In het nieuws

251 26 8
                                    

Welke schrijvers en schrijfsters zijn helemaal van dit moment? Wie zijn er populair op wattpad en hoe zijn ze in godsnaam zo bekend geworden onder ons "lezertjes". Wij vragen het ons vaak genoeg af, meestal krijgen we geen antwoord...tot onze grote teleurstelling natuurlijk! Want hebben onze FAVO wattpad schrijvers het dan echt zo druk?


Ik zal voor jullie proberen iedereen zo goed mogelijk uit te horen en bovenop het laatste wattpad nieuws zitten! Want wij lezertjes willen ook wel eens een kijkje nemen in het leven van zo'n GEWELDIGE FANTASTISCHE SCHRIJVER!

Misschien zullen we er hierdoor ook achter komen dat sommigen wel helemaal niet zo buitengewoon zijn, wellicht zelfs een beetje saai! Wie weet?


Wat zijn jullie lievelingsschrijvers? Jullie absolute helden en heldinnen van wattpad, jullie grote voorbeelden? Geef het me door, laat het me op wat voor manier dan ook weten zodat jullie vervolgens alles over ze te horen zullen komen!


Welke onderwerpen zullen aan bod komen? Iets dat jullie vast en zeker zullen willen weten, wat ik natuurlijk helemaal begrijp. Wel, ik zal het eerlijk gezegd over alles hebben. Nachtmerries, vakantieliefdes, bijzondere momenten, films! Maar ik ben en blijf zelf ook een "lezertje", dus er zullen ook nog zeker her en der wat vragen langs komen die over de verhalen van de schrijvers gaan.


MAAR... (en nu komt het hoor). Dit zullen niet alleen maar interviews worden, het zal ook echt over WATTPADNIEUWS gaan, dus dingen die gebeuren onderling, fan oorlogen en nog meer van die shit!


Wil je iemand of jezelf opgeven? Je inschrijven voor mijn redactieteam? Of heb jij gewoon een geweldig onderwerp waar ik het wel over MOET hebben? Laat het me dan weten, stuur gewoon een berichtje (ik bijt namelijk niet).



This JournalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu