5. bölüm

18 1 12
                                    

Medya: Canfer Bezveren

  Gözümü açtığımda gün doğuyordu. Hala karakoldaydım. Ayak sesleri duydum. Taşhan geliyordu. Hemen ayağa kalkıp eşofmanımı gırtlağama kadar çektim.

  "Yaa aşkımmm hoşgeldiiin" dedim. Yan taraftaki nezarette kalan çocuk "lan senin sevgilin mi vardı aga bee" duymazlıktan geldim ama Taşhan ona ters ters bakıyordu. Wolf bakışlarında life bulduğum.

   Az sonra polis içeri girdi. Önce yan taraftaki gerizekalının kapısını açtı sonra benim.

  Gerizekalı yanıma gelip "ben canfer" dedi. E bunun soyadı ne? "Soyadın ne peki?" Diye sordum. "Bezveren" dedi. Ben ve taşhan anıra anıra gülmeye başladık. Canfer ise bize "ne gülüyorsunuz amuğa godumun malları" bakışı atıyordu.

  Sıçana kadar güldükten sonra polislerin bizi tehtit etmesi sonucu karakoldan dışarı çıktık. Canfer de peşimiziden geliyordu. Biraz ilerlemiştik ki önümüze 20 kişilik bir grubun çıkmasıyla durmak zorunda kaldık. Biz olayı anlamaya çalışırken adamların arasından Serter Merter çıktı. Bu gerizekalı beni ne zaman rahat bırakacak?

  Serter Merter üstüme doğru geldi. Tam birşey söylemek için ağzını açmıştı ki yüzüne balgam attım. Serter Merter birkaç dakika olayın şokuyla dondu kaldı. Sonra "SALDIRIN!" diye böğürdü. Ve biz 20vs3 dövüşmeye başladık. Size ilk bölümde ultra kaslı olduğumu söylemiştim. Bu yüzden kavgayı biz aldık. Serter in yanından saçımı savurarak geçtim ve telefonum çalmaya başladı.
(Devamı ve yeni karakterler 6. bölümde...)
 

Yeni OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin