Saat gecenin üçüydü ve İncinin gözüne bir gram uyku girmemişti.Yatağında sağa sola dönerek ne yapacağını düşünüp duruyordu.Ve aklına hiçbir şey gelmeyince de öfkeden çıldırdı.Çığlık atarak kalkıp odasını dağıttı sonra da banyoya girip aynanın karşısına geçip derin derin nefes alıp vermeye başladı.O anda dış kapı çalmaya başladı.
İnci:"Gecenin bu saatinde kim ki bu?diye söylene söylene kapının oraya gidip delikten baktı önce.Delikten gördüğü kadarıyla simsiyah kıyafetli ve başında siyah şapka yüzünde siyah maske olan bir adam vardı.
Korkuyla yutkundu ve kapıyı açmadan konuştu:"Kimsiniz?"
Adam:"Kapıyı açar mısın açarsan söyleyeceğim kim olduğumu"
İnci nolur nolmaz diye eline sopa alarak açtı kapıyı.Maskeli adam içeriye girdi hemen ve İnci sopayla tam adama vuracakken adam hemen sopayı alıp yere atıp kolunu kızın boynuna sararak ayağıyla kapıyı kapatarak konuştu;
Maskeli:"Ben Selim abinin adamı Murat.Sana abinin selamı var nerede kaldı bizim para"diyor
İnci zor konuşarak:"O parayı ben değil abim aldı ondan isteyin"
Murat gülerek:"Kızım bir akıllı kendin mi sandın biz peşine düşmedik mi abinin sanıyorsun it herif kaçmış dolayısıyla sana bırakmış oldu borcunu ve bunu da sana mesajla bildirdik okuyup tamam dedin getircem dedin ee hani nerede paralar?"
İnci gene zor konusarak:"B-bulamadım üzgünüm"
Murat:"O zaman benle geliyorsun"
İnci adama tekme atarak kurtulur hemen ve kapıyı açıp koşmaya başlar.
Murat acıyan yerini biraz ovalayıp İncinin peşinden gitmeye başlar ve bir yandan da bağırır:"Gel lan buraya".
İnci:"Hayır gelmemmm.N-Nolur koşma peşimden bir süre daha izin verin lütfen(hem koşmaya devam eder hem konuşur)
Murat durur telefonunu çıkartıp Selimle konuşur sonra İnciye bağırır:"Tamam lan Selim abi bir gün daha izin verdi bir gün sonra getirmezsen bize o zaman kendine kaçacak delik ara (der geri dönüp motoruna binip gider)
İnci bunu duyunca durur hızlı hızlı nefes alıp vermeye başlar.O anda anonim bir numara İnciye mesaj atar:
0564..........:"Selam güzellik
(İnci bu mesaj sesini duyunca telefonunu çıkarıp okuyarak cevap yazar)
İnci:Kimsin?
0564.......:"Sana deli gibi aşık biri :)
İnci:Aşık mı?Benim gibi birine kim niye aşık olsun
0564......:"Kendine haksızlık etme sen mükkemel birisin♡"
İnci:"Sağ ol da kimsin ya sen?"
0564.....:"Şimdilik söyleyemem beyaz kelebeğim"
İnci:"Beyaz kelebeğim mi?Tövbe yarabbim söyleme o zaman benden yersin o zaman engeli"
{0564....... engellendi}
.
.
.
.
.
.
.
.Selaaam tatlışlarım umarım hikayeyi seversiniz.Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.Yazim hataları ve anlatım bozuklukları varsa kusura bakmayın hepinizi seviyorum💗💗Eğer oy ve yorum gelmezse sevmediğinizi düşünüp hikayeyi kaldırıcam :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Kelebeğimm❤🦋
ChickLitSelam ilk hikayem biraz dursun sonra belki sevilmezse kaldırırım :) Hatalarım olabilir kusura bakmayın.Oy verirseniz ve yorum yaparsanız sevinirim sevmediyseniz silicem de 😊