*Bölümü şarkıyla okursanız seviniriiim, iyi okumalaaar^^
________________________
Kolumun üstüne koyduğum kafam ve gözümü daldırdığım halı ve ezberlediğım desenleri..
Hoseok'un sorduğu soru kafamı allak bullak etmiş beni benden uzaklaştırmıştı. Aynı soru yine ve defalarca kafamda yankılandı.
"Jungkook."
"Taehyung'dan mı hoşlanıyorsun?"
Bir kez daha gözlerimi kapatıp açtım. Belki de sojunun etkisinden dolayıdır bu allak bullak oluşum. Yarın uyandığımda hepsi geçmiş olacak. Biraz da yosun çorbası içmeliyim.
"Jungkook"
"Taehyung'dan mı hoşlanıyorsun?"
Yüzüme bir tokat daha geçirdim. Ayağa kalktım. Uyumak uzere olan Hoseok'a baktım ve emekleyerek gidip yanına yattım.
"Hoseok.."
"Bence"
"Bence ben Taehyung'dan hoşlanmıyorum."
Hoseok kafasını kaldırdı.
"Kendinden emin birisin Jungkook. Sana inanıyorum ama dikkatli ol."
"Neden?"
Diye soruverdim.
"Anlatırken nasıl gülümsediğini gördün mü hiç? Kendini kaptırma."
"Ayrıca"
"İyi biri değil"
Gözlerimi açtım ve yüzüne odakladım. Hayır, başım dönmüyordu. Sojunun etkisinde değildim. Sadece sabah 5'e geliyordu ve benim uykum vardı. Aklım kesinlikle yerindeydi. Midem bulanıyordu. Midemde garip bir his vardı ama.
"Nerden biliyorsun?"
Uyuyakalan Hoseok sadece garip uğultular çıkardı ve arkasını döndü. Daha fazla dayanamadim ve başımın altına koydugum gri yastıkta gri rüyalara dalarak uyuyakaldım.
___________________________
Taehyung (sl)
_____________________________
Elimdeki telefona donakalmıştım ve öylece boş sohbet sayfasına bakıyordum.
Sabah oldu,
Yosun çorbası da içtim.
Ayrıca yüzüme trilyonlarca kez tokat bile attım.Yine içimdeki şey geçmedi. Aksine belki daha da büyüdü.
Sohbette öylesine duruyorken çevrimiçi yazısı yazıyor.. yazısına dönüşünce yerimde zıpladım.
Telefon kapandı ve telefonu açarak mesaja baktım.
Taehyung (sl)
2 okunmamış mesaj*
Günaydın.
Bugün ben yazmak istedim.Telefonu bir kez daha kapattım.
Bu bana ilk mesajıydı.
İlk defa o yazmıştı bana.
Sohbete girdim ve klavyeye tıkladım.
Taehyung
________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong person right message - Taekook
FanfictionSanat üniversitesine girmek isteyen jungkook yanlış kişiye attığı mesajla Taehyungla tanışır.