Apni bhabi ka akhiri sawal sun kr Jungkook ny signal kam honay ka bahana krty hue phone kat diya. Iss waqt Jungkook k gaal laal ho rehe thay.
Jungkook ny apni sharmeeli si smile ko roknay k liye apny neechy waly hont ko daanton mein phassaya.
"Emotional baatein choro ye batao humary behnoi sahab k sath suhaag raat kesi guzri"
Yeh suntay he Jungkook k gaal laal ho gye, "Bhabi hum phir baat krein gy. Signal boht kaam hein, awaaz nehi aa rahe" aur Phone band kr diya.
~Flashback~
Rukhsti ki raasmon k baad Jab Jungkook kaapray change krny attached bathroom mein gye, Tou usko yaad aya k Joda change krny mein tou ussay help chahiye.
Pehle tou Jungkook ny socha k apni saas ko bulaye phir socha, nehi wo b thak gye hongi abhi unko aaram krny dein, 5 minute baad Jungkook k gaal gulaabi ho gye, sharma kr Jungkook ny darwazy sy awaz di, "Suniye..."
Taehyung, Jo bistar pr laita hua phone mein kuch dekh kr muskura raha tha. Ussy awaz nehi aye.
Taehyung apny phone mein apni aur Jungkook ki tasveeray dekh raha tha Jo uss waqt li thee Jab wo Jungkook ki khidki sy dakhal hua tha aur Jungkook samjhi k koi chor ghuss aya hei.
Jungkook ny ek baar himmat kr k awaaz di, "G, Suniye" iss baar Taehyung ny awaaz suni aur apny dayein taraf dekha, Jahan Jungkook khadi thee.
Taehyung bistar sy uth kr Jungkook ki taraf gya, apna baazu dewaar pr rakha aur romani awaz mein bola, "Aap sunain, hum sun rahe hein"
Jungkook ny sharma kr apni palkaein Jhukai, "Wo- hum.... Humara hath nehi pohnch raha, kya aap humari madad kr skty hein?"
Taehyung ka tharki pan jaag gya, "Iss din ka he tou besabri sy intezaar tha"
Jungkook sharma kr nigli (gulped).
Taehyung ny Jungkook ki kamar par hath rakha aur aapny seenay sy lgaya, usska hath Jungkook ki peeth pr gya aur Taehyung ka hath lgany ki wja sy aur sharam ki wajah sy halka sa kaanpi kyu k Jungkook ka dress backless tha sirf tussel lgy hue thay.
Jungkook ky dono hath Taehyung k seenay pr thay.Taehyung, Jungkook ki ankhon mein aese dekh raha tha Jese iss sy pyari duniya mein aur koi cheez ho he nehi sakti.
Dusri taraf Jungkook yeh soch rehi thee ky iss bnday k sath reh kr Khanay k liye tamatar lany ki zarurat nehi parhy gi. Wo khud he tamatar ban gye hei.
———————-
Word Count: 409
Date Published: 10/07/23Chota chapter kyun k wattapad ko kabhi kabhi writers ko tang krny ka dora par jata hei 🙄
Anyway's, Urdu mein Smut likhun ya English mein? If you want Smut for KMP?
YOU ARE READING
Korean Meets Pakistani (Taekook) (Slow updates)
FanfictionA Story in which Kim Taehyung a Korean gets married to a Pakistani. His future wife seems to speak a language he does not understand, So, How will their relationship progress? If you are reading it on any platform other than wattpad you are at the r...