⁰·Tanıtım!

475 26 17
                                    

Merhabalarr.

Öncelikle bu fic şu anda biraz taslakta duracak çünkü henüz yayınlamam için ısrar eden kimsem yok.

Şaka bir yana reklam yapmam lazım yoksa bu fic asla tutmayacak.


Jeon Jungkook - 19

Yarı tavşan bir birey. Bunu henüz 18 yaşında öğreniyor.

Fazlasıyla utangaç bir karakter. Tuhaf bir eleman. Şirin olduğu için seviliyor.

Kim Taehyung - 21

Soğuk ve sert görünen dış görünüşüne tezat aslında çokça kibar ve düşünceli birisi.

Çiçekleri, evcil hayvanını, şiir yazmayı ve en çok da papatya çocuğunu seviyor.

Çocukluğundan beri sahip olduğu tek arkadaşı Park Jimin.

Kang Hae-rin - 19

Okulunda neredeyse herkesle iyi anlaşan, Jumgkook'un biricik arkadaşı.

Aynı zamanda Jungkook'un yarı tavşan olduğunu öğrenen ilk kişi.

Okulda yaptığı dans gösterileri ile tanınır.

Fazlasıyla korumacı ve yeri geldiğinde kıskanç biridir.

Öyle ki Jungkook'u erkek kardeşi Park Jimin'le bile paylaşmak istemez.

Park Jimin - 21

Yine Jungkook'un arkadaşlarından olup, aynı zamanda Hae-rin'in abisi.


Kim Taehyung ile çocukluk arkadaşı lâkin taşındıklarından itibaren bir daha görüşmediklerinden büyüdüğünde onu tanıması biraz zorlaşıyor.

Renkli saçlarını kullanmayı fazlasıyla seven, insanların ne dediğini umursamayan ve kardeşi Hae-rin kadar dans konusunda yetenekli olduğundan okulun popülerlerinden.

Min Yoongi - 36

Kim Taehyung'un abisi, psikolog.

Gitar çalmayı çok sever, her boş bulunduğu her anda gitar çalar.

Sinirlendiğinde kendini kaybeder, ayrıca küfürbazdır.

Çok sevdiği (!) kardeşi yüzünden ara sıra okula uğrar. Üniversitede çoğu kişinin hayranı olduğu biridir.

Eh, buna Park Jimin'de dahil.

Jeon So-yeon - 28

Jungkook'un ablası.

Kod adı, KitKat Soyeon.

Jimin ile pek anlaşamaz ama Hae-rin ile kardeşten de ötelerdir.

Erkek cinsiyetinde herkesten nefret eder diyebiliriz, Jungkook istisna.

Tanıştığı kişilere hızlı bağlanır ve pek sır tutamayan biridir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

super shy | taekook ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin