[1/1]

1.7K 65 16
                                    



🔞🔞🔞🔞

Kıskanıyordu. Şu an onun yanında olmam gerekirken başka bir adamla flörtleşmemi feci bir şekilde kıskanıyordu.

İçinde bulunduğumuz bu durum bizim açımızdan çok tanıdıktı. Taehyung'la rutin olarak gerçekleştirdiğimiz tartışmalardan birinin sonucunda karşımdaki adamla konuşurken bulmuştum kendimi.

İsmi Jay olmalıydı sanırım. Karşımda bacaklarını yayarak oturuyor, içkisini yudumluyordu. Çekici bir adam diyebilirdim... Eğer Taehyung'u tanımıyor olsaydım. Barda sessizce içkimi yudumluyorken yanıma gelip, benimle ilgilendiğini açıkça belli etmişti. Karşı masada kaşlarını çatarak beni izleyen bir Taehyung varken onu geri çeviremezdim. Taehyung'u sinirden delirmiş bir şekilde görmek eğlenceli olacaktı.

Yarım saati aşkın bir süredir karşımdaki adamla oturuyordum fakat Taehyung'un umrunda değil gibiydi. İçkisini yudumluyor ve etrafı izliyordu, bizim oturduğumuz tarafa bakmıyordu. Beni umursamadığı düşüncesiyle kanım kaynadı ve yanımdaki adama biraz daha yaklaştım.

Adam ona temas etmemden cesaret alarak bir elini uyluğuma koyarak kulağıma eğildi ve fısıldadı, " İstersen evime geçip geceyi orada sonlandırabiliriz. Ne dersin? hm?" Hayır istemezdim. Ama bilmesine gerek yoktu. İşleri biraz daha ileri götürüp Taehyung'un delirmesini istiyordum.

Dudaklarını kulağımdan çekmedi sessiz kalmamdan yararlanarak burnunu yavaşça boynuma doğru sürttü. "Çok güzel kokuyorsun." Tamam bu kadar yeterdi Taehyung'u çıldırtacağım derken tanımadığım bir adam tarafından götürülecektim.

Kafamı Taehyung'a doğru çevirdiğimde, gözleri büyümüş bir şekilde bize doğru baktığını gördüm. Sinirli olduğunu hissediyordum. Dişlerini sıkıp kafasını yana doğru eğdi oturduğu yerden hızla ayaklandı.

Adamı yana doğru ittim. Taehyung'un sinirli bir şekilde buraya doğru yürüdüğünü görünce anlamıyormuş gibi yüzüme baktı. Birazdan yüzüme bakabilecek bir gözü olmayacaktı galiba. Taehyung masaya ulaşınca ne kadar sinirlendiğini fark ettim. Yanımdaki adama gözlerini değdirmeden konuştu,

"Kalk." Dişlerini sıkarak yüzüme baktı. Bu hali biraz ürkütücüydü, sanırım kızdırma işini biraz fazla kaçırmıştım çünkü oldukça ciddi görünüyordu.

Onu daha fazla kızdırmak istemediğim için ayağa kalktım. Taehyung arkasını dönmedi ve yüzüme bakmadan gitmemiz için bir işaret verdi. Onun arkasından ayaklanırken Jay bileğimi tutup beni kendine çekti. Sırtım göğsüne çarpmıştı.

"Hey! Nereye gidiyorsun? Daha gece bitmedi." Hafif sinirli bir sesle konuştu. Taehyung'un adımları bir anda durdu ve hızla arkasını dönerek adamın yüzüne kemiklerini sızlatacak kadar sert bir yumruk attı.

"Sikerim seni! Ne gecesinden bahsediyorsun sen piç kurusu!" Yakalarından tutarak yüzüne doğru bağırdı. Jay ellerini kaldırarak Taehyung'un, yakalarını tutan ellerine koydu ve güçsüzce ittirmeye çalıştı. Kafasını iki yana sallayarak kendine gelmeye çalıştı, ama bu çabası Taehyung'un  yüzüne ikinci bir yumruğu indirmesiyle yarıda kesildi.

"Cevap versene!" Delirmiş gibi bağırıyordu. Taehyung'un kolundan tuttum ve geri çekmeye çalıştım. Beni görmüyordu ve bağırmaya devam ediyordu. "Taehyung tamam aşkım bırak lütfen, gidelim hadi." Yüzünü bana çevirdi gözlerindeki sinir ondan ürkmemi sağladı ve yerimde küçüldüm.

"Sikeyim sen de kimsin?! Arkandaki güzelliğe yetememiş olacaksın ki, gece başından beri onu becer-"

Adamın lafı suratının ortasına yediği sert bir yumrukla bölündü. O konuşmanın devamını getirseydi daha kötü şeyler bile olabilirdi. Galiba şu kızdırma işini "biraz" abartmıştım. Yumruklar ve küfürler havada uçuşuyordu. Taehyung karşısındaki adama delirmiş gibi vuruyor, etrafındaki kimseyi duymuyordu.

Make Me Anger Luv | TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin