3.bolüm gıcııııksın oğlum

15 3 0
                                    

"Sorun değil Meral sen yerine geç yeni sınıf arkadaşın tahtada kalsın
tanışalım"
ay çok heyecanlandım ya sınıfa göz gezdirdim sınıfta en sondaki sıra boştu oraya kesin oturmam lazım

Bir kız sarı saçları filli boyadan badana yaptırmış yüzüne makyaj Güzeli. Bir kızdı bana niye öyle bakıyor zengin zübbesi yanındada ona benzer kızlar oturuyordu. Bir kaç erkek bana göz kırpıyor beyinsizler .

Meral 3. Sıraya oturdu yanında bir kız vardı. Güler yüzle sınıftaki hoca dediki" evet kızım kendini tanıtırmısın " hocaya gülümseyip " merhaba ben Pera 17 yaşımdayım" dedim . " Tamam kızım geçebilirsin boş bir yere " dedi

en arka benimmm hemen en arkaya geçtim herkes bana şoka girdi bende bime:) garip bakıyor anlamadim

Ders edebiyattı en iyi olduğum derslerden biriydi ama sınıfa yeni geldim boşver diyip kafamı sıraya koyup gözlerimi kapattım ama maalesef okulda uyuyamıyorum . Sadece gözlerimi kapattım kapıya birisi öküz gibi daldı . Ve özür dilerim bile demedi .

Aynı şeyi biz yapsak gebertirler oğlum lan çocuk yürüyüp yanıma geldi ve çocuk bir anda saçımı çekti benim benim peranın saçını çeker gözlerimi açtığım gibi simsiyah kara kaşlı kara gözlü boyu baya uzun olan çocuk bana baktı mal mal ve dediki .

"Orası benim yerim 5 saniye içinde kalk"
Yok ya zorla yer bulmuşum kalkarmıyım" pardonda tapulu malın değil oturuyorsan otur yoksa git hadi " kaşlarını kaldırdı elini yumruk yapıp bana baktı " sen kim oluyorsun da bana bunları söyleme cesareti var kalk hemen"

Normalde inadım inat kalkmam ama ordan bir çocuk seslendi bana " istersen yanıma gelirmisin Pera " sarı saçlı ela gözlü çocuktu neyse hiç bunu çekemem

" Tamam teşekkürler geliyorum" ayakta duran çocuk çok şaşırdı ve kalkmadan önce zebani tipli çocuğa son çenemi tutamayıp " gıcııııksın oğlum"

bu hareketime çocukta zebani tipi var çantamı alıp direkt beni çağıran çocuğun yanına gidip oturdum.

"Selam ben mert okulumuza hoşgeldin". Bende kendimi tanıtım bari "hoşbuldum bende "
Zebani tipli çocuk bana sinirli sinirli bakıyor noluyo oğlum hayırdır .

Zil çaldı zebani tipli çocuk kolumu tutup çekiştirmeye başladı
Napiyorsun gerizekalı beyinsiz zihinsel engelli "
"Canım istedi sen haddini bilmen gerekir bende göstericem. "

Offff yine salak bir çocuk bana yapıştı

Çoook özür dilerim bu bölüm kısa oldu ve çoktandır yoktum bir dahakine söz uzun ve en kısa zamanda 🤗

PERAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin