{1. Bölüm}

NOT : ilk bölüm olduğu için voteye ve yoruma gerek yok... Ha bu arada ben bir kızım kardeşimin adını kullandım

Aslı yine yataktan kalkmıştı lavaboya doğru yöneldi hemen duş alıp telefonundan takvime baktı ve bu gün cuma

idi ve hemen kahvaltısını hazırladı yedi ve annesinden mesaj gelmişti

"Kızım seni bu gün istemeye geliyolar hazırlan sen biz 4 saate ordayız"

Ama ben evlenmek istemiyodum ben istanbulda yaşayan Burağı seviyodum üniversitede tanışmıştık ama ona Bir çok

kişi aşıktı ben aslında çok çirkindim ve o benim yüzüme bile bakmıyodu ben şu an annemlerden uzak bir şehirde

yaşıyorum manisada ben urfada annemler babamın taini sonucu urfaya gitmişlerdi ben burada gayet memnundum

ama bu akşam beni isteyeceklerdi ve bende hemen istanbulda yaşayan arkadaşım Berna yı aradım ev bakmasını

söyledim eğer bulamassa 4,5 gün onda kalcaktım

-3 SAAT SONRA-

50 dakikam kalmıştı ve uçak az sonra kalkacaktı hemen valizlerimi alıp evden çıktım.

Taksi gelmişti her zaman çantamda taşıdığım kulaklıklarımı çıkarıp şarkı dinlemeye başladım.

Taksinin durduğunu dissedince parayı uzatıp valizlerimi aldım. Uçağın kalkmasına daha 1 saat vardı.telefoncuya

girip yeni hat aldım ve şu anki hattımı kırıp attım

-1 SAAT SONRA-

Uçak kalkmak üzereydi uçağa bindim uçak 5 dakkika sonra kalkmaya hazırlandı be kulaklıklarımı çıkarıp şarkı

Dinlemeye başladım.Uçak 45 dakika sonra indi.

Arkadaaşım Berna beni almaya gelmişti benin ailem baya zengindi yanıma çok para aldım ordan ev tutmak ve araba

Almak için hwmen Berna ile galeriye gittik.Mini Coper'ın kırmızı rengini satın aldım.E Tabi arkadaşım Berna

Sağolsun evi bulmuş.Akşam yemeğini birlikte dışarda yedik sonra evime gittim birde ne göreyim...