Mughal Mansion
Jimin aainay ke saamne khadi thi, apni aankhon mein kajal lagaty huye, ek pyaari si muskan ke saath. Yoongi ko Jimin ki ankh mein Kajal boht pasand hai
Yoongi ne aaj Jimin ko ek date par le jaane ka iraada kiya tha, isliye Jimin taiyaar ho rahi thi. Jimin ny khoobsurat laal saaree malboos kar rakhi thi, jo uske jism ki khoobsurti ko aur bhi nikhaar rahi thi.
Kyun k Jimin iss waqt Hamla (Pregnant) thee tou muaqarran woh aur Yoongi nichly kamry mein reh rahy thay.
"Jimin Baity, Yoongi bahar intezaar kr raha. Tayar ho gyi aap?" Mrs. Jahangeer ny Kamray k bahar sy awaaz lgai
"Ji maa~ mein tayar hun"
Phir Jimin ny darwaza khola, Manahil ny ek nazar apni Baiti jaisi bahu ko dekha aur apni ankhon sy kajal nakal kr Jimin k kaan k peechy lgaya. "Mashallah, Allah Nazar-e-baad (May God Protect you from the evil eye) sy bachaye"
Manahil, Jimin ko Yoongi k paas le kr gayi jo bahar gaadhi k pass khada tha.
Jimin ko dekhty he Yoongi ka dil dhadkany lga. Yoongi ny halki si muskurahat k sath apna hath aagy barhya. Jimin ny apna hath Yoongi k hath mein rakha.
Yoongi ny passenger side wala darwaza Jimin k liye khola, aur Jimin ko ehtiyaat sy baithaya.
Manahil dono k beech ka pyar dekh kar muskurayi. Unhein apni baiti Jungkook ki yaad aany lgi aur unki ankh sy aansu nikaly, "Meri bachi pta nehi adjust kr b payi hei yah nahi"
Jimin aur Yoongi apni date k liye nikal gye. Kian bhaagta huya aya. "Dadiiii~Maaa~ where did you go"
Kian boht Khush lg raha tha, "Arrey, Baita kya huya"
"Dadiii~ Jungkook sy baat huyi meri abhi. Guess what? She is in Pakistan.""Mazak maat kro apni buddhi dadii k sath" Kian ki baaton ko mazaaq samjhty huye ignore kr k woh kitchen ki taraf gayi
Kian apni dadi ki taraf herangi sy dekhny lga aur Manahil k peechy woh b Kitchen mein gya. "Jungkook bhala tumhein kyun call kry gi, ussy tou maloom he nehi tum Pakistan wapis aa chuky ho"
"Oho, I went to mama's room. Tou un ka phone started ringing, because she was taking a shower tou phone mene utha liya. Anyway's ab woh 2 ghantay mein yahan apny ghar pohnch ayein gi. Apny Unn k sath Honeymoon manany aye thee Malam Jabba"
"Phir aaj tou Sab Jungkook ki favorite dishes honi chahiyen. Aao apni dadii ka hath btao"
—————-
Taehyung aur Jungkook private ghaadi book krwa kr aa rahy thay.
Dono back seat pr baithy huye thay, Jungkook khidki sy bahar sab kuch dekh kr muskura rahi thee.Sarkon par cricket khelty huye bachay, logon k gharon k bahar dulhy kapray, Samosa chaat aur golgappon k stalls. Bhartano ki dukan, kapron ki dukaan sab kuch. Woh bazaar jaha rash ki wja sy Jungkook ko Jana nehi pasand tha woh sab b dekh kr uss k dil mein aik sukoon mila
Taehyung, jo sirf Jungkook ko dekh raha tha ussny uska hath apny hath mein liye aur pyar diya. "Just an hour more and we will be there" Jungkook ny khidki sy nazar hata kr Taehyung ko dekha aur halki si muskaan di
—————————
Jimin aur Yoongi ny khana peena kiya thodi meethi baatein ki. Phir hotel sy nikal gaye.Kuch dair baad Yoongi ny gaadhi rok kr side py park ki, Yoongi darwaza khol k nikalny wala tha k Jimin ny uska hath pakad liya, "Kidhr? Tumhein pta hai na mujhy akely dar lgta hai"
Yoongi yeh sun kr Jimin ki taraf muda ussny Jimin k mathy pr aik bosa diya aur bola. "Bas 2 minute Jaan. Mein abhi wapis aa jaunga"
Jimin ny Yoongi ka hath chodha, aur Yoongi gaadhi sy nikal k apny waady k mutaabiq jaldi wapis aa gya.
Yoongi ny apna aik hath barhaya, "Apna hath lao" Jimin ny apna hath Yoongi k hath mein dala. Phir Yoongi ny Jimin k hathon mein gajray dalay.
"Tumhein gajray boht pasand hain na, Achanak sy meri nazar gajray baichny waly par parhi tou socha apni begum k liye khareed laita hun" Phir Yoongi ny Jimin k hatho par bosa diya, "Tumhary hathon mein kitny achay lgty hein"Kuch dair baad woh ghar pohnch gaye abhi Jungkook aur Taehyung nehi pohnchy thay.
Jimin aur Yoongi apny Kamray mein gaye."Mhmm gajray tou dila diye par btaya b nehi mein kesi lg rahi hun. Aaj tou sirf tumhary liye tayar huyi thee par kya faida"
Yoongi ny Jimin ko usski kamar sy pakadty huye kaha, "Jaanum, Kehar lg rehi ho aaj. Mera dil tou abhi bhi dhak dhak kar raha hai tumhein dekh kar. Laal saree mein kya kamaal lgti ho"
Jimin ny Yoongi k kurtay ka collar pakada aur Yoongi ko Collar k sath apni taraf kheencha phir ahista ahista wo Yoongi k honto ka pass pohnchi aur Yoongi k honton ko apny honton sy milaya.
Dono apni he dhund mein thay k achanak darwaaza khula, "Maa~" Kian ny apni aankho par aapna hath rakha, "Mene kuch nehi daikha, mein tou sirf yeh btany aya tha k Kookie, I mean phupho aur un k husband bas adhy ghanty mein pohnchny waly hein.
Now you can enjoy your Make-out session"—————————
Word count: 875
Date Published: 02/14/2024
YOU ARE READING
Korean Meets Pakistani (Taekook) (Slow updates)
FanfictionA Story in which Kim Taehyung a Korean gets married to a Pakistani. His future wife seems to speak a language he does not understand, So, How will their relationship progress? If you are reading it on any platform other than wattpad you are at the r...