In de vorige update heb ik het eventjes gehad over haat, de verdwijning van een schrijfster, maar ook over je actie! Hoe kwam je er eigenlijk op?
Nou...dat zal ik je vertellen. Ik ken Blue al erg lang, voordat we beiden een beetje "bekend" werden zeg maar, we schreven zelfs een boek samen! Al weet ik nu echt niet meer wat de titel was, haha het had iets te maken met engelen. Maar goed, ik had dus vaak contact met haar en ze was altijd een fantastisch meisje! Ze hield van schrijven, net zoals vele anderen en was altijd erg aardig. Jammer genoeg verloren we het contact een beetje toen we stopten met het verhaal, beide hadden we gewoon geen inspiratie. Je weet hoe dat gaat...
Vervolgens veranderde ik van profiel en werd ik: @TheMysterious-Writer, iets wat zij nooit geweten heeft. Dus toen ik begon met schrijflessen geven en zij gastdocent werd, kwamen we erachter dat we elkaar al kenden! Het was best hilarisch om eerlijk te zijn. In de tijd van mijn oude profiel en in deze tijd van mijn nieuwe, is ze er voor me geweest. Als er iets was, kon ik bij haar aankloppen. Ze hielp me, steunde me en was een goede wattpadvriendin. Dat zal ze ook altijd blijven. Toen ze dus verdween was dat ook een hele schok voor mij, ik vond het vreselijk en probeerde zo snel mogelijk contact met haar te zoeken. Maar haar account was verdwenen... via via kwam ik aan haar e-mailadres, ik had een idee in mijn hoofd om haar te laten "bestaan" op WP. Ik wilde alleen wel haar toestemming. En zo is het gegaan.
Wow, dat is best wel een verhaal zeg. Ik wist helemaal niet dat jullie ooit samen een verhaal hadden geschreven! Zo kom je nog eens achter dingen zeg... Maar nog even over chaos en haat, zelf heb je ook een "incidentje" gehad of niet? Met je schrijflessen?
Oeff...daar wilde ik het eerlijk gezegd niet meer over hebben! Maar ik begrijp dat je erover begint, ik had het zelfs al een beetje zien aankomen toen je net vroeg of je me mocht interviewen. Ik heb een soort van "ruzie" gehad, iets dat niet echt leuk is afgelopen... Er was een schrijfster die mijn schrijflessen een soort van na wilde doen, en daar reageerde ik misschien iets te heftig op! Ik was te geschokt om eerst het hele verhaal uit te horen, ik had nooit verwacht dat zoiets me zou overkomen namelijk. Het is verschrikkelijk als je iets origineels bedenkt en iemand het een soort van na wil doen. Het kneep mijn keel als het ware dicht. Ik heb toen dus ook iets gedaan wat niet zo slim was, gelukkig hielp iemand me om tot zinnen te komen en heb ik het zo goed mogelijk proberen op te lossen. Als je iets doet wat niet zo aardig is...ja, dat kan gebeuren...maar ik vind dan dat je wel je excuses moet aanbieden en in ieder geval moet proberen het goed te maken. Jammer genoeg is dat niet helemaal gelukt, ik heb het geprobeerd maar het zat er blijkbaar niet in. Zo gaan die dingen soms. Het ergste vind ik dan toch dat zij ook van wattpad is gegaan, volgens haar niet alleen door onze "ruzie", maar dus door alle haat die hier op dit moment heerst. Als je ook denkt aan het Saraline gedoe. Dat vond ik echt zo erg! Daardoor krijg je ook inderdaad neigingen om te stoppen met dit alles.
Jij gaat toch niet ook stoppen! Straks verdwijnen alle leuke schrijvers nog van wattpad, want True Wolfs Mate is echt geweldig.
Hahaha, nee ik ga niet stoppen hoor! Daar vind ik wattpad nog steeds veel te leuk voor, bovendien zou ik dat mijn lezers ook niet aan willen doen.
Gelukkig maar, dat was echt vreselijk geweest! Serieus, dan was de wereld vergaan hoor *kijkt heel ernstig*. Je vind deze vraag zo vast erg irritant, maare wat heb je eigenlijk gedaan? Was het zo erg dat die schrijfster verdween? Ik heb er namelijk nooit iets van gemerkt, ik zag alleen je excuses voorbij komen.
JE LEEST
This Journal
De TodoAltijd al de meest sappige roddels van WP willen weten? Ben jij ook wel eens benieuwd naar de grootste geheimen en blunders van je favoriete schrijvers? In dit "tijdschrift" behandel ik de meest leuke onderwerpen en stel ik vragen aan bekende wattpa...