Onu kızdırdın!

56 3 1
                                    

Merhaba ben Emily.Gecenin bi yarısı kalktım.Tuvalete gitmem lazım.Ve harika.Ayna kırıldı.Hemen toparlayayım.Telefonuma mesaj geldi.Bir bakalım;"Keşke aynayı toplamasaydın.Onu kızdırdın!"
Bir an birisinin beni işlettiğini sandım.Ama evimdeki aynanın kırıldığını nerden biliyorduki!?
Ve ardindan bir ses daha.
Buda salondaki ayna olmalı.O kişi her kim bilmiyorum ama onun inadına o aynayıda toparlayacağım.Ve toparlıyorum,evet toparladım.Mesaj geldi.Hemen bakmalıyım;"Onu dahada kızdırdın!O aynayı toplamamalıydın!"Bu işten korkmaya başladım.Hemen arkadaşlarıma danışmalıyım.Tahmin ettigim gibi hiçbir arkadaşım bana inanmadı.Sadece bir tanesi öksük otunu al ve evin hertarafına dök dedi.Hemen aktardan alayım.Aldım.Evin hertarafına döküyorum. Bana her zaman güzel gelen mesaj sesi artık kötü geliyor.Sanki kulağımı çınlatıyor.Kendimi kötü hissediyorum.Ve yine bir mesaj geldi.Bakmamalıyım...Bakmamalıyım.
Kendimi tutamadım ve mesaj;"O saçma otları keşke dökmeseydin.Yatağının altındaki şeyi çok kızdırdın!"Çok korkuyorum.Klavyeye bile zor dokunuyorum.
Hemen polisi aramalıyım...
Polis geldi.Ve şuan ev aranıyor.İnanmıyorum...Evet doğru...
Yatağımın altında...Mesajdaki kişi doğru söylüyor.Yatağımın altındaki cesedi götürüyorlar...
Ve gittiler.Hayır,olamaz,bir mesaj daha...Mesaj;"Keşke polisi aramasaydın.Arkandaki şeyi çok kızdırdın!"
Nefes...Nefesini hissediyorum...

Korkmaya Hazırlan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin