
في غرفه الفتيات...دخلوا الفتيات وجلسوا بإستمتاع علي سرأرهم الجديده ومليكه وقفت امامهم بإبتسامة حب.
ياسمين بدهشه/ انا بجد مش مصدقاكي انتي بجد مليكه اللي كانت بتخاف تعلي صوتها لكن دلوقتي بقيتي واحده تانيه خالص.