☽ information ☾
BASIC
SEX: 𝖿𝖾𝗆𝖺𝗅𝖾.
SPECIES: 𝖼𝖺𝗆𝖻𝗂𝗈𝗇.
GENDER: 𝖼𝗂𝗌 𝖿𝖾𝗆𝖺𝗅𝖾.
NAME: 𝖾𝗌𝗍𝖾𝗅𝗅𝖾 𝗅𝖾 𝗍𝗈𝗋𝗇𝖾𝖺𝗎.
MEANING: 𝗌𝗍𝖺𝗋.
ORIGIN: 𝗅𝖺𝗍𝗂𝗇, 𝖿𝗋𝖾𝗇𝖼𝗁.
ALIASES: 𝖾𝗌𝗍𝖾, 𝗌𝗍𝖾𝗅𝗅𝖺, 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝗍𝖻𝖽.
PRONOUNS: 𝗌𝗁𝖾 / 𝗁𝖾𝗋.
BIRTHDATE: 𝖺𝗉𝗋𝗂𝗅 𝟪.
AGE: 𝟤𝟨.
SEXUALITY: 𝗉𝖺𝗇𝗌𝖾𝗑𝗎𝖺𝗅.PSYCHICAL
RACE: 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾.
ETHNICITY: 𝗅𝖺𝗍𝗂𝗇, 𝖿𝗋𝖾𝗇𝖼𝗁.
EYES: 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝗅𝗎𝖾/𝖺𝗅𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾, 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗇 𝖺𝗅𝗆𝗈𝗇𝖽, 𝖽𝖾𝖾𝗉-𝗌𝖾𝗍, 𝗍𝗂𝗋𝖾𝖽 𝗈𝗋 𝖻𝗈𝗋𝖾𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀, 𝗆𝖺𝗌𝖼𝖺𝗋𝖺, 𝗌𝗆𝗈𝗄𝖾𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌, 𝗐𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖾𝗒𝖾 𝗆𝖺𝗄𝖾-𝗎𝗉 𝗈𝖿𝗍𝖾𝗇.
HAIR: 𝗍𝗁𝗂𝖼𝗄, 𝖼𝗎𝗋𝗅𝗒, 𝖼𝖺𝗇 𝖻𝖾 𝖿𝗋𝗂𝗓𝗓𝗒, 𝗐𝗂𝗅𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗇𝗋𝗎𝗅𝗒, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗉𝖺𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋𝗌, 𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗀𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋 , 𝗈𝖿𝗍𝖾𝗇 𝖽𝗒𝖾𝗌 𝖺 𝖽𝖺𝗋𝗄𝖾𝗋 𝗋𝖾𝖽, 𝖺𝗏𝖾𝗋𝖺𝗀𝖾 𝖻𝗋𝗈𝗐𝗇 𝖾𝗒𝖾𝖻𝗋𝗈𝗐𝗌.
SKIN: 𝗇𝖾𝗎𝗍𝗋𝖺𝗅 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗍𝗈𝗇𝖾𝗌, 𝖿𝖺𝗂𝗋, 𝗌𝖼𝖺𝗋𝗌 𝗈𝗇 𝖺𝗋𝗆𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗁𝖾𝗌𝗍, 𝗀𝖾𝗇𝖾𝗋𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗌𝗆𝗈𝗈𝗍𝗁, 𝖻𝗂𝗋𝗍𝗁𝗆𝖺𝗋𝗄𝗌.
HEIGHT: 𝟧'𝟧.
WEIGHT: 𝟣𝟤𝟦 𝗅𝖻𝗌.
BODY TYPE: 𝗌𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗁𝗈𝗎𝗋𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌, 𝗍𝗁𝗂𝖼𝗄 𝗍𝗁𝗂𝗀𝗁𝗌, 𝗌𝗈𝖿𝗍 𝗍𝗎𝗆𝗆𝗒 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖽𝖾𝖿𝗂𝗇𝗂𝗍𝗂𝗈𝗇, 𝖺𝗌𝗌 > 𝖻𝗈𝗈𝖻𝗌.
SENSE OF FASHION: 𝖾𝖺𝗋𝗍𝗁 𝗍𝗈𝗇𝖾𝗌, 𝖻𝗋𝗈𝗐𝗇𝗌, 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗇𝗌, 𝗅𝗈𝗍𝗌 𝗈𝖿 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄, 𝖼𝗈𝗆𝖿𝗒, 𝗅𝗈𝗈𝗌𝖾 𝗌𝗄𝗂𝗋𝗍𝗌, 𝖿𝗂𝗍𝗍𝖾𝖽 𝗈𝗋 𝖼𝗋𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍𝗌, 𝗈𝗇𝖾 𝗉𝗂𝖾𝖼𝖾𝗌, 𝗍𝖺𝗇𝗄 𝗍𝗈𝗉𝗌, 𝗅𝗈𝗈𝗌𝖾 𝗉𝖺𝗇𝗍𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍𝗌, 𝖼𝗈𝗍𝗍𝖾𝗇, 𝗌𝗂𝗅𝗄, 𝗅𝖺𝖼𝖾.
FRAGRANCES: 𝖺𝗅𝖼𝗈𝗁𝗈𝗅, 𝗌𝖺𝗇𝖽𝖺𝗅𝗐𝗈𝗈𝖽, 𝗋𝗈𝗌𝖾𝗆𝖺𝗋𝗒, 𝗁𝗂𝗇𝗍𝗌 𝗈𝖿 𝖾𝗎𝖼𝖺𝗅𝗒𝗉𝗍𝗎𝗌 𝖺𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌, 𝗁𝖾𝗋𝖻𝖺𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗈𝗈𝖽𝗌𝗒, 𝗂𝗇𝖼𝖾𝗇𝗌𝖾.
SCARS & BLEMISHES: 𝗌𝖼𝖺𝗋 𝗈𝗇 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋, 𝖿𝗈𝗎𝗋 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗈𝗇 𝖻𝗂𝖼𝖾𝗉, 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝖿𝗋𝖾𝖼𝗄𝗅𝖾 𝗈𝗇 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗅𝗂𝗉𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗃𝖺𝗐𝗅𝗂𝗇𝖾.
TATTOOS & PIERCINGS: 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗐𝗂𝗇𝖾 𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗈𝗇 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝗂𝖼𝖾𝗉, 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗌𝗂𝗀𝗂𝗅 𝗈𝗇 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗌𝗍, 𝗇𝗈 𝗉𝗂𝖾𝗋𝖼𝗂𝗇𝗀𝗌.
MANNERISMS: 𝗅𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗌𝗎𝗋𝖿𝖺𝖼𝖾𝗌 (𝗐𝖺𝗅𝗅𝗌, 𝖼𝗈𝗎𝗇𝗍𝖾𝗋𝗌, 𝖾𝗍𝖼), 𝗋𝖺𝗂𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗒𝖾𝖻𝗋𝗈𝗐𝗌, 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄𝗂𝗇𝗀, 𝗆𝗎𝗍𝗍𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁.PSYCHE
ZODIAC: 𝖺𝗋𝗂𝖾𝗌.
ELEMENT: 𝖿𝗂𝗋𝖾.
ALIGNMENT: 𝖼𝗁𝖺𝗈𝗍𝗂𝖼 𝗇𝖾𝗎𝗍𝗋𝖺𝗅.
POSITIVE TRAITS: 𝖺𝖽𝗏𝖾𝗇𝗍𝗎𝗋𝗈𝗎𝗌, 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍, 𝖽𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀, 𝖽𝖾𝖼𝗂𝗌𝗂𝗏𝖾, 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗅𝗅𝗂𝗀𝖾𝗇𝗍, 𝗂𝗇𝖽𝖾𝗉𝖾𝗇𝖽𝖾𝗇𝗍, 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗌𝗍𝗂𝖼.
NEUTRAL TRAITS: 𝖽𝖾𝖼𝖾𝗉𝗍𝗂𝗏𝖾, 𝖾𝗇𝗂𝗀𝗆𝖺𝗍𝗂𝖼, 𝗁𝗒𝗉𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼, 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾𝗇, 𝗌𝖺𝗋𝖼𝖺𝗌𝗍𝗂𝖼, 𝗌𝗍𝗎𝖻𝖻𝗈𝗋𝗇.
NEGATIVE TRAITS: 𝖺𝗉𝖺𝗍𝗁𝖾𝗍𝗂𝖼, 𝖺𝗌𝗌𝖾𝗋𝗍𝗂𝗏𝖾, 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾𝗇𝗍, 𝖼𝗒𝗇𝗂𝖼𝖺𝗅, 𝗈𝗉𝗉𝗈𝗋𝗍𝗎𝗇𝗂𝗌𝗍𝗂𝖼, 𝗆𝖺𝗇𝗂𝗉𝗎𝗅𝖺𝗍𝗂𝗏𝖾.
HABITS: 𝖼𝗎𝗋𝗌𝗂𝗇𝗀 (𝖾𝗌𝗉𝖾𝖼𝗂𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇), 𝗌𝗄𝗂𝗇 𝗉𝗂𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀, 𝖺𝗋𝗀𝗎𝗂𝗇𝗀 (𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀), 𝖼𝗁𝗈𝗈𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗈 𝖻𝗎𝗂𝗅𝖽 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌𝗁𝗂𝗉𝗌, 𝗉𝖺𝗌𝗌𝗂𝗏𝖾 𝖺𝗀𝗀𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗏𝖾𝗇𝖾𝗌𝗌.
MENTAL: 𝗆𝖺𝗇𝗂𝖺.