𝔉𝔬𝔯 ℜ𝔢𝔳𝔢𝔫𝔤𝔢
Yaklaşık 12 yıl sonra, chunnin sınavları ikinci aşama sonrası
"Konoha'ya geri dönüyoruz Hikari."
Kunai'lerimi düzenlerken duyduğum cümlelerle duraksadım.
"Nasıl yani?"
Bana döndü ve elindeki mektubu gösterdi.
"Orachimaru sıkıntısı,köyde bir sorun yaşanabilir geri dönmeliyiz."
Yaklaşık 12 yıldır köy hakkında hiçbir bilgi sahibi değildim. İtachi ve İzumi... acaba ne yapıyorlardır?
"Anladım,hemen hazırlanıyorum"
Hızlıca eşyalarımı toplamaya başladım. Fazla bir şey yoktu zaten. Eşyalarımı düzenledim. Kaldığımız sığınaktan çıktık ve Konoha'ya doğru gitmeye başladık.
Uzunca yol gittikten sonra bir gölde mola verdik. Etrafı dolaşmak için Sensei'den ayrıldım ve ormanın içine gitmeye başladım.
"Oi ,Kisame biraz hızlı ol"
Ses çok tanıdık gelmişti. Çıkartamadım ama,sakince sesin geldiği yöne gitmeye başladım.
"İşim bitti,gidelim"
Bulut pelerinli iki kişi gördüm. Tam seslenecekken ortadan kayboldular.
"Hikari,gidiyoruz"
Jiraiya-sensei'nin çağırmasıyla beraber geri döndüm. O kimdi? Neden tanıdık gelmişti?
Konoha'da meydana gelen Uchiha katliamından haberi yoktu Hikari'nin. Tabi ki birkaç söylenti duymuştu fakat Jiraiya bunu aşırı şekilde yalanlamıştı. Biricik öğrencisinin kızını üzmek istememişti.
"Birini gördüm sensei"
"Kimi?"
"Bulut pelerinliydi. Birinin adı Kisameydi sanırım öyle bir şey duydu-"
"Sakın bu ismi bir yerde kullanma ve bahsetme Hikari"
"Neden? Bir sıkıntı mı var yoksa?"
"Yapma sadece tehlikeli"
Şüpheliydi. Gerçekten şüphelenmiştim fakat belli etmemeye çalıştım. Yürümeye devam ettik.
...
Yaklaşık iki günlük yolculuğun ardından köye gelmiştik. Köye girip girmemekte kararsızdım. Sakince adım atmaya çalıştım fakat adımımı geri çektim. Kapı görevlisi garipser bir şekilde bakıyordu bana. Üzerime rahatsız edici bakışlar atan kapı görevlisine 'ne bakıyorsun' bakışı attım ve zor da olsa köye adımımı attım
"Hokageyi sen görmeye git Hikari. Benim yapmam gereken bazı işler var"
"Önemli işin 'Bilgi toplamaksa' sen git hokageye sonra toplarsın bilgini."
"Gerçekten önemli konu Hikari,sen git hokage ile görüşmeye."
Oflayarak Hokage binasına doğru yürümeye başladı Shina,ya da kod adıyla Shina. Kafasında anbu maskesine benzer bir maske vardı. Kızıl saçlarını at kuyruğu yapmıştı. Hızlı bir şekilde girdi Hokage ofisine Shina. Sandaime Hokage'nin olduğu yere hızlı adımlarla yürüdü. Elindeki evrakları masaya vuracak şiddette koydu ve gücüne de gitse Sandaime karşısında eğildi hafifçe.
"Köye geri geldik."
"Maskeni çıkartıp detayları anlatır mısın?"
Sert bir şekilde yüzündeki maskeyi alıp masaya vurdu kızgın kız. Sandaime Hokage'nin suratını görmek bile sinirini bozarken konuşmasını istemesi kızmasına neden olmuştu. Odada bir takım vardı ve bu Shina'nın hiçbir şekilde umrunda değildi.
"Size anlatacak bir şeyim yok Sarutobi-san."
Aniden bir bağırış sesi yükseldi.
"HOKAGE İLE BÖYLE KONUŞAMAZSIN SENİ SAYGISIZ! O SENDEN KAT KAT DAHA GÜÇLÜ VE BÜYÜK!"
Şaşkınlıkla arkasına döndü Shina. Karşısında boyundan yaklaşık 40 santimetre daha kısa,sarı saçlı bir erkek çocuğu vardı. O çocuğun suratını incelerken çocuk bağırmaya devam etti
"Sen kim oluyorsun da Hokageye bağırıyorsun!"
"Hokage dediğin kişi bu ünvanı hak etmiyor."
"SEN ÇOK MU HAKEDİYORSUN! KİMSİN SEN HOKAGE GİBİ SAYGIN BİRİNE BÖYLE DAVRANANİLİYORSUN?! KISKANDIĞIN İÇİN BÖYLE KONUŞUYORSUN!"
"Hokagelerin çoğu saygı duyulacak insanlar değil"
Ne dediğimi bilmiyordum,sadece bir şey öğrenmeye çalışıyordum; o çocuk babama çok benziyor.
"BEN HOKAGE OLUNCA KİMSE BANA BÖYLE SAYGISIZLIK YAPAMAYACAK-DATTEBAYO!"
Dattebayo mu...? Annem gibi... gerçekten o mu?
"Adın ne senin çocuk?"
Eğilerek onun boyuna geldim ve sordum.
"Bir sonraki Hokage,Uzumaki Naruto-dattebayo!"
Başımı kaldırıp sensei'sine baktım ve ilk görüşte tanıdım. Kakashi senpai. Ona baktıktan sonra gözlerim dolu bir şekilde tekrardan Naruto'ya baktım. Ayağa kalktım ve Sandaime'ye dönerek konuşmaya başladım.
"Chunnin sınavları kaçıncı aşamada?"
"Üçüncü,elemelere geldiler"
Kakashi senpai'ye doğru döndüm. Naruto'ya baktım,ardından yanındaki Pembe saçlı kıza ve onun yanındaki siyah saçlı çocuğa. Sonra bakışlarımı tekrardan Kakashi senpai'nin üstüne getirdim ve o cümleyi söyledim.
"Takımını ben çalıştıracağım Hatake Kakashi."
~
Bölüm içine sinmiyor imdat
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔉𝔬𝔯 ℜ𝔢𝔳𝔢𝔫𝔤𝔢 ◇İ𝑡𝑎𝑐ℎ𝑖 𝑥 𝑅𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟◇
ФанфикHayatımdaki ilk kaybımı o zaman aldım,ilkti ve hiçbir zaman son olmayacaktı... ~İtachi x reader~ ikinci hikayemle karşınızdayımmm naruto ve itachi bağımlısı olunca dedim why not?