4. bölüm

22 4 12
                                    

Medya: Serter Merter Kaya

Taşhan koyulaşmış gözlerini benim kırmızı gözlerime dikti. Sonra bir anda beni öpmeye başladı. Beni öpmeyi bıraktığında "Ya benimsin ya gara toprağan!" Dedi. Bende tabiki "tamam bey ehe" dedim.

Taşhan kolumdan tutup beni çekiştirmeye başladı. "B-bırak kolum acıyo" dedim. Taşhan durup bana bir tokat yapıştırdı. Haşin erkeğim benim. "Birdaha dışarı çıkmayacaksın çıkarsan seni öldürürüm" dedi. Bende hemen cevap verdim. "Sen ne dersen o olur bey ehe". Ahh ne kadar da güzel seviyor beni öyle. Bunlar hep aşktan...

Sonra yanımızdan geçen bir kadın çantasıyla Taşhanı dövmeye başladı. Bir yandan vuruyor bir yandan "gaç gızııımm" diyordu. Nerden çıktı bu gerizekalı. Hemde benim kocamı dövüyordu. Hiç düşünmeden kadının saçlarına yapıştım.

Ben kadını yolarken Taşhan "hadi kızım döv onu, al intikamımı!" Diye tezahürat yapıyordu. Ay canım beni gerçekten çok fazla düşünüyor.

Bir anda kulaklarımıza dolan siren sesiyle Taşhan hızlıca "sakın kadını bırakma. Beni de görmedin. Ben evdeydim. Kadın sana laf attığı için kavga ediyorsunuz. Hadi ben kaçtım!" Dedi ve koşmaya başladı. Arkasından "Tamam aşşşkımmm" diye bağırdım.

Taşhan gözden kaybolur kaybolmaz polisler üstüme atladı ve ters kelepçe yaparak beni arabaya bindirdiler. (Devamı 5. Bölümde...)

Yeni OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin