פרק I

59 4 4
                                    

הרוחות נשבו במפרשי הספינה האדומים עם ציור ראש של דוב התקוע על חנית. כל סוחר יכל לזהות את השתייכות הדגל לארץ הצפון. ג'יימס ואנסטסיה יכלו לראות את מגדלי הצפייה של נמל העיר נורש.

-עשינו את זה אנסטסיה, סוף סוף נוכל להגיע לנורש ולהתחיל את חיינו החדשים.

אנסטסיה שתקה וניסת בכוח להסתיר את דמעותיה.

-מה קרה? אינך שמחה? את מאוד התרגשת בתחילת המסע.

-אני שמחה אחי. אני רק מצטערת שלא יכולנו להגן על הבית מפני תקיפה של האויב הברברי. הבית שלנו, איפה שגדלנו והעברנו זמן בלתי נשכח-עלה בלהבות והשאיר רק אפר שחור כעלטה. אמרה אנסטסיה בעודה בולעת את הדמעות.

ג'יימס, שלא יכל לראות את אחותו במצב כזה, חיבק אותה בחזקה, ליטף את שיערה החום והחלק וניגב את הדמעות מפניה.

-אחות, בחיי לא ראיתי אותך בוכה ואיני רוצה לראות עכשיו. את לא אישה רגילה, את מכשפת בעלת כוח עצום. אני יודע שהבית היה חשוב לך... גם לי הוא היה חשוב מאוד ואני אהבתי אותו. אמנם אסור לחיות בעבר, אנחנו צריכים להסתכל לעבר העתיד הקרב מעת לעת, ולקבל את ההתרחשויות באופן חיובי. ניסה להרגיע את אחותו ג'יימס.

אנסטסיה שנאתה מלחמות הכוללות מצורים על ערים ובמיוחד את נהרות הדמים שנשפחים. הרצון של האנשים להלחם גרם לה קצת לשנוא גם בני אדם. את המלחמה הזאת היא שנאתה במיוחד.

המלחמה החלה בגלל שני חילוקי דעות בנושא ה"אלפים":

ארצות הצפון, ארצות הים הרדוד וארצות המזרח רצו שלום בין האלפים לבני האדם ולא לפלוש ליערות שבשבילם נחשבים מקודשים. לעומת ארצות הדרום, ארצות המערב וארצות היער האפל שכבר הכינו את צבאותיהם לקראת הכיבוש. המתח הגדול שהיה בין הארצות "תרם" לא קצת לסיכסוך בינם. במהלך המלחמה, השתמשו לא רק בחיילים ובכלי מצור אלא גם במכשפים. בכל רחבי ארצות בני האדם ממוקמות מצודות כשף.מצודות כשף האלה מחילים ספריות שלמות בנושא כישוף וכל הדברים המכילים מגיה. אנסטסיה ועוד הרבה מכשפים למדו במצודות. שם גם העבירה את המלחמה. לעומת זאת, ג'יימס ידע טוב מאוד לשלוט בכלי נשק שונים, לכן גוייס לצבא ארצות הצפון. ג'יימס נלחם טוב מאוד ובזמן המלחמה אפילו הצליח להשמיד פלוגה שלמה לבדו. בעקבות האבדות הגדולות מבחנה כלכלית, צבאית ותושבים-התפשרו הארצות להשאיר את אזורי היערות הכבושים כפי שהיו בסוף המלחמה, ובכך להחזיר שוב את השלום בין ארצות בני האדם.

לאחר שמצאו את ביתם שרוף, האחים האמר שטו לעבר ארצות היער האפל לעיר נורש שהייתה אחת מהאפשרויות הטובות מהמיעוט שהייה להם לבחור ממנו.


לאחר שבועיים של שייט לבסוף הגיעו לחומות נורש שהיו מפליאים ביופים:

משפט המוותWhere stories live. Discover now